Ujërat që rrethojnë Jemenin vazhdojnë të jenë një zonë me rrezik të lartë. Natën e së martës 9 janar, Houthis nisën një sulm masiv drejt zonës jugore të Detit të Kuq. Sipas raporteve nga Komanda Qendrore e Shteteve të Bashkuara (Centcom), më shumë se njëzet dronë kamikaz , raketa lundrimi dhe raketa balistike kundër anijeve shënjestruan rrugët e tregtisë ndërkombëtare ku po kalonin dhjetëra anije tregtare.F/A-18 gjuajtës-bombardues nga aeroplanmbajtësja USS Dwight D. Eisenhower, USS Gravely, Laboon dhe Mason, të ndihmuar nga anija e Marinës Mbretërore Britanike HMS Daimond , rrëzuan 18 mjete ajrore pa pilot dhe tre transportues. Nuk ka pasur të lënduar apo dëme. Ishte sulmi i 26-të nga rebelët jemenas që nga 19 nëntori dhe disa ditë pas deklaratës së përbashkët të Uashingtonit dhe 14 vendeve të tjera. “Houthis do të mbajnë përgjegjësi për pasojat nëse vazhdojnë të kërcënojnë jetët, ekonominë globale ose rrjedhën e lirë. të tregtisë në linjat detare kritike të rajonit”, thuhej aty. Ky është një paralajmërim që mund të jetë një prelud i veprimeve të drejtpërdrejta kundër pozicioneve rebele në kontinent nga koalicioni ndërkombëtar i udhëhequr nga Shtetet e Bashkuara të Amerikës, me operacionin e tyre “Prosperity Guardian”.
Planet e Londrës
Burime brenda qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar kanë bërë të ditur se Londra po përgatit një seri sulmesh ajrore kundër objektivave Houthi, në koordinim me Shtetet e Bashkuara dhe një vend tjetër të paidentifikuar evropian. Megjithatë, një zëdhënëse e Ekzekutivit të Madhërisë së Saj deklaroi se kjo është vetëm një nga opsionet e shumta në tryezë dhe se rruga diplomatike ende nuk është përjashtuar plotësisht. Nga ana e saj, Shtëpia e Bardhë ka urdhëruar tërheqjen nga rajoni të aeroplanmbajtëses USS Gerald Ford , të zëvendësuar nga njësitë e sulmit amfib USS Bataan, USS Mesa Verde dhe USS Carter Hall, të cilat do t’i lejojnë SHBA-së të ruajë Detin e Kuq. Situata, pra, mbetet jashtëzakonisht e paqëndrueshme dhe ekziston gjithashtu rreziku i një konfrontimi të drejtpërdrejtë midis marinës së Uashingtonit dhe forcave detare të Iranit, mbështetësi kryesor i Houthis, i cili dërgoi destrojerin Alborz në rajon në fillim të janarit. Vendimi ishte ndoshta një përgjigje ndaj konfrontimit të parë, dhe deri më tani, të vetëm, të drejtpërdrejtë midis forcave amerikane dhe rebelëve jemenas, që ndodhi më 30 dhjetor, ku përfshiheshin helikopterë amerikanë dhe motoskafë Houthi të përfshirë në sulmin ndaj anijes tregtare Maersk Hangzhou.
Fregata e fuqishme
HMS Lancaster, i cili po konsiderohet për një lëvizje të papritur në Detin e Kuq, është i pajisur me sistemin e raketave Sea Ceptor, i cili mund të gjuajë me tre herë shpejtësinë e zërit dhe është projektuar për të mbrojtur një sipërfaqe prej 500 milje katrorë, pak a shumë sa Mançesteri. Ndryshe nga sistemi Sea Viper i instaluar në HMS Diamond, Sea Ceptor mund të qëllojë gjithashtu në mjete të vogla, me lëvizje të shpejtë, si skafet, të cilat janë përdorur nga rebelët Houthi në rajon për të sulmuar anijet me kontejnerë në Detin e Kuq. Burimet e mbrojtjes thanë se zhvendosja e HMS Lancaster nuk ishte “e afërt”, por se anija mbeti në “gatishmëri” në rajon për të ndihmuar me operacionet e ardhshme nëse është e nevojshme.
Rreziqet
Sakaq, firmat e mëdha të transportit detar si BP dhe Maersk po i devijojnë anijet larg nga Deti i Kuq për në brigjet e Afrikës, mes shqetësimeve se kriza do të rrisë çmimin e mallrave dhe inflacionin. Sulmet kanë shkaktuar kërdi në industrinë ndërkombëtare të transportit, duke imponuar vonesa në importet në Britani nga Azia. Nëse anijet nuk kalojnë përmes Kanalit të Suezit, në rrugën e tyre nga Lindja e Largët në Evropë, atëherë ato duhet të përshkojnë të gjithë kontinentin afrikan. Ky është një udhëtim më i gjatë për një javë, afërsisht 3.500 milje detare (6.482 kilometra) udhëtim më shumë. Kanali i Suezit, i cili lidh Detin e Kuq me Mesdheun, është rruga më e shkurtër midis Evropës dhe Azisë. Rreth 12 për qind e trafikut global të transportit detar kalon përmes kësaj rruge ujore.