MENU
klinika

Sfidat dhe qasjet e detyrueshme të tregtarëve

Si po veprojnë bizneset online gjatë pandemisë?

12.10.2020 - 12:46

Pasi u mbyllën dyert, bizneseve të vogla u është dashur të gjejnë mënyra për t’u lidhur në internet dhe për të qëndruar konkurrues gjatë pandemisë.

Pavarësisht nga një zhvendosje e përhapur në blerjet në internet, pjesa më e madhe e tregtisë zhvillohet në botën fizike. Bizneset e vogla kanë fituar prej kohësh mbajtjen e tyre përmes dyqaneve fizike të ndërtuara për tërheqjen e klientëve me qëllim blerjen e produkteve duke shpenzuar para.

Biznesi i vogël përdoret për të përcaktuar ekonominë por pandemia e ka ndryshuar atë, duke i detyruar bizneset të përqafojnë teknologjinë për të lëvizur në internet. Shumë shtete dhe qytete të mëdha kanë një formë mbylljeje në vend, dhe kërcënimi i një raundi tjetër mbylljesh afrohet ndërsa rastet me covid-19 po rriten në disa zona.

Në përgjigje të mbylljes, restorantet mbyllën zonat e ngrënies dhe nisën shpërndarjen e porositjes së ushqimit përmes aplikacioneve. Dyqanet e vogla që shesin mallra fizikë si rrobat dhe librat gjetën mënyra për të renditur produktet në internet dhe në disa raste krijuan faqe për herë të parë. Dyqanet që ende shesin nga vendndodhjet fizike po ndryshojnë mënyrën e pagimit duke u larguar nga sistemet e pagesave të kartave të kreditit te faturat e parapaguara dhe opsionet pa kontakt. Përqasjet drejt teknologjisë që pritej të merrnin vite ndodhën brenda disa javëve.

Sipas firmës kërkimore eMarketer, shitjet në dyqanet fizike në SHBA do të bjerë me 14 për qind, ose 4.2 trilionë dollarë, këtë vit dhe mund të duhen pesë vjet që industria të kthehet plotësisht. Shitjet në internet, megjithëse janë të larta, nuk janë të mjaftueshme për ta kompensuar atë.

Shitjet në internet janë zakonisht më pak fitimprurëse, pjesërisht për shkak të kostove për përmbushjen dhe shpërndarjen, plus kthimet. Shumë bizneseve u është dashur të bëhen krijues për të përfituar nga kjo situatë. Problemi tjetër i madh për ekonominë: Bizneset nuk mund të paguajnë qiranë e tyre.

Të tjerët po krijojnë faqe në internet krejtësisht të reja. Shopify, e cila ofron faqet e internetit të parandërtuara për të shitur produkte në internet, tha se kishte një rritje prej 53 përqind të njerëzve që krijonin dyqane të reja në internet në Prill krahasuar me Marsin.

Studimi mbi bizneset dhe qasjen online gjatë pandemisë

Nga bizneset që shesin në internet, 46% kanë përjetuar rritje si rezultat i COVID-19. Për më tepër, 64% planifikojnë të shpenzojnë më shumë në faqet e tyre të internetit, ndërsa 58% planifikojnë të shpenzojnë më shumë në aplikacionin e tyre celular, 52% në media sociale dhe 46% në tregje të palëve të treta.

Por rritjet më të mëdha të buxhetit gjatë 12 muajve të ardhshëm do të jenë për teknologjinë dhe mjetet e tregtisë me 67% dhe shërbimet e palëve të treta që vendosin teknologjinë e tregtisë me 63%. Aplikacioni për celular është e treta, me 62%, ndërsa dyqanet fizike janë në fund, me vetëm 34% të bizneseve që investojnë më shumë në to.

Në të njëjtën kohë, 70% e klientëve po blejnë më shumë se zakonisht, dhe mbi 90% po shfaqin sjellje të ndryshme pasi shmangin dyqanet fizike dhe zhvendosin shumë nga blerjet e tyre në internet.

Pothuajse 50% e konsumatorëve do të paguanin më shumë për një proces më të mirë të blerjeve në internet dhe 53% do të ndalonin të blinin nga një markë pas një eksperience të keqe.

Nga kompanitë e anketuara, 48% po zgjerojnë ose përmirësojnë investimet e tyre në produktet e lidhura dhe 11% po planifikojnë të investojnë në 12 muajt e ardhshëm.

Një numër i ngjashëm do të investojë në tregjet online të palëve të treta, të ndjekura nga aftësitë e inteligjencës artificiale.

Për më tepër, 44% nuk ​​po planifikojnë më shumë buxhet për personalizim dhe 13% planifikojnë të investojnë në 12 muajt e ardhshëm.

