Edhe pse Bashkimi Evropian sugjeroi që të pakësojë disi lidhjet me Kinën, Hungaria me këmbëngulje refuzon ta bëjë këtë dhe tani duket se një veprim i tillë do të shpërblehet.
Përkatësisht, është Hungaria, dhe Gjermania, që po konkurrojnë për të pritur fabrikën e parë evropiane të prodhuesit kinez të makinave BYD. Sipas Politico, kompania duhet të bëjë një njoftim zyrtar për gjithçka deri në fund të vitit.
Prodhuesi kinez i baterive CATL vendosi vitin e kaluar të ndërtojë fabrikën e tij me vlerë 7.3 miliardë euro në qytetin lindor hungarez të Debrecen. Dhe kompani të tjera kineze në zinxhirin e furnizimit të automjeteve elektrike, Nio, Eve Energy, Huayou Cobalt, BYD dhe Ningbo Zhenyu Technology, kanë njoftuar projekte të reja fabrikash në atë vend.
Qeveria hungareze thekson se Kina ka qenë investitori kryesor i huaj në vendin e tyre, që nga viti 2020, por Budapesti tani dëshiron më shumë se kaq, kështu që nuk është çudi që politikanët hungarezë interesohen aq shumë që marrëdhëniet e tyre me Kinën të mbeten të qetë.
Kryeministri hungarez Viktor Orbán ishte i vetmi lider i BE-së që mori pjesë në forumin e Nismës Brez dhe Rrugë të tetorit dhe presidenti kinez Xi Jinping e quajti atë një “mik” të Pekinit.
“Qeveria hungareze nuk do të pranojë asnjë lloj presioni të jashtëm ideologjik dhe do të ndjekë gjithmonë interesat kombëtare”, tha Orbán dhe Ministri i Jashtëm Peter Szijjarto në qershor tha se “çdo përpjekje hungareze për t’u larguar nga Kina do të dëmtonte Evropën”.
“Qeveria hungareze e sheh veten si një urë lidhëse për Kinën dhe kjo është diçka që duhet të shqetësojë pjesën tjetër të BE”, tha Dora Gyorffy, profesoreshë e ekonomisë në Universitetin Corvinus në Budapest.