Teknologjia ka sjellë ndryshime të mëdha në jetën tonë të përditshme. 2020 mund të mos jetë tamam siç e imagjinonte bota, me makina fluturuese dhe shtëpi inteligjente. Megjithatë, sidomos për këtë të fundit, ka nga ata që e kanë fituar. Për më tepër, pothuajse gjithçka që bëjmë çdo ditë përfshin teknologjinë.
Kur erdhi pandemia, ne iu kthyem edhe më shumë kompjuterëve dhe telefonave inteligjentë, me modelin e punës nga shtëpia, video-telefonatat dhe më shumë. Tashmë një botë e re është hapur edhe në fushën e modës dhe quhet Meta-Fashion.
ÇFARË ËSHTË METAVERSE DHE SI FUNKSIONON?
Ky diskutim nuk është asgjë e re, pasi prej më shumë se një viti kompani dhe faqe interneti të mëdha merren me këtë fenomen. Inteligjenca artificiale krijon një univers të ri, një metaverse, botën e re dixhitale ku mund të keni avatarin tuaj.
Modës virtuale nuk i kanë munguar Balenciaga dhe Dolce & Gabbana, si dhe kompani si gjiganti Zara. Në fakt, në Balenciaga pamë një bashkëpunim me kukullën më të famshme, Barbie. Në botën e metaverses, ne mund të bëjmë pazar në qendra tregtare, të vizitojmë muzetë, të lëvizim në fshatra dixhitale dhe çfarëdo tjetër që mund të imagjinojmë. Mundësitë janë të pafundme.
Marsin e kaluar u zhvillua Java e parë e Modës Metaverse. Përdoruesit nga e gjithë bota patën mundësinë ta shikojnë, por edhe të blejnë veshje dhe aksesorë për avatarët e tyre.
Duket se përveç potencialit, të ardhurat janë edhe të mëdha. Sipas Bloomberg, deri në vitin 2024 të ardhurat nga metaverse mund të arrijnë në 800 miliardë dollarë në mbarë botën.