Masat dhe veprimet e ndërmarra për të lehtësuar tregtinë elektronike të mallrave në përgjigje të COVID-19

Në mënyrë që të zbatohen në mënyrë efektive masat e distancës sociale që synojnë të përmbajnë përhapjen e mëtejshme të COVID-19, disa qeveri në të gjithë botën kanë inkurajuar blerjen në internet si një alternativë ndaj blerjeve fizike dhe konsumatorët kanë përshtatur modelet dhe sjelljet e tyre për të minimizuar rreziqet e infektimit. Në disa vende të zhvilluara, platformat e shërbimeve të shpërndarjes kanë arritur të adresojnë problemet pa ndërhyrjen e qeverisë.

Në vendet në zhvillim, disa qeveri kanë qenë më proaktive se të tjerat, dhe veçanërisht në vendet ku transaksionet ballë për ballë kishin mbetur, deri më tani, norma.

Për shembull, në disa vende afrikane, për të lehtësuar blerjet në internet të artikujve thelbësorë të ushqimit, qeveritë lokale kanë përpiluar dhe qarkulluar, përmes mediave sociale dhe mjeteve të tjera, kontaktet telefonike të koordinatorëve të produkteve të ndryshme ushqimore në tregje të ndryshme për t’i mundësuar konsumatorëve thirrje dhe porosi për ushqimore. Konsumatorët më pas paguajnë me para të lëvizshme d.m.th. me anë të celularëve të tyre dhe blerjet e tyre të dorëzohen me taksi biçikletash dhe motorësh. Ky zgjerim i shërbimeve të shpërndarjes ka pasur efekte pozitive në rritjen e punësimit, edhe nëse këto mund të jenë të përkohshme.

Përveç kësaj, disa ofrues të telekomunikacionit kanë vënë në dispozicion shërbime të të dhënave për kosto minimale ose pa asnjë kosto. Bankat qendrore kanë lejuar përkohësisht kompanitë dhe bankat të ulin ose heqin kostot e transaksioneve dhe tarifat për pagesat dixhitale dhe transferimet e parave në mënyrë që të inkurajojnë përdorimin e parave të lëvizshme në vend të parave të gatshme.

Autoritetet e tjera, përfshirë në Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Federatën Ruse, kanë inkurajuar përdorimin e pagesave celulare, por pritet të zbulojnë zyrtarisht rregulla specifike. Këto janë disa nga masat / veprimet inovative të cilat janë përdorur për të inkurajuar rajone në të cilat, deri më tani, popullata nuk u besonte plotësisht blerjeve në internet, me synimin për të siguruar një rrjedhë të vazhdueshme të furnizimeve të ushqimit dhe mallrave thelbësore shtëpiake. Përkundër sfidave të vazhdueshme, në dritën e pandemisë, blerjet në internet dhe tregtia elektronike janë bërë zgjidhje de facto të prapambetura. Duke shkuar përpara, lindin pyetjet nëse përvojat nga pandemia COVID-19 do të shtyjnë më shumë konsumatorë të ndryshojnë sjelljet dhe modelet e tyre të blerjes dhe gjithnjë e më shumë të drejtohen në blerjet në internet, dhe nëse qeveritë në këto rajone do t’i japin përparësi dhe do të investojnë më shumë në tregtinë elektronike dhe në infrastrukturën dhe politikat lehtësuese në internet.

Përçarjet me të cilat përballen shërbimet e logjistikës dhe shpërndarjes, shitësit me shumicë në internet dhe zinxhirët e furnizimit

Pandemia COVID-19 ka testuar shërbime të shitjes me shumicë dhe logjistikë dhe karakteristika të tjera të zinxhirëve të furnizimit, si asnjë ngjarje tjetër në historinë e kohëve të fundit. Për shkak të bllokimeve të vendosura për të përmbajtur përhapjen e mëtejshme të virusit, tregtia elektronike në mallra është përballur me ndërprerje të zinxhirit të furnizimit.

Shumë firma kanë vazhduar të përjetojnë sfida të furnizimit si rezultat i pezullimit të aktivitetit prodhues, uljes së prodhimit dhe mungesave të fuqisë punëtore. Ata me depo në zonat e prekura janë përballur me vendime të vështira se si apo nëse do të vazhdojnë të prodhojnë produktet e tyre. Prandaj, pandemia ka nxjerrë në pah dobësitë e zinxhirëve të furnizimit dhe ka testuar aftësinë e bizneseve për t’u përshtatur shpejt.

