MENU
klinika

Analiza

A ka mbaruar dhimbja pandemike për industrinë ajrore?

27.05.2022 - 12:31

Fluturimet po rriten në nivelet para pandemisë, me udhëtimet që pritet të rriten në mënyrë dramatike këtë verë. Si udhëtimet e lira ashtu edhe ato të biznesit duken më të njohura pasi kufizimet e kovidit lehtësohen në mbarë botën dhe njerëzit rifillojnë aktivitetet e tyre të rregullta. Megjithëse rritja e vazhdueshme e çmimeve të karburantit mund të zbehë humorin e disa udhëtarëve pasi çmimet e fluturimeve duket se do të rriten.

Për herë të parë pas pandemisë, rezervimet e fluturimeve të biznesit kanë arritur nivelet e vitit 2019, sipas një analize të udhëtimit të Institutit Ekonomik Mastercard 2022. Raporti thekson “rimëkëmbjen e madhe” që po ndodh si rezultat i “kërkesës së ndrydhur të lidhur me kovid”.

Ai tregon se njerëzit po rezervojnë më shumë fluturime për distanca të gjata, të cilat qëndruan në vetëm 7 për qind më të ulëta se nivelet para pandemisë në fund të prillit. Ndërkohë, ka pasur më shumë shitje të fluturimeve me distanca të shkurtra dhe të mesme në prill sesa në të njëjtën periudhë të 2019. Në përgjithësi, 1.5 miliardë pasagjerë shtesë pritet të bëjnë një fluturim këtë vit, krahasuar me 2021.

Shumë njerëz u zhvendosën në përdorimin e mënyrave private të transportit për të udhëtuar në vitin 2021, me miqtë dhe familjet në të gjithë SHBA dhe vende të tjera që zgjodhën udhëtimet rrugore për shkak të pasigurisë rreth kufizimeve të udhëtimit. Por ndërsa bllokimet dhe kufizimet e tjera duket se janë më pak shqetësuese, shitjet e biletave për autobusët, trenat dhe madje edhe lundrimet po rriten. Për më tepër, njerëzit po investojnë në përvojat në udhëtimet e tyre, si ngrënia jashtë dhe jeta e natës, duke demonstruar një ndryshim të madh nga tendencat kovid të dy viteve të fundit.

Ndërsa shitjet globale të fluturimeve për udhëtimet e kohës së lirë u rritën 25 për qind mbi nivelet para pandemisë në prill, udhëtimet e biznesit gjithashtu duket se janë në rritje. Udhëtarët e biznesit zakonisht përbëjnë rreth 12 përqind të pasagjerëve të linjës ajrore. Megjithatë, për shkak të tarifave me kosto të lartë, ato kontribuojnë rreth 75 për qind të fitimeve të tyre. Pra, kur udhëtimet e biznesit u ndërprenë për shkak të kovidit, duke inkurajuar shumë kompani të reduktojnë shpenzimet e udhëtimeve të biznesit pas pandemisë, linjat ajrore humbën ndjeshëm.

Rezervimet për fluturimet e biznesit tejkaluan nivelet e vitit 2019 në mars të këtij viti, sipas analizës së Mastercard. Ky është një kërcim i madh nga viti 2021, i cili pa totalin e udhëtimeve të biznesit rreth gjysmën e nivelit të tij para pandemisë. Linjat ajrore kanë ofruar prej kohësh milje me fluturues të shpeshtë dhe skema të pikave të kartave të kreditit për të inkurajuar udhëtarët që të qëndrojnë me to, dhe tani shumë kompani do t’i shtyjnë më tej këto iniciativa për t’i mbajtur udhëtarët e biznesit në qiell.

