Ëndrra e një ure që lidh kontinentin me Siçilinë përmes ngushticës së Mesinës shkon prapa në kohët romake, kur konsulli Metellus lidhi fuçi dhe dru për të lëvizur 100 elefantë lufte nga Kartagjena në Romë në vitin 252 pes, sipas shkrimeve të Plinit Plaku.
Që atëherë, plane të ndryshme, duke përfshirë një ide jetëshkurtër për një tunel, kanë ardhur dhe kanë shkuar.
Nëse ndërtohet, ura përtej Ngushticës së Mesinës do të shtrihej dy milje (3.2 kilometra) dhe do të ishte ura më e gjatë e varur në botë.
Tani projekti masiv inxhinierik mund të realizohet, falë një dekreti të miratuar nga qeveria e Giorgia Melonit muajin e kaluar pasi ministri i Transportit Matteo Salvini ringjalli një plan të shtyrë për herë të fundit kur Silvio Berlusconi ishte kryeministër.
Qeveri të ndryshme janë përpjekur ta ringjallin atë dhe koalicioni aktual qeverisës nën Melonin, Salvinin dhe Berlusconin e futi atë në listën e premtimeve të fushatës së tyre. Kur Salvini u bë ministër i transportit, ai e bëri atë prioritetin e tij, duke vënë bast trashëgiminë e tij mbi urën.
WeBuild, e cila ende ka çmimin e ofertës në letër, paditi qeverinë për shkelje të kontratës pasi projekti u ndalua, por ajo mbetet kompania më e mundshme që t’i kthehet puna pavarësisht shprehjeve të interesit nga e gjithë bota, përfshirë Kinën.
Ura mbi ngushticën e Mesinës është një projekt që mund të shpërthejë menjëherë. Sapo kontrata të rivendoset dhe përditësohet, projekti mund të fillojë.
Projektimi ekzekutiv pritet të zgjasë tetë muaj, ndërsa koha e nevojshme për ndërtimin e urës do të jetë pak më shumë se gjashtë vjet.
Kostoja e projektit është 4.5 miliardë euro (4.96 miliardë dollarë) vetëm për urën dhe 6.75 miliardë euro (7.4 miliardë dollarë) për infrastrukturën për ta mbështetur atë nga të dyja anët, e cila përfshin përmirësimin e lidhjeve rrugore dhe hekurudhore, ndërtimin e terminaleve dhe kryerjen e punës përgatitore. në tokë dhe në shtratin e detit për të “reduktuar rreziqet hidrogjeologjike” gjatë ndërtimit, sipas planit të paraqitur në ministrinë e transportit.