“Shumë pacientë që kanë një procedurë të hapjes së arterieve nuk e kuptojnë ose mbajnë mend informacionin që marrin përpara operacionit të tyre, dhe shumica kanë pritje joreale për atë që vjen më vonë”, zbulon një studim i ri.
Studiuesit ekzaminuan efektivitetin e pëlqimit të informimit – i cili ka për qëllim sigurimin e rreziqeve dhe përfitimeve të një procedure – dhënë një grupi pacientësh para se ti nënshtroheshin ndërhyrjes koronare perkutane (PCI), e njohur edhe si angioplastia koronare, një procedurë që ndihmon të hapen arteriet e bllokuara.
Më shumë se 40% e pacientëve thanë se nuk i kuptonin ose mbajnë mend informacionin e marrë para operacionit.
Rreth 60% e atyre me sëmundje të arterieve koronare menduan se PCI do të kuronte sëmundjen, gati 95% besonin se kjo do të zvogëlonte rrezikun e tyre nga një sulm në zemër në të ardhmen, dhe 91% menduan se do t’i ndihmonte ata të jetojnë më gjatë, sipas studimit të publikuar në 28 nëntor në Revistën Evropiane të Infermierisë Kardiovaskulare.
“Këto besime nuk përputhen me pritshmëritë e operacionit , gjë që tregon se PCI është kryesisht për lehtësimin e simptomave”, tha autori i studimit Felicity Astin, nga Universiteti i Huddersfield në Angli.
Studimi gjithashtu zbuloi se 47% e pacientëve do të donin një anëtar të familjes me ta kur shpjegohej trajtimi i tyre, dhe 31% kërkonin ndihmë për të kuptuar informacionin e shkruar shëndetësor.
“Edukimi i shëndetit është një çështje e lënë pas dore. Fletëpalosjet duhet të jenë në gjuhë të thjeshtë. Përveç kësaj, klinikët duhet të pyesin pacientët nëse kanë nevojë për ndihmë për të lexuar ose për të kuptuar informacionin shëndetësor. Pacientët nuk do të bëjnë vullnetarë që nuk mund t’i lexojnë”, tha Astin në një lajm ditar lirimin.
Pacientëve dhe mjekëve duhet t’u jepet kohë e mjaftueshme për të diskutuar trajtimin e propozuar dhe alternativat e mundshme, shtoi ajo.
“Pacientët shpesh marrin të gjitha informacionet menjëherë. Ata më pas ndjehen të mbingarkuar, gjë që kontribuon në harresën ose mos kuptimin e asaj që dëgjojnë”, tha Astin.
Kardiologët dhe infermierët duhet të aftësohen për të siguruar informacione të vogla dhe më pas u kërkojnë pacientëve që ta shpjegojnë atë me fjalët e tyre për të parë se sa ata kanë kuptuar, sugjeroi ajo.
“Theksi është të jesh një mësues i mirë, jo të testosh pacientin dhe t’i bësh ata të ndjehen të turpëruar. Por stafi mund ta bëjë këtë vetëm nëse ata kanë kohën – e cila është arsyeja pse informacionet e pacientëve ndonjëherë thuhen shumë shpejt”, tha Astin.