MENU
klinika

Çmimet e naftës

Tregu i frikësohet recesionit më shumë se inventarëve bosh

22.05.2022 - 12:57

Tregu i naftës përfundoi një javë tjetër të paqëndrueshme të tregtimit të ethshëm, duke u luhatur lart e poshtë në një interval prej 5 dollarësh për fuçi ndërsa u tërhoq mes katalizatorëve rritës dhe rënies në të dy drejtimet çdo ditë. Të dy standardet arritën nivelin më të lartë të tetë javëve herët të martën, vetëm për t’u tërhequr më vonë gjatë ditës dhe për t’iu bashkuar të mërkurën shitjes në Wall Street të shkaktuar nga shqetësimet e reja të investitorëve për një recesion të mundshëm pasi shitësit kryesorë me pakicë shënuan rritje të kostove dhe pengesa në zinxhirin e furnizimit në raportet e tyre tremujore të të ardhurave.

Këtë javë deri më 20 maj, pjesëmarrësit e tregut të naftës i kushtuan më shumë vëmendje titujve të “frikës së recesionit” sesa raportit javor të statusit të naftës në SHBA, i cili tregoi një tërheqje tjetër në inventarët e benzinës dhe kërkesën e brendshme të nënkuptuar më të lartë, e cila pavarësisht çmimeve të larta rekord të benzinës në Amerika, është vendosur vetëm të rritet më tej ndërsa hyjmë në sezonin veror të vozitjes.

“Tregu po reagon ndaj të gjitha llojeve të titujve të ndryshëm orë pas ore, dhe lëvizja në tregjet e naftës çdo ditë po ekzagjerohet edhe më shumë”, tha për Reuters të enjten Andrew Lipow, president i Lipow Oil Associates në Hjuston, kur nafta u vendos më lart pasi dollari amerikan u dobësua, pas një rënieje të çmimeve të naftës së papërpunuar në tregjet e mëparshme në të njëjtën ditë.

Në përgjithësi, tregu dukej më i shqetësuar për gjasat në rritje të një recesioni sesa rënia e inventarëve të karburanteve në SHBA në nivele të ulëta shumëvjeçare për këtë periudhë të vitit. Investitorët dhe spekulatorët u tërhoqën nga nafta, me naftën e papërpunuar që ishte një aktiv më i rrezikshëm, pasi shqetësimet për një ngadalësim më të theksuar ekonomik global, madje edhe një recesion, intensifikuan dhe pakësuan oreksin për rrezik.

“Lehtësimi i mundshëm i sanksioneve të SHBA-së kundër Venezuelës mund të konsiderohet një tjetër faktor rëndues, që vjen përveç vetos hungareze mbi planin e BE-së për të ndaluar naftën ruse,” shkroi në Investing.com Sebastien Bischeri, Strateg i Tregtisë së Naftës dhe Gazit në Sunshine Profits.

BE-ja ende po përpiqet të bindë Hungarinë të pranojë një embargo të BE-së ndaj importeve të naftës ruse. Faktorët e rënies i shtuan edhe shpërthimet e reja të kovid në Kinë, ku Shangai po rihapet paraprakisht, por infeksionet po rriten në zonën e Pekinit.

Megjithatë, ndërkohë që tregu është i përqendruar në perspektivat më të zymta ekonomike, ai ka injoruar, të paktën javën e kaluar, inventarët e ulët kritik të karburantit në SHBA.

Jo se kërkesa për naftë është rritur kaq shumë. Është kapaciteti për furnizim, globalisht dhe në SHBA, që tani është disa milionë fuçi në ditë më i ulët se sa ishte para pandemisë. Kërkesa në rritje që kur ekonomitë u rihapën dhe njerëzit u kthyen për të udhëtuar, e kombinuar me kapacitetin më të ulët të rafinimit dhe tregjet shumë të ngushta të distilimit, kanë ulur inventarët e produkteve në SHBA nën mesataret sezonale dhe në nivelet më të ulëta shumëvjeçare, me inventarë rekord të ulët të raportuar në Bregun Lindor.

Inventarët total të benzinës motorike u ulën me 4.8 milionë fuçi në javën që përfundon më 13 maj dhe janë rreth 8% nën mesataren pesëvjeçare për këtë periudhë të vitit, tha EIA në raportin e saj të fundit javor të inventarit më 18 maj. Kërkesa e nënkuptuar për benzinë, e matur si produkte të furnizuara, u rrit, pavarësisht çmimeve rekord të larta në të gjithë Shtetet e Bashkuara.

Inventarët e benzinës në SHBA janë në nivelet më të ulëta për këtë periudhë të vitit që nga viti 2014, me stoqet në Bregun Lindor edhe më të shtrënguara, në nivelin më të ulët që nga viti 2011 për këtë periudhë të vitit.

“Ndërsa rafinerët kanë hapësirë ​​për të rritur konsumin (normat e shfrytëzimit u rritën me 1,8 pikë përqindje në 91,8% gjatë javës), kërkesa për benzinë ​​duhet të rritet ndërsa kalojmë në sezonin e vozitjes, gjë që sugjeron se do të shohim shtrëngim të mëtejshëm në tregun e benzinës në SHBA. Në këtë rast, ka të ngjarë të shohim presion të mëtejshëm mbi administratën amerikane për të provuar frenimin e çmimeve të benzinës,” shkruan strategët e ING Warren Patterson dhe Wenyu Yao të enjten.

Sipas Bjarne Schieldrop, analist kryesor, Commodities, në SEB:

“Sistemi global i rafinimit është shtrirë rëndë pas reduktimeve të kapaciteteve në 2020/21, duke ringjallur kërkesën për produkte të naftës së bashku me rihapjen me çështjet Rusi/Ukrainë në krye. Tani po shkojmë në sezonin veror të vozitjes me kërkesë shumë më të lartë për benzinë ​​me një fillim të inventarit shumë të ulët.”

Shqetësimet për rritjen ekonomike dhe rrjedhimisht kërkesën për karburante nuk janë pasqyruar ende në të dhënat aktuale, tha të enjten Saxo Bank.

“Në terren, megjithatë, ky shqetësim ende nuk është reflektuar me inventarët e naftës bruto dhe benzinës që ende po bien, ndërkohë që kërkesa e nënkuptuar e SHBA-së për benzinë, pavarësisht çmimeve rekord, mbetet e fortë. Ndërkohë, në Kinë lehtësimi i bllokimeve nuk po shkon mirë me shpërthime të reja që ngadalësojnë ritmin drejt normalizimit. Deri atëherë, tregu ka të ngjarë të fokusohet në nivelin e përgjithshëm të oreksit të rrezikut, i cili aktualisht është i sfiduar,” vuri në dukje ekipi i strategjisë së Saxo Bank.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga OilPrice.com

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Analiza nga "Financial Times"

Çfarë po ndodh me ekonominë globale?