Problemet e Boeing nuk kanë të bëjnë vetëm me veten, por me ekonominë e gjerë të SHBA-së. Një nga kompanitë më të mëdha industriale të Amerikës po përballet me disa probleme serioze të prodhimit, cilësisë dhe sigurisë, të përkeqësuara kur një avion pësoi një defekt në mes të fluturimit duke plagosur dhjetëra pasagjerë.
Nuk është ende e qartë nëse Boeing ishte fajtori, por incidenti vjen në një kohë kur kompania tashmë po lufton me reputacionin e saj negativ, i cili është rezultat i shumë incidenteve të tjera.
Kriza e Boeing mund të çojë në bileta më të shtrenjta të linjës ajrore dhe rritje më të dobët ekonomike, thonë ekonomistët, sipas CNN.
Prodhuesi i avionëve ka mbi 140,000 njerëz në fuqinë punëtore globale. Në të njëjtën kohë, regjistron dhjetëra miliarda të ardhura çdo tremujor si një nga dy lojtarët globalë në prodhimin e avionëve, pasi është konkurrenti kryesor i Airbus-it europian.
Vetëm prodhimi i Boeing përfaqëson një pjesë të rëndësishme të ekonomisë së Amerikës.
Por ekonomia më e madhe e botës mbështetet në avionët e saj për udhëtime, aktivitete biznesi, dërgesa produktesh dhe sigurisht punë.
Hetimi intensiv federal në proceset e prodhimit të avionëve të Boeing pritet të vonojë dërgesat e avionëve të rinj. Kjo ka të ngjarë të reduktojë më tej avionët në dispozicion, duke rritur çmimet e biletave.
Kur rregullatorët amerikanë menduan se Boeing do të ndalonte prodhimin e avionit 737 Max në janar 2020, pas dy përplasjeve fatale në 2019 dhe tokëzimit të mëpasshëm të atyre avionëve atë vit, Fed i Nju Jorkut tha se mbyllja e prodhimit mund të zvogëlojë 0.4% nga brutoja e brendshme e SHBA-së, produkt në vitin 2020.
Në fund të fundit, Boeing vazhdoi të ndërtonte 737 Max gjatë gjithë krizës. Më pas erdhi pandemia, e cila e goditi edhe më shumë kompaninë, duke e bërë atë të humbasë afro 12 miliardë dollarë atë vit.
Analiza e Fed të Nju Jorkut nxjerr në pah se “Boeing është një kompani e madhe që është shumë e integruar në rrjetin e prodhimit vendas” dhe se ndërprerjet në prodhimin e saj mund “të kenë implikime të rëndësishme makro-ekonomike”. Meqenëse Boeing është eksportuesi më i madh amerikan, kërkesa më e dobët për avionët e saj do të nënkuptonte më pak eksporte.
Boeing nuk ka njoftuar nëse do të ndalojë prodhimin e ndonjë prej avionëve të tij, por planet e tij për të rritur prodhimin e 737 Max janë pezull pasi Administrata Federale e Aviacionit pret planin e kompanisë se si t’i japë fund problemeve të vazhdueshme cilësore.
Kuptohet, problemet kronike të Boeing çuan në suksesin e konkurrentit të tij francez.
Airbus e kaloi atë për t’u bërë prodhuesi më i madh i avionëve në botë.