MENU
klinika

Financial Times/ Europa ka nevojë për më shumë fabrika gjysmëpërçuese

Industria rrezikon një përsëritje të krizës së mungesës së çipave

26.10.2021 - 13:38

Prodhuesit evropianë të makinave duhet të ndërpresin varësinë e tyre nga Azia për gjysmëpërçuesit ose rrezikojnë një përsëritje të krizës që ka çuar në mbylljen e fabrikave në të gjithë kontinentin, ka paralajmëruar kreu i shoqatës së makinave të rajonit.

Volkswagen, BMW dhe Renault janë ndër ata që detyrohen të përdorin fabrikat boshe për shkak të konkurrencës së ashpër për çipa, të mbështetura nga makinat për gjithçka, nga dritaret elektronike te sistemet e ndihmës së shoferit, nga një industri e elektronikës konsumatore që lulëzoi gjatë pandemisë.

Shitjet e makinave në të gjithë Evropën ranë 23 për qind muajin e kaluar në nivelin më të ulët që nga viti 1995 pasi prodhuesit e makinave nuk ishin në gjendje të plotësonin kërkesën.

Oliver Zipse, i cili është kryetar i grupit lobues të prodhuesve evropianë të makinave ACEA dhe gjithashtu shef ekzekutiv i BMW, paralajmëroi se industria po përballet me “pasoja të rënda dhe të menjëhershme” të paaftësisë së saj për të blerë pjesë të nevojshme për automjetet e saj.

Ka plane për të ndërtuar më shumë fabrika evropiane të çipave, veçanërisht në Gjermani dhe Francë. Intel ka njoftuar se do të shpenzojë 80 miliardë euro për të zgjeruar kapacitetin e saj të prodhimit të gjysmëpërçuesve në Evropë.

Por impiante të tilla të reja do të duhen disa vite që të jenë gati për prodhim, duke e lënë kontinentin të ekspozuar duke qenë se pjesa më e madhe e prodhimit të gjysmëpërçuesve është zhvendosur në vendet me kosto më të lira të punës.

Në një letër drejtuar Komisionit Evropian, parë nga Financial Times, ai tha se nevojitet një “iniciativë e bashkërenduar evropiane” për të krijuar vende në rajon për të rivalizuar bastionet e prodhimit të çipave në Azi.

“Kjo krizë e paprecedentë zbulon se sa papritur i cenueshëm është zinxhiri i furnizimit të gjysmëpërçuesve të sotëm dhe sa urgjente është të minimizojmë varësinë tonë nga tregjet jashtë shtetit, veçanërisht Azia, për këta komponentë jetikë,” shkroi ai.

Fabrikat në Tajvan, Kinë dhe Japoni furnizojnë një numër të madh të çipave të industrisë. Megjithatë, këto janë goditur nga ndërprerjet e lidhura me Covid-19, si dhe nga rritja e kërkesës nga prodhuesit e smartfonëve dhe tabletëve, të cilët tradicionalisht paguajnë më shumë për çipat e tyre sesa prodhuesit e makinave me pazare të vështira. Edhe pasi ka paguar më shumë, industria e automjeteve është ende duke u goditur nga ndërprerjet e fabrikave te furnitorët dhe do të duhet të paktën deri në vitin e ardhshëm për të kompensuar mungesën.

“Brandat aziatike po ecin shumë më mirë për momentin, sepse kanë marrëdhënie me furnitorët e tyre vendas. Nëse do të kishte furnizim të lokalizuar në Evropë, kjo do të ndihmonte vërtet.”– tha një ekzekutiv i lartë në një prodhues të madh evropian

Aksionet për prodhuesit e makinave evropiane po rriten gjithashtu në hap me mbështetjen në rritje të makinave moderne në çipat. Numri i përgjithshëm i gjysmëpërçuesve të nevojshëm në çdo automjet tani shkon në disa qindra.

“Unë mendoj se është vërtet e qartë se ne jemi shumë të varur nga një vend dhe mendoj se njerëzit janë të gatshëm të paguajnë pak më shumë për t’u siguruar që ka furnizim të mjaftueshëm,” i tha FT drejtori i përgjithshëm i ACEA-s, Eric-Mark Huitema.

Renault javën e kaluar fajësoi mbylljet e Covid në Malajzi për përkeqësimin e perspektivës së saj të çipit. Clotilde Delbos, shefi financiar i prodhuesit francez të makinave, paralajmëroi se prodhuesit e makinave nuk janë në gjendje të zhvillojnë vetë njohuritë.

“Kur dëgjojmë Evropën të thotë se ata do të ndërtojnë fabrika që mund të prodhojnë këto çipa shumë të avancuar, ju duhet së pari të keni teknologjinë. . . që është diçka që ne qartësisht nuk e kemi në shtëpi,” tha ajo.

Continental, një nga prodhuesit më të mëdhenj në botë të pjesëve të makinave, javën e kaluar vuri në dukje “kufizimet e vazhdueshme në lidhje me komponentët gjysmëpërçues”, pasi uli parashikimet e fitimit. Mercedes-Benz, shitjet e të cilit ranë pothuajse një të tretën në tre muajt deri në shtator në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, tha se do të përdorte skema të pushimit në fabrikën e saj në Rastatt.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


The Economist: Ka të ngjarë me muaj, në mos me vite

Çipat do të mungojnë për një kohë të gjatë në treg