MENU
klinika

The Economist

Covid-19, thikë me dy presa për prodhuesit e pajisjeve mjekësore

28.08.2020 - 11:00

Pak industri kanë mundur t’i shpëtojnë recesionit të shkaktuar nga covid-19 po aq suksesshëm sa prodhuesit e pajisjeve mjekësore. Pandemia çoi në një kolaps në procedurat mjekësore duke shkaktuar një goditje të fuqishme në shitje. Në të njëjtën kohë, kriza krijoi mundësi për firmat që bëjnë ventilatorë dhe pajisje testimi.

Një ilustrim se si ka dalë jashtë kësaj dinamike, është Medtronic. Më 25 gusht gjigandi amerikan, me një kapitalizim tregu prej 138bn $, raportoi rezultatet e tij financiare për tre muaj maj – korrik. Përformanca e saj ishte e dobët. Të ardhurat ranë me 17% krahasuar me të njëjtin tremujor të një viti më parë, në 6.5bn $. Të ardhurat neto u ulën me gati gjysmën. Duke përmendur pandeminë, firma nuk pranoi të sigurojë udhëzime mbi fitimet.

E megjithatë investitorët dhe analistët brohoritën të lumtur. Një arsye është se ata prisnin një skenar më të keq. Medtronic mundi me lehtësi parashikimet për të ardhurat dhe fitimet. Një tjetër është se shitjet e ventilatorëve kapën pesëfishin, duke ulur të ardhurat e përgjithshme. Geoff Martha, shefi i firmës, tani pret një rikthim në “rritje normale” brenda disa tremujorëve.

Ringjallja në Medtronic mund të ndihmojë në një rikthim më të gjerë për firma të tjera të pajisjeve mjekësore.
Matt Miksic nga Credit Suisse, një bankë investimesh, vëren se këto kompani hynë në krizë me vrull nga rrethanat e krijura.

Ata u nxitën nga një rritje e fortë e të ardhurave globale. Vitin e kaluar, kpmg, një konsulencë, kishte parashikuar që shitjet globale të rriten nga në 795bn dollarë në 2030, nga 371bn dollarë në 2015. Tim van Biesen nga Bain, një konsulencë, tregon për një bum para-pandemik në shitjet e pajisjeve shumë fitimprurëse të përdorura në procedurat e ortopedisë, neurokirurgjisë dhe kardiovaskulare. Si rezultat, në pesë vitet e kaluara çmimet e aksioneve janë tejkaluar si Big Pharma ashtu edhe indeksin s & p 500 të firmave të mëdha (shiko grafikun).

Se a mund të zgjasë apo jo kjo tepricë varet në një masë të madhe nga rrjedha që do të marrë pandemia. Për të shitur pajisjet e tyre dhe shërbimet e lidhura, prodhuesit e kutisë së ndihmës së shpejtë mbështeten në një ‘ushtri’ të përfaqësuesve të shitjeve, shumë të trajnuar për të ‘blerë’ doktorë. Një studim i bërë nga Bain zbuloi se nëntë në dhjetë mjekë kërkonin ndërveprime brenda personave me shitësit e pajisjeve para covid-19. Siç shpjegon z. Van Biesen, shumë kirurgë vlerësojnë këshilla nga trajnuesit, të cilët njohin teknologjitë më të larta të ndërmarrjes së tyre më mirë sesa mjekët, gjatë operacioneve komplekse. Tani Bain zbulon se më shumë se 60% e kirurgëve kanë kufizuar në kontakte të tilla brenda personave.

Kompanitë e mëdha mund të humbasin biznesin nga qendrat e kujdesit ambulator, vlerëson z. Van Biesen. Këto kanë tendencë të jenë më të vogla se spitalet, më të vetëdijshëm për kosto.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Economist

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


"Rruga e re e mëndafshtë"

5 mite për projektin gjigand kinez

Projeksioni i dhimbshëm për Shqipërinë

“Po plaken, po vdesin, po largohen”