Më shumë se dy duzina anije mallrash janë bllokuar në akullin e Arktikut të Rusisë, duke pritur që akullthyesit t’i vijnë në shpëtim, pas një parashikimi të pasaktë nga Zyra Meteorologjike e vendit.
Trafiku detar në Rrugën e Detit të Veriut ka qenë në rritje vitet e fundit pasi dimrat me ngrohje të shpejtë reduktojnë mbulesën e akullit dhe Rusia investon në portet e saj të Arktikut në përgatitje për një bum të mëtejshëm.
Por këtë vit disa segmente të Rrugës së Detit Verior u ngrinë rreth dy javë më herët se zakonisht, duke kapur shumë anije të papërgatitur.
Alexei Likhachyov, drejtori i përgjithshëm i kompanisë shtetërore ruse të energjisë bërthamore Rosatom, e cila menaxhon flotën e akullthyesve me energji bërthamore të vendit, tha të hënën se anijet përfshinin anije që lundronin nën flamujt e Hong Kongut dhe Ishujt Marshall.
Ai fajësoi zyrën ruse Met për një parashikim që nuk arriti të parashikonte akullin e hershëm, në komentet për mediat lokale.
Kompanitë që transportojnë mallra nëpërmjet Rrugës së Detit të Veriut zakonisht rezervojnë paraprakisht një akullthyes Rosatom për të shoqëruar anijen e tyre, por këtë herë nuk e bënë këtë pasi ishin të siguruar për mot të mirë.
Disa nga anijet që lundrojnë nga Murmansk në veri-perëndim të Rusisë në Chukotka në veri-lindje janë bllokuar për më shumë se një javë, duke rrezikuar dërgesat e mallrave thelbësore në qytetet e largëta në bregdetin Arktik të Rusisë.
Viktor Gil, kapiteni i Mikhail Somov, një nga anijet e bllokuara përgjatë Rrugës së Detit Verior, i tha agjencisë së lajmeve Tass se situata ishte “mjaft e tmerrshme”.
“Akulli është deri në një metër e gjysmë i trashë këtu,” tha ai, por shtoi se ekuipazhi kishte furnizime të mjaftueshme për të qëndruar derisa një akullthyes të arrijë tek ata brenda rreth një jave.
Z. Likhachyov tha se akullthyesit ishin tashmë në rrugën e tyre për në anijet e bllokuara, por paralajmëroi se operacioni i shpëtimit mund të marrë pak kohë pasi anijet janë shpërndarë nëpër det.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Telegraph