MENU
klinika

Financial Times

Kufizimet e furnizimit/ Linjat ajrore përballen me pritje të gjata

20.12.2021 - 14:58

Sipas Airbus, prodhuesi më i madh i avionëve në botë, linjat ajrore që porosisin avionë, përballen me një pritje dyvjeçare për dërgesë, pasi kufizimet e furnizimit vazhdojnë.

Christian Scherer, zyrtari kryesor komercial në grupin evropian të hapësirës ajrore, tha se kërkesa nga linjat ajrore për familjen e avionëve A320 të kompanisë ishte aq e fortë sa që “në përgjithësi” vendet e dorëzimit për porositë më të mëdha ishin tani rreth viteve 2024-25.

“Do të doja të kisha më shumë aeroplanë për të shitur. Ekziston një kufizim i ofertës për asetet më të dëshirueshme atje . . . në një rresht, kjo tregon drejt A320 dhe A321 dhe tani edhe A220,” tha ai për Financial Times.

Scherer tha se pavarësisht shqetësimeve për përhapjen e variantit të ri Omicron të koronavirusit, kërkesa në thelb po nxitej nga nevoja për avionë më efikasë në karburant. Airbus javën e kaluar siguroi dy porosi të rëndësishme, duke përfshirë një marrëveshje me Air France-KLM për 100 A320neo dhe A321neo. Dërgesat e para priten në gjysmën e dytë të 2023.

“Në përgjithësi, ka pasur një kuptim nga komuniteti i linjave ajrore në përgjithësi se kur njerëzit mund të udhëtojnë, ata do të udhëtojnë dhe do ta bëjnë këtë me një hakmarrje”. . . Kriza e Covid-it ka përshpejtuar të kuptuarit se kalimi në më shumë. . . Teknologjia me efikasitet të karburantit është e pashmangshme”, tha Scherer.

Vetëm 13 për qind e flotës së sotme tregtare globale është e gjeneratës së fundit, shtoi ai.

Linjat ajrore vitin e kaluar ndaluan porositë e avionëve dhe në shumë raste u përpoqën të shtynin apo edhe të anulonin dërgesat në kulmin e pandemisë. Por me shumë transportues, përfshirë Qantas të Australisë, që tani kërkojnë të rinovojnë flotën e tyre, presionet janë krijuar në zinxhirin e furnizimit të hapësirës ajrore.

Kërkesat e prodhimit për Boeing 737 Max po shtojnë tendosjen. Prodhuesi amerikan ka shitur më shumë se Airbus këtë vit për herë të parë që kur prodhimi i avionit rifilloi në maj 2020 pas tokëzimit të tij në 2019. Boeing kishte siguruar 692 porosi për Max këtë vit, deri në fund të nëntorit.

Airbus kishte siguruar 540 porosi për rivalin e tij A321neo dhe A320neo në të njëjtën periudhë.

Grupi evropian mbetet ende në rrugën e duhur për të ruajtur titullin e tij si prodhuesi më i madh i avionëve në botë në fund të vitit. Ajo dorëzoi 518 avionë deri në fund të nëntorit. Boeing dorëzoi 302.

Airbus ka këmbëngulur se kërkesa për avionët e saj me një rresht është mjaft e fortë për të justifikuar një rritje të madhe të prodhimit mbi nivelet para pandemisë. Airbus planifikon të rrisë prodhimin e familjes së tij A320 në 65 avionë në muaj deri në vitin 2023. Ai po konsideron tarifa deri në 75 në muaj deri në vitin 2025. Ai kishte arritur një rekord 60 në muaj në 2019 përpara se të binte në 40 në muaj vitin e kaluar, kur Goditja e Covid.

Qiradhënësit e avionëve dhe prodhuesit e motorëve, megjithatë, kanë shprehur shqetësime për objektivat agresivë, të shqetësuar se shumë avionë të rinj do t’i shtynin ato ekzistuese më shpejt në pension, duke dëmtuar fitimet e tyre.

Ihssane Mounir, nënkryetar i lartë i shitjeve komerciale në Boeing, dha një shënim më paralajmërues në lidhje me perspektivën e kërkesës, duke i thënë Financial Times se “duhet të vendosni objektiva prodhimi që do t’i duhen tregut dhe drejt asaj që mund të mbështesë zinxhiri i furnizimit”.

“Duhet të shikoni me shumë kujdes zinxhirin e furnizimit. Konsumatorët duan besueshmëri, cilësi dhe parashikueshmëri,” tha Mounir.

Megjithë presionet në zinxhirin e furnizimit, Scherer këmbënguli “nuk duket të ketë një pengesë sistematike që do të na pengonte të rritnim”.

Sash Tusa, analist në Agency Partners, tha se do të duhej kohë për të rivendosur kapacitetin e zinxhirit të furnizimit. Edhe furnizuesit e mëdhenj, shtoi ai, do të dëshironin “një formë angazhimi nga Airbus (para, çmimi ose marrje e garantuar) përpara se të investojnë për të rritur tarifat, sigurisht mbi 60 A320neo në muaj: ky nivel është një pengesë e vërtetë për industrinë”.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times

“Po ‘ushqehet’ nga rritja e fuqisë blerëse të familjeve”

Analiza: Si parashikohet gjendja e ekonomisë shqiptare në të ardhmen?

Sa lekë do të shkojnë në xhepat e të moshuarve

Më datën 1 tetor 2024 rriten pensionet