Shërbimet ndërkombëtare të transportit dhe logjistikës në të cilat mbështeten të gjitha tregtitë elektronike dhe transaksionet më tradicionale të tregtisë gjithashtu janë prekur rëndë nga futja e rregulloreve të reja shëndetësore që kanë prishur transportin e ngarkesave tokësore, detare dhe ajrore. Anulimi i më shumë se një milion fluturimeve të pasagjerëve, 6 të cilat zakonisht janë përdorur për të transportuar dërgesa postare dhe të tjera dërgesa të vogla, ka ulur ndjeshëm kapacitetin e transportit dhe ka rritur çmimet e transportit për transaksionet ndërkufitare.

COVID-19, sfidat e lidhura referuar Organizatës Botërorë të Tregtisë

Mbrojtja e konsumatorit

Mbrojtja e konsumatorit në internet është një nga sfidat që ka theksuar pandemia e COVID-19. Ka pasur raporte të praktikave mashtruese, me disa shitës në internet që ofrojnë produkte të rreme ose të pasigurta si maska ​​kirurgjikale për fytyrë ose dezinfektues, dhe praktika të rritjes së çmimeve nga prodhues dhe shitës me pakicë që kërkojnë të fitojnë para dhe të përfitojnë nga rritja e kërkesës.

Pajtueshmëria me rregulloret e shëndetit dhe sigurisë

Numri i shtuar i paketave të vogla të porositura direkt tek konsumatorët ka ngritur sfida në lidhje me respektimin e rregullave të shëndetit dhe sigurisë në vendet importuese, si dhe në lidhje me mbrojtjen e shëndetit të punëtorëve të përfshirë në trajtimin dhe inspektimin e mallrave.

Pjesërisht, arsyeja për sfidat e fundit është se agjencitë rregullatore dhe autoritetet e tjera përgjegjëse për vlerësimin e përputhshmërisë së produktit me rregulloret e tilla nuk janë domosdoshmërisht të pajisura për të inspektuar vëllime të paketave të vogla që hyjnë, për shembull, përmes shërbimeve postare ose korrierëve. Për më tepër, shpejtësia e këtyre aktiviteteve ka ndryshuar ndjeshëm zinxhirin e logjistikës, dhe më shumë si pasojë e pandemisë COVID-19. Kjo krijon sfida dhe vështirësi të reja për autoritetet, të cilat duhet të ndërhyjnë jo vetëm për të inspektuar, por edhe për të mbledhur dhe ndarë, në një nivel ndërkombëtar, informacione dhe të dhëna përkatëse duke i lejuar ata të përcaktojnë rreziqet e përfshira në çdo transaksion, përfshirë në lidhje me barrierat sanitare dhe fitosanitare dhe teknike për të tregtuar aspektet rregullatore të mallrave.

Dimensioni i zhvillimit

Pandemia ka nxjerrë në pah rëndësinë thelbësore të ekonomisë dixhitale dhe nevojën urgjente për të kapërcyer ndarjen dixhitale brenda dhe në të gjithë vendet. Pandemia ka theksuar pyetje ekzistuese në lidhje me shkallën në të cilën prodhuesit e vegjël, shitësit dhe konsumatorët në vendet në zhvillim mund të përfitojnë nga mundësitë që ofron tregtia elektronike. Këto përfshijnë aksesin në zgjidhjet e pagesave në internet, lidhjet e besueshme të internetit dhe energjisë elektrike, kostot ndaluese të tregtisë përtej kufijve, shikueshmëria në kërkimet në internet, platformat e reklamave dhe shitjeve dhe vështirësitë për të fituar besimin e konsumatorit. Pandemia gjithashtu ka ekspozuar nevojën për të adresuar sfidat me të cilat përballen hyrja në shërbimet shëndetësore dhe arsimore. Disa komunitete vazhdojnë të kenë qasje të kufizuar në teknologji, ose për shkak se janë zona rurale ose për shkak se të ardhurat e tyre janë të ulëta, ose të dyja. Në disa vende, tarifat mund të jenë deri në 35 përqind për kompjuterët dhe 40 përqind për pajisjet e telekomunikacionit. Shumë përgjigje të politikave të lidhura me teknologjinë nga qeveritë gjatë pandemisë kanë të bëjnë me zgjerimin e aksesit. Këto janë çështje të rëndësishme që duhet të merren parasysh gjatë hartimit të strategjive dhe kornizave të politikave që synojnë lehtësimin e tregtisë elektronike për të siguruar që ajo është me të vërtetë gjithëpërfshirëse dhe shërben si një mundësi për zhvillim./ Scan

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Jaka: Nëse ndërhyrja do ishte eficiente...

“Biznesit i duhet pesë vjet për të marrë veten”