MENU
klinika

Paska lidhje dhe me shtimin në peshë

4 zakonet e këqija të gjumit

19.09.2019 - 21:48

Gjatë natës trupi juaj djeg midis 300 dhe 400 kalori!

Kjo pothuajse është e barabartë me sasinë e energjisë që harxhoni në një orë të gjatë. Ekspertët pretendojnë se gjumi cilësor mund të kontribuojë në humbjen e peshës, ashtu si ushtrimet fizike.

  1. Ftohtë

Ekspertët rekomandojnë të mbani temperaturën tuaj në dhomë gjumi rreth 18 ° C gjatë natës për të rritur metabolizmin tuaj. Studimet kanë treguar se një mjedis më i freskët aktivizon qelizat yndyrore, të cilat janë përgjegjëse për termorregullimin. Kur flini në një dhomë të ftohtë ose flini lakuriq, trupi juaj fillon të djegë më shumë energji për të ruajtur nxehtësinë. Kjo është arsyeja pse ju mund ta gjeni veten më të dobët në mëngjes.

  1. Pak lëng rrushi

Lëngu i rrushit ndihmon në djegien e kalorive falë një substance të veçantë të quajtur resveratrol. Kthen yndyrën e keqe të bardhë në yndyrën të shëndetëshme. Kur fle, trupi juaj përdor yndyrë të shëndetshme për t’ju mbajtur të ngrohtë. Kështu që, të kesh një filxhan lëng rrushi përpara se të shkosh në shtrat, do të të detyrojë të heqësh qafe yndyrat e tepërta në vend që ta ruash. Shkoni për lëngje të freskëta për të shmangur marrjen e panevojshme të sheqerit.

kolana e librave

  1. Shkoni në shtrat dhe zgjohuni në të njëjtën kohë

Një orar i parregulluar i gjumit është i lidhur me shtimin e peshës së tepërt, thonë studimet. Normalisht është hormoni melatonin që na thotë se kur të shkojmë në shtrat. Ndihmon gjithashtu në aktivizimin e qelizave yndyrore të shëndetshme që ndihmojnë në djegien e kalorive. Nëse regjimi juaj është në kundërshtim, ju ndërhyni në prodhimin e melatoninës dhe privoni veten nga gjumi cilësor. Si rezultat, ju mund të ndjeheni të lodhur në mëngjes dhe dëshironi ushqime me kalori të lartë për të rritur energjinë tuaj. Nëse doni ta shmangni këtë, shkoni në shtrat dhe zgjohuni në të njëjtën kohë çdo ditë.

  1. Fshihni celularët tuaj gjatë natës

Një rutinë e paqëndrueshme nuk është e vetmja gjë që shqetëson prodhimin e melatoninës. Drita e tepërt nga pajisjet tona është një arsye tjetër që nuk mund të flemë siç duhet. Është vërtetuar se drita blu nga telefonat tanë vonon prodhimin e melatoninës. Prandaj, ju duhet më shumë kohë që të bini në gjumë dhe zgjoheni të lodhur.