MENU
klinika

"Ka shumë kërkesa të mbyllura"

Bota pret kthimin e turistëve kinezë

08.01.2023 - 13:31

Që nga fillimi i vitit 2020, popullsia më e madhe e turizmit në botë është shkëputur nga bota nga aparati i Kinës i kufizimeve zero-kovid që përfshinin testime masive, bllokime dhe karantinë për mbërritjet.

Këtë fundjavë, ndërsa Pekini më në fund çmonton masat e fundit, që do të ndryshojë. Në të gjithë botën, linjat ajrore, hotelet dhe bizneset luksoze po përgatiten për kthimin e dhjetëra miliona turistëve dhe qindra miliarda dollarët e tyre – megjithëse ekspertët sugjeruan se ringjallja mund të marrë muaj për të rritur plotësisht ritmin.

Kina kishte “kufizuar rreptësisht” udhëtimin jashtë në një përpjekje për të parandaluar kthimin e banorëve të saj me virusin.

Në vitin 2019, para pandemisë së koronavirusit, 155 milionë kinezë udhëtuan jashtë vendit dhe shpenzuan 255 miliardë dollarë, sipas analistëve në Citi, të cilët parashikuan një rimëkëmbje solide në tremujorin e parë të 2023 dhe kthim masiv të turizmit në të dytin.

Ndikimi më i hershëm ka të ngjarë të ndihet në Hong Kong, ku turizmi përbënte 4.5 për qind të ekonomisë në 2018. Qeveria e qytetit ka zbuluar një kuotë prej rreth 60,000 ardhjesh ditore në çdo drejtim kur të rihapë kufirin të dielën.

Kthimi i tyre do të pritet me padurim. Në 10 muajt e parë të vitit 2022, kishte vetëm 249,000 vizitorë nga kontinenti në Hong Kong, nga më shumë se 51 milionë sa ishte në vitin 2018.

Shija e turistëve kontinental për mallrat e luksit ishte gjithashtu burimi jetësor i sektorit të shitjes me pakicë në Hong Kong, i cili humbi kurorën e distriktit më të shtrenjtë të shitjes me pakicë në botë me qira në Fifth Avenue të Nju Jorkut vitin e kaluar, sipas konsulentit të pasurive të paluajtshme Cushman & Wakefield.

Për destinacionet kryesore globale si Evropa dhe SHBA, fluturimet e kufizuara komerciale dhe një numër i madh i aplikimeve për viza do të thotë se ndikimi i rihapjes së Kinës mund të marrë pak kohë për t’u materializuar. Instituti Kërkimor i Turizmit Jashtë Kinës vlerëson se 18 milionë turistë kinezë do të udhëtojnë ndërkombëtarisht në gjysmën e parë të vitit, të ndjekur nga 40 milionë në të dytën.

“Ka shumë kërkesa nga kinezët për të udhëtuar, por problemi është se sa të shkathët do të jemi ne për t’i akomoduar ata duke lëshuar viza dhe duke krijuar lidhje shtesë fluturimi,” tha Eduardo Santander, shefi ekzekutiv i Komisionit Evropian të Udhëtimit. .

Harrods, dyqani luksoz në Londër, po blen stok veshjesh të dizajnuara për një veshje kineze për herë të parë që nga viti 2019. Michael Ward, drejtor menaxhues, vuri në dukje mungesën e disponueshmërisë së fluturimeve si një pengesë të hershme, por parashikoi një përshpejtim më vonë këtë vit.

Në Japoni, ku turistët kinezë përbënin 30 për qind të mbërritjeve jashtë shtetit përpara kovidit, kthimi i tyre do të jetë kritik për arritjen e një objektivi vjetor prej 37 miliardë dollarësh për industrinë. Disa tregtarë e kanë lidhur forcimin e fundit të jenit nga nivelet më të ulëta të fundit të disa dekadave me investitorët me pakicë që vënë baste mbi një fluks turistësh kinezë që rigjallëron modelet e blerjes.

Masaki Akita, president i zinxhirit të dyqaneve Matsuya, u tha gazetarëve këtë javë se grupi priste një rritje në shitjet e ushqimeve dhe kozmetikës, ndërsa rivali Isetan Mitsukoshi zgjeroi sportelet e rimbursimit të taksave në dyqanin e tij kryesor në distriktin tregtar Shinjuku të Tokios në nëntor.

Por me Japoninë duke iu bashkuar vendeve duke përfshirë SHBA-në, Britaninë e Madhe, Francën, Italinë dhe Spanjën në vendosjen e kontrolleve kufitare dhe testimit të detyrueshëm për vizitorët nga Kina, analistët thanë se mund të duhen deri në dy vjet që mbërritjet të rifitojnë nivelet para pandemisë.

“Ne kemi filluar të shohim kthimin e klientëve të pasur kinezë, por nuk presim llojin e blerjes shpërthyese të kozmetikës që kemi parë në të kaluarën,” tha një zëdhënës i Isetan Mitsukoshi.

Në SHBA, ku Kina ishte një nga burimet më të mëdha të turistëve hyrës para pandemisë, kompanitë gjithashtu nuk janë përgatitur plotësisht. Expedia, faqja e internetit e udhëtimit, tha se kërkimet për fluturime nga Kina në SHBA ishin rritur 40 për qind pas vendimit të Pekinit për të hequr rregullat e karantinës hyrëse javën e kaluar, ndërsa hetimet në drejtimin tjetër u dyfishuan.

Shpejtësia e ndryshimit të politikës, e cila erdhi edhe kur Kina është përfshirë në shpërthimin e saj më të keq të pandemisë, i habiti shikuesit. Michael Yu, një punonjës zyre 30-vjeçar në Shangai, kishte organizuar tashmë një udhëtim në shtator në Itali për një martesë në nëntor, pavarësisht kufizimeve të vendosura në atë kohë.

“Në atë kohë, parashikohej që rihapja do të ndodhte në gjysmën e parë të vitit 2023, por nuk e prisja që të ishte kaq shpejt,” tha Yu.

Në shumë raste, zbatimi i rregullave zero-kovid u hoq efektivisht pasi u shpall relaksimi, shumë përpara afatit të së dielës.

Kur Zhao Xiaoou, një student master 26-vjeçar në Cyrih, u kthye në Shangai këtë javë pas gati një viti e gjysmë jashtë vendit, rregullat e karantinës ishin ende në fuqi, por ai arriti të shmangte mbylljen. Policia dhe stafi i aeroportit nuk u shqetësuan, tha ai. Ishte vetëm hoteli – një industri që vetë ka vuajtur nga mungesa e turizmit – që ende po përpiqej ta zbatonte atë.

“Hoteli [dëshironte] pak të ardhura shtesë kudo që mund t’i merrnin,” tha ai.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga “Financial Times