MENU

Epo kujt i shkonte mendja

10 ushqimet që i paskemi konsumuar gabim

14.09.2019 - 15:28

Sot, edhe më shumë sesa në të kaluarën, vëmendja jonë përqendrohet në cilësinë e ushqimit që sjellim në tryezë.

Sidoqoftë, ne priremi të nënvlerësojmë ose injorojmë faktin e rëndësishëm që nganjëherë hamë ushqime të caktuara në mënyrë të gabuar. Asparagu, luleshtrydhet, kosi dhe fasulet janë të gjitha ushqime të shëndetshme, por ne shpesh nuk i hamë si duhet dhe përfundojmë të mos humbasin ushqyesit e tyre.

Asparagu

Asparagu kurrë nuk duhet të gatuhet në mikrovalë, edhe kur ka pak kohë për t’i kushtuar gatimit. Zvogëlon përmbajtjen e vitaminës C të kësaj perime për shkak të lëndëve ushqyese të tretshme në ujë. Mënyra ideale për të gatuar kërcellin e asparagusit është duke i bërë avull ose tiganisje në mënyrë që ato të bëhen të butë dhe të freskët.

Kivi

Lëkura e kivi përmban një përqendrim të lartë të lëndëve ushqyese, veçanërisht fibra, folate dhe vitaminë E. Konsumimi i një kivi të tërë SunGold (përfshirë lëkurën) rrit përmbajtjen e fibrave, vitaminës E dhe folateve me 50%, 32% dhe 34%. Meqenëse shumë njerëz nuk konsumojnë sa duhet nga këto lëndë ushqyese në dietat e tyre, të hani kivi me lëkurë është një mënyrë e thjeshtë për të rritur marrjen tuaj.

 

Domate

Domatet janë ndër ushqimet që duhet të hahen të gatuara, në mënyrë që të mund të përfitoni nga lëndë ushqyese si likopeni i cili mbron nga tumoret dhe sëmundjet e zemrës. Lëndët ushqyese rriten nëse ngrohni domatet në rreth 194 ° C.

Çaji i zi

Çaji i zi është një nga pijet më të konsumuara por ki kujdes që mos ta përzieni me qumështin. Produktet e qumështit nuk ndikojnë në antioksidantët që ai përmban, por ato bllokojnë përfitimet kardiovaskulare të çajit pasi proteinat e qumështit i bëjnë ushqyesit më të vështirë të çajit.

Luleshtrydhe

Luleshtrydhet janë të pasura me fibra, antioksidantë dhe vitaminë C, të ngjashme me shumicën e frutave të kuq. Për shkak se trupi ka nevojë për këto lëndë ushqyese, këto fruta nuk duhet të ruhen kurrë të prera. Kur luleshtrydhet janë prerë, ato bëhen të ndjeshme ndaj dritës dhe oksigjenit dhe humbasin ushqyesit e tyre shumë lehtë.

Brokoli

Brokoli është një nga ato ushqime që duhet të hahen gjithnjë të papërpunuara ose më së shumti, me avull. Në fakt, duke zier ose skuqur ato, ata humbasin vitaminën C, klorofil, antioksidantë dhe komponime anti-kancerogjene, të cilat janë të gjitha thelbësore për trupin.

Fasule

Fasulet e thata përmbajnë komponime antioksiduese të quajtura fitate, por këto lidhen me vitamina dhe minerale që përmbajnë ushqimi dhe nuk mund të përthithen nga trupi. Do të ishte mirë t’i lini të zhyten brenda natës, në mënyrë që të bëhen të lirë nga substanca të tepërta.

Hudhra

Hudhra përmban allicin, një enzimë antitumor që rrit forcën e tij me ekspozimin e ajrit. Kjo është pikërisht arsyeja pse hudhra duhet të copëtohet para se të përdoret dhe më pas lihet të pushojë për të paktën 10 minuta. Në këtë mënyrë, përfitimet e saj do të jenë të pabesueshme.

Kos

Substanca ujore që shpesh gjendet në majë të kosit sapo të hapet ena quhet hirrë, e cila përmban proteina dhe vitaminë B12. Prandaj, ajo kurrë nuk duhet të hidhet në lavaman. Para se të hani kos, do ishte mirë të jepni pak trazim.

Burimi: Bright Side