MENU
klinika

Nga BBC/ "Nëse afati mbaron, dërgesat do të varrosen"

Vonesa dhe prapambetje në portet britanike

08.01.2021 - 10:43

Shitësit me pakicë britanikë janë të shqetësuar për pengesat e reja tregtare që zbatohen pas marrëveshjes tregtare të muajit të kaluar me BE. Shumë tregtarë tani besojnë se do të paguajnë taksa për eksportet dhe importet e llojeve të caktuara të ushqimit dhe veshjeve që nuk janë bërë plotësisht në Britani.

Ka edhe shenja që ata po luftojnë me kërkesat e reja për dokumente pas marrëveshjes pas Brexit. Disa kompani të parcelave kanë pezulluar dërgesat e rrugëve në Evropë si rezultat.

Britania nënshkroi një marrëveshje tregtare me Bashkimin Evropian (BE) në 24 Dhjetor që u faturua si ruajtja e hyrjes së saj me tarifë zero dhe kuotë zero në tregun e vetëm të bllokut. Por shitësit kryesorë që përdorin Mbretërinë e Bashkuar si një qendër shpërndarjeje për biznesin evropian mund të përballen me tarifa të mundshme nëse ri-eksportojnë mallra në BE.

Për bizneset e mëdha do të ketë zgjidhje që kërkojnë shumë kohë, por për shumë të tjerë kjo do të thotë të paguash tarifa ose të rimarrësh në BE, – tha shefi ekzekutiv i Marks & Spencer Steve Rowe për Reuters.

Konsorciumi Britanik me Pakicë (BRC), i cili përfaqëson më shumë se 170 shitës me shumicë, po punon me anëtarët në opsionet afatshkurtra dhe po kërkon dialog me qeverinë dhe BE mbi zgjidhjet afatgjata për të zbutur efektet e tarifave të reja. Zyra e Kabinetit tha se po punonte ngushtë me biznesin për t’i ndihmuar ata të përshtaten me çdo marrëveshje të re tregtare.

Peshk i kalbur
Eksportuesit skocezë të prodhimeve të detit thonë se ata janë goditur nga një “stuhi e përsosur” e përçarjes së Brexit, e cila mund të fundosë një industri shekullore.

“Këto biznese nuk po transportojnë rrotulla tualeti ose pajisje. Ata po eksportojnë prodhime deti dhe rrezikojnë prishjen e cilësisë sepse kanë një afat të kufizuar për të dalë në tregjet në kushtet e pikut,” tha Donna Fordyce, shefi ekzekutiv i Seafood Scotland.

“Nëse afati mbaron, këto dërgesa shkojnë në landfill dhe të varrosen”.

Ajo tha se sektori është dobësuar tashmë nga Covid-19, mbyllja e kufirit francez para Krishtlindjeve si dhe “shtresa mbi shtresë” e problemeve që lidhen me Brexit. Grupi ka frikë se pa eksporte, flota e peshkimit do të ketë pak arsye për të dalë.

“Në një kohë shumë të shkurtër mund të shohim shkatërrimin e një tregu shekullor i cili kontribuon ndjeshëm në ekonominë skoceze”, shtoi zonja Fordyce.

Humbur në postë
Shërbimi i dorëzimit të pakove DPD UK tha se ka ndaluar Shërbimin Rrugor Evropian për shkak të “barrës së shtuar” të dokumenteve doganore për paketat që shkojnë në BE, duke përfshirë Republikën e Irlandës.

DPD tha se 20% e parcelave kishin “bashkangjitur të dhëna të pasakta ose jo të plota”, që do të thoshte se do të duhej të ktheheshin.

Në një email për klientët e saj të biznesit, kompania tha se kishin qenë “disa ditë sfiduese” për funksionimin e saj ndërkombëtar dhe se do të “ndalonte dhe rishikonte” shërbimin e saj. Ajo planifikon të rifillojë në 13 Janar.

“Tani është bërë e qartë se ne kemi një barrë të shtuar me proceset e reja, më komplekse dhe të dhëna shtesë doganore që ne kërkojmë nga ju për parcelat tuaja të destinuara në Evropë” shkroi firma.

Transportuesit që bluajnë ingranazhet
Shefi i një prej transportuesve më të mëdhenj të Uellsit tha se problemet logjistike janë shfaqur edhe në kufirin irlandez.

Andrew Kinsella, drejtori menaxhues i Gwynedd Shipping, tha se kompania e tij ka një ngarkesë prej 60 kamionësh që presin të dërgohen në Dublin.

“Përderisa nuk shihni radhë në porte dhe terminale, realiteti është se këto radhë po zhvillohen diku tjetër në depon tonë në Holyhead, në depon tonë në Deeside dhe në depon tonë në Newport në Uellsin Jugor dhe shumë transportues kanë depo në afërsi të porteve “, tha ai.

“Ka shumë çështje rreth demarkacionit se kush do të rregullojë deklaratën e eksportit me autoritetet e të ardhurave në Mbretërinë e Bashkuar, kush do të rregullojë deklaratën e importit, transportuesit më pas duke u përpjekur të rregullojnë deklaratën e sigurisë së importit për të krijuar një numër ENS i cili ju ndihmon të gjeneroni një numër PBN kështu që ka shumë prej të tyre spo ju zenë këmbët dhe”.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Nga Al Jazeera/ Detaje përfundimtare

Çfarë përfshin marrëveshja tregtare Brexit?