YouTube do të shfaqë dy reklama në një rresht, por me frekuencë më të vogël.
Me pak fjalë, pushimet e reklamave do të jenë më të gjata (edhe nëse të dy reklamat mund të anashkalohen pas disa sekondave), por do të ketë më pak.
Kjo do të garantojë më pak seanca të “fragmentuara” të shikimit, duke rritur angazhimin e përdoruesit.
YouTube shpjegon se ka ardhur në këtë vendim duke vëzhguar sjelljen dhe zakonet e përdoruesve, të cilat vazhdojnë të ndryshojnë me kalimin e kohës.
“Përdoruesit janë mjaft të ndjeshëm ndaj frekuencës së pushimeve të reklamave”, shpjegon kompania; zgjidhja 2-ad do të ketë përfitime të shumëfishta për të dy, reklamuesit dhe përdoruesit.
Duke përmendur testet paraprake, ai thotë se më pak ndërprerje çojnë në uljen e braktisjes së përmbajtjes dhe shfaqjen më të shpeshtë të reklamave.
Risia do të arrijë në fund të vitit; së pari në sistemet e desktop, pastaj në celular dhe TV. Afatet më të sakta nuk janë lëshuar.