Anasjelltas, linjat ajrore buxhetore në mbarë botën po përgatiten për një fluks pasagjerësh këtë verë pasi tendenca e udhëtimit duket se do të vazhdojë. Në Evropë, linja ajrore me kosto të ulët EasyJet është e pozicionuar mirë në një treg ku njerëzit janë të shqetësuar për rritjen e çmimeve të konsumit. Pavarësisht se ka përjetuar humbje gjatë pandemisë, EasyJet tani pret të arrijë një fitim ndërsa i afrohet sezonit të pikut me “vrull të fortë dhe optimizëm”. Ajo pret të arrijë rreth 97 përqind të zënies së saj para pandemisë gjatë kësaj periudhe.

Sidoqoftë, EasyJet konsideron ndikimin e rritjes së kostos së jetesës në udhëtimet pas pushimeve verore. Nëse njerëzit humbasin punën e tyre ose luftojnë për të përballuar kostot në rritje të konsumatorit të gjërave bazë, të tilla si ushqimi dhe energjia, ata mund të mos jenë më në gjendje të shpenzojnë për udhëtime. Megjithatë, CEO i EasyJet, Johan Lundgren, beson se “njerëzit që kanë mundësinë të kenë përparësi, mbi koston e mbijetesës, priren të zgjedhin pushimet në vend të artikujve të shtrenjtë”.

Linjat ajrore që kanë arritur t’i bëjnë ballë stuhisë kovid tani janë vendosur të shohin një rritje të konsiderueshme të të ardhurave të tyre në vitin 2022, pasi kanë rezervuar plotësisht fluturimet edhe një herë. Megjithatë, ata duhet të marrin në konsideratë ndikimin e rritjes së çmimeve të karburantit në industri, pasi disa operatorë fluturimi lënë çmimet buxhetore në të kaluarën.

Studimet e fundit kanë treguar se çmimet e fluturimeve po rriten më shpejt se çmimi i inflacionit, i cili tashmë po rritet në shumë pjesë të botës. Në SHBA, tarifat e brendshme të fluturimeve u rritën me rreth 40 për qind midis janarit dhe marsit, ndërsa tarifat ndërkombëtare u rritën me 25 për qind, sipas një faqe interneti për shitjen e biletave.

Përveç rritjes së çmimeve të fluturimeve, linjat ajrore kanë disa sfida të tjera për të kapërcyer. Shumë linja ajrore mbetën në borxhe pasi kërkesa ra ndjeshëm gjatë pandemisë. Kjo rënie e kërkesës bëri që linjat ajrore anembanë globit të reduktojnë numrin e fluturimeve dhe të shkurtojnë stafin për të ulur kostot. Ndërsa kërkesa rritet edhe një herë, linjat ajrore duhet të konsiderojnë rritjen e fluturimeve dhe krijimin e rrugëve të reja për të përmirësuar përfitimin e tyre. Por, siç tregoi pandemia, tregu është i paqëndrueshëm, me çdo lloj të ri kovid që nënkupton potencialin për bllokime dhe kufizime të udhëtimit, të cilat mund të shkaktojnë dëme të pariparueshme në një industri që sapo ka filluar të rikthehet.

Një analist i industrisë dhe themeluesi i Grupit të Kërkimeve të Atmosferës, Henry Harteveldt, shpjegon: “Gjithçka që duhet është një stuhi e keqe diku për të hedhur një linjë ajrore jashtë rrugës, dhe ka shumë pak hapësirë ​​për lëvizje brenda linjave ajrore dhe shumë pak hapësirë ​​për lëvizje për industrinë e linjave ajrore si një e tërë.”

Ndërsa numri i pasagjerëve për fluturimet me distanca të shkurtra, të mesme dhe të gjata pritet të rritet këtë vit, linjat ajrore duhet të konsiderojnë rrugën më të mirë drejt përfitimit në një treg kaq të paqëndrueshëm. Shumë operatorë fluturimi më në fund po rikuperojnë disa nga humbjet e tyre nga gjatë pandemisë, megjithatë, ata duhet të përgatiten për ndryshime dramatike në kostot e karburantit dhe kërkesën e pasagjerëve në përgjigje të rritjes së çmimeve të konsumit dhe shqetësimeve të vazhdueshme kovid në mbarë botën.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga OilPrice.com