Gjermania është paralizuar plotësisht për sa i përket transportit hekurudhor për shkak të grevës së makinistëve të Deutsche Bahn, kompania kryesore kombëtare, e cila do të paralizojë të gjithë vendin për gjashtë ditë.
Greva që filloi dje është më e gjata në historinë gjermane me një ndikim shkatërrues në aspektin ekonomik, por edhe me pasoja negative për qindra mijëra pasagjerë: sipas një vlerësimi të shoqatës industriale të raportuar nga Deutsche Welle, deri në 1 miliard euro për për shkak të mosmarrëveshjes midis GDL (sindikata e shoferëve të lokomotivës) dhe Deutsche Bahn për pagat dhe orët e punës.
Është hera e katërt që ky problem lind për një kohëzgjatje rekord me negociatat e fundit që u ndalën në nëntor 2023 ku Gdl kërkoi uljen e orarit të punës nga 38 në 35 orë në javë pa asnjë ulje rroge, por përkundrazi rritje afërsisht 500 euro.
Kjo bllokadë e detyruar prej gati një jave do të ketë pasoja të mëdha edhe për Bashkimin Evropian, pasi shqetësimet do të jenë të mëdha jo vetëm për gjermanët, por për të gjithë turistët, udhëtarët dhe mallrat evropiane që kalojnë Gjermaninë.
Në këtë mënyrë, përveç anulimeve, kush e di se sa do të jetë akumulimi i vonesave të dërgesave.
Megjithatë, mosmarrëveshja midis palëve është e hapur: Deutsche Bahn ofroi një ulje prej vetëm një ore në javë në këmbim të rritjes së pagës prej 2.7% nëse drejtuesit e trenave i mbanin të paprekura 38 orët në javë, por, në atë pikë, rritja do të ishte 13% dhe një herë mbi bonusin e inflacionit.
Oferta, megjithatë, iu kthye dërguesit. Zëdhënësja e Deutsche Bahn Anja Broeker nënvizoi se vazhdimi i grevës shkon ” kundër ekonomisë gjermane” dhe kërcënon “furnizimet për termocentralet dhe rafineritë”.