Filmi “Barbie” po thyen çdo rekord, si dhe është kthyer në influencë për shumë fusha të ndryshme.
Impakti i “Barbie” nuk ka prekur veç vajzat siç mund të mendoni, por edhe djemtë.
Një fenomen i çuditshëm është vërejtur në tregun britanik të bukurisë, pas promovimit të “Barbie” tek popullata mashkullore. Duke sjellë shtimin e meshkujve që provojnë procedurat estetike për herë të parë, pas pandemise.
Tregu i kozmetikës në Mbretërinë e Bashkuar tani vlerësohet të jetë me vlerë 500 milion £, ndërsa Shoqata Amerikane e Kirurgëve Plastikë vëren se ‘Brotox’ (ose Botox për bro/djalë ) është rritur me 40% që nga viti 2000.
‘Barbie’ ka ndikuar në tendencat e bukurisë, me sallonët e bukurisë që raportojnë një rritje prej 83% të kërkesave për flokët biond.