Sektori i logjistikës në Azi po lulëzon. Dhe është teknologjia – qoftë e përdorur për të hartuar rrugët globale të transportit apo për të planifikuar dërgesat e klientëve – ajo që po ndihmon në nxitjen e rritjes në kompanitë e mëdha dhe të vogla.
Nga grupet e transportit te pronarët e magazinave, bizneset e logjistikës shpesh kanë qenë të ngadalta për të përqafuar dixhitalizimin. Por ndërprerjet globale të zinxhirit të furnizimit në fillim të pandemisë detyruan një rimendim pasi kompanitë iu drejtuan zgjidhjeve të bazuara në teknologji për të gjetur dhe ndihmuar transportin e mallrave.
Askund kjo nuk është më e dukshme se në Azi, ku rritja e shitjeve të tregtisë elektronike dhe shqetësimi perëndimor rreth furnitorëve kinezë po ushtron presion mbi grupet e logjistikës.
Shitjet online në Azi arritën pothuajse 3 trilion dollarë në vitin 2021, sipas grupit kërkimor Insider Intelligence. Kina është padyshim tregu më i madh, por shitjet po zgjerohen me shpejtësi në vendet në të gjithë rajonin dhe startup-et e logjistikës po shfaqen për të ndihmuar në përmbushjen e kërkesës.
Fillimi i Singaporit uParcel u lançua në vitin 2015 me një model të burimeve të shumta për shoferët, duke përdorur AI për t’i përshtatur ata me vendndodhjet dhe dërgesat. Me një normë të përbërë të rritjes vjetore të të ardhurave prej 64 përqind midis 2018 dhe 2021, ajo përfshihet në renditjen e këtij viti FT/Statista të kompanive me rritje të lartë në Azi-Paqësor.
Bashkëthemeluesi dhe shefi i operacioneve, Wee Leong Ng thotë se kërkesa e lartë për dërgesa në internet nënkuptonte që kompania e tij kishte vështirësi për të përmbushur porositë në periudhat e pikut. Shumë herë, ai nuk ishte në gjendje të merrte shoferët dhe duhej t’i dorëzonte vetë pakot – “por duke e bërë këtë më bën të dëshiroj të ndërtoj teknologji më të mira”, thotë ai.
Fillimi, i cili përqendrohet në dërgesat në të njëjtën ditë për mallra – nga sendet ushqimore te ilaçet – është zgjeruar në Malajzi dhe planifikon të nisë në Indi këtë vit, thotë Leong Ng.
Rritja në industrinë e logjistikës së rajonit më të gjerë është nxitur nga teknologjitë e reja për hartimin e rrugëve të transportit, gjurmimin e mallrave, funksionimin e robotëve të magazinës dhe menaxhimin e flotës lëvizëse, sipas analistëve.
Tregu i logjistikës së kontratave të Azisë prej 231.2 miliardë dollarësh pritet të arrijë një rritje vjetore prej 5 përqind midis 2019 dhe 2028, sipas ofruesit të të dhënave logjistike Mordor Intelligence.
“Të gjitha kompanitë e mëdha të logjistikës po dedikojnë shuma të mëdha [parash] për dixhitalizimin,” thotë Viki Keckarovska, menaxhere kërkimore në konsulentin e logjistikës me bazë në Mbretërinë e Bashkuar Transport Intelligence, “sepse kërkesa për dukshmëri [të operacioneve të kompanisë] është rritur, duke vënë shumë presion. në kompanitë e logjistikës për të investuar në shikueshmëri në kohë reale.”
Gjurmimi i dërgesave dhe operacioneve është i rëndësishëm për sektorin e automobilave, një nga përdoruesit më të mëdhenj të grupeve të logjistikës, globalisht.
Tendencat e industrisë, duke përfshirë kalimin në automjete elektrike dhe eksportet në rritje nga Kina, nënkuptojnë se, ndërsa kërkesat e prodhimit ndryshojnë, operacionet logjistike duhet të përshtaten.
“Të gjithë ata zinxhirë furnizimi që u krijuan dhe konfiguruan në një mënyrë të caktuar – të gjitha ato shërbime logjistike – tani duhet të rimendojnë dhe rikonfigurohen,” thotë Tim Foster, këshilltar kryesor i logjistikës në Cushman & Wakefield.
Steve Saxon, partner në zyrën e McKinsey në Shenzhen, thotë se kompanitë e logjistikës duhet të jenë mjaft fleksibël për të lidhur komponentë të rinj me prodhuesit në vende të reja, pasi pjesët tani vijnë nga i gjithë rajoni.“Njerëzit e përfshirë në zinxhirët e furnizimit të automobilave po ecin mirë.” – vëren ai.
Diku tjetër në prodhim, analistët presin që grupet e logjistikës të përfitojnë pasi kompanitë perëndimore marrin më shumë furnizues jashtë Kinës mes tensioneve midis Pekinit dhe Uashingtonit.
Zinxhirët e furnizimit po anashkalojnë gjithnjë e më shumë Kinën, thotë Keckarovska, dhe “do të jenë Azia Juglindore dhe India ato që do të jenë destinacionet më tërheqëse të prodhimit dhe burimit”.
Kompanitë “po diversifikohen sepse duhet”, thotë Saxon. “Rreziku për të qenë i varur vetëm nga prodhimi në Kinë është shumë i lartë.” Por kompanitë e logjistikës, shton ai, janë “pak mbrapa prodhuesve, duke luajtur mbrapa” dhe janë të fokusuara në rritjen në Indi, Indonezi, Pakistan, Bangladesh dhe Vietnam.
Saxon paralajmëron gjithashtu se disa rritje të të ardhurave logjistike mund të rezultojnë “të përkohshme”, për shkak të rritjes së tarifave të transportit me kontejnerë në pandemi, pasi kapaciteti i kufizuar rriti çmimet.
Kompanitë me “pasuri të pakta si anijet me kontejnerë dhe avionë” grumbulluan të ardhura të mëdha dhe rritje fitimesh gjatë periudhës, por kjo nuk është e qëndrueshme, argumenton ai.
Gjithsesi, mundësitë mbeten për grupet e logjistikës për shkak të rritjes së tregtisë elektronike, thotë Keckarovska – por kompanitë do të duhet t’i “kushtojnë më shumë burime” teknologjisë për të mbështetur rritjen.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga “Financial Times“