Harta rrugore e Kinës për të sfiduar Shtetet e Bashkuara në ujërat Indo-Paqësorit është ambicioze.
Qëllimi jozyrtar i Pekinit përkon me imperativin për të pasur në dispozicion gjashtë aeroplanmbajtëse operacionale deri në vitin 2035.
Për momentin gjigandi aziatik mund të llogarisë në tre automjete, dy prej të cilave janë në shërbim.
Liaoning (Type 001) është një aeroplanmbajtëse ukrainase e rinovuar në nivel lokal dhe ishte gati për përdorim në vitin 2016. Shenja e dytë detare e Dragoit është Shandong (Type 002) , tërësisht e prodhimit kinez dhe e nisur në prill 2017.
Kështu arrijmë në të tretën Aeroplanmbajtësja, Fujian (Tipi 003), e pjekur në qershor 2022 dhe me sa duket gati për të hyrë në shërbim në 2025.
Marina e Ushtrisë Çlirimtare Popullore po vazhdon me shpejtësi të plotë me zgjerimin e saj masiv.
Me shumë surpriza të rezervuara. Duket se Kina ka filluar ndërtimin e aeroplanmbajtëses së saj të katërt. Kur puna të përfundojë, ky hap do të japë një nxitje të madhe për fuqinë detare të Dragoit, pasi anija do t’i bashkohet flotës në zgjerim të vendit të shkatërruesve, fregatave, nëndetëseve konvencionale dhe bërthamore dhe anijeve sulmuese.
Raporti i fundit i Pentagonit për Fuqinë Ushtarake të Kinës, që daton në fillim të 2023, pretendonte se Marina Kineze përbëhej nga rreth 370 anije luftarake në atë kohë. Flota pritet të rritet në 395 anije deri në vitin 2025 dhe 435 anije deri në vitin 2030.
Flota aktuale e SHBA është më e vogël, me rreth 280 anije, por qartësisht, për nga madhësia dhe tonazhi, është shumë më e avancuar.
Megjithatë, Pekinit do t’i duhet të përballet me sfida të shumta teknologjike dhe gjeopolitike.