Giovanni Ferrero, 55 vjeç, është djali më i vogël i shpikësit të Nutella, Michele FerreroNutella ka një bazë të përkushtuar për fansat që mbështesin kafenetë Nutella. Madje edhe një hotel mban emrin Nutella në Luginën Napa.
Por askush nuk mund ta dojë atë më shumë sesa Giovanni Ferrero, miliarderi italian që ndërtoi një pasuri prej shumë miliardë dollarësh nga përhapja e çokollatës.
Babai i Ferrero-s shpiku Nutella më 1964, dhe popullariteti i tij i jashtëzakonshëm në Itali ndihmoi në rritjen e dyqanit të çokollatave familjare në një biznes multibilion dollarësh që tani prodhon edhe Ferrero Rocher, mentet Tic Tac dhe çokollatën Kinder, njoftoi Forbes.
Pavarësisht nga përhapja e produkteve të saj, si vetë Ferrero ashtu edhe kompania kanë mbajtur një profil jashtëzakonisht të ulët, deri në pikën kur masat e tyre të sigurisë janë krahasuar me ato të NASA-s.Giovanni Ferrero, 55 vjeç, është djali më i vogël i shpikësit të Nutella, Michele Ferrero.
Giovanni Ferrero lindi në Itali në Prill 1964, sipas “Indeksit të Bloomberg Billionaires”. Ferrero ndoqi Shkollën Evropiane, një shkollë konvikti belge, transmeton Scan. Ferrero vazhdoi të studiojë marketing në Liban Valley College në Annville, Pensilvani, përcjell albinfo.ch.
Ferrero iu bashkua babait dhe vëllait të tij në biznesin e familjes pasi u diplomua. Puna e parë e Ferrero në kompaninë e familjes ishte për markën Tic Tac në Belgjikë, sipas Forbes. Grupi Ferrero e ka origjinën kur gjyshi i Ferrero, Pietro Ferrero, hapi një dyqan çokollatash në Alba, Itali, në 1946. Produkti kryesor i dyqanit ishte Supercrema, një lajthi e përhapur, që lindi si ide nga mungesat e çokollatës gjatë kohës së luftës, ishte pararendësi i Nutella.
Mbi 70 vjet më vonë, Ferrero Group është kompania e dytë më e madhe në botë për ëmbëltore. Kompania shiti ëmbëlsira me vlerë 11,9 miliardë dollarë në vitin fiskal që përfundon në gusht 2018, njoftoi Bloomberg. Giovanni dhe vëllai i tij Pietro u bënë CEO të përbashkët të kompanisë në 1997.
Pietro menaxhoi çdo ditë logjistikën e biznesit dhe zhvillimin e produkteve, ndërsa Giovanni u përqendrua në aspektin krijues, raporton Forbes. Sidoqoftë, kjo rutinë e tyre përfundoi befas kur Pietro vdiq nga një sulm në zemër gjatë një aksidenti me biçikletë në Afrikën e Jugut.
Giovanni më pas u bë Drejtori i Përgjithshëm i Ferrero Group, ndërsa babai i tij Michele qëndroi si kryetar ekzekutiv.Michele Ferrero vdiq në 2015, duke e lënë kompaninë vetëm në duart e Giovanni.Ferrero më pas mori përsipër rolin e kryetarit ekzekutiv në 2011. Ferrero mbajti të dy titujt atë të CEO dhe kryetarin ekzekutiv për dy vjet deri sa punësoi Lapo Civiletti si CEO të kompanisë në 2017.
Ferrero nuk ka personalitetin që ju zakonisht hamendësoni nga një biznesmen miliarder Giovanni ishte “më introverti“ i vëllezërve Ferrero, sipas The Wall Street Journal. Noah Kirsch i Forbes e përshkroi Ferrero si “të hollë, të veshur mirë dhe me një shëmbëlltyrë çarmatuese”, me “më shumë ajrin e një pritësi të lojërave sesa një pronar i fabrikës së miliarderëve“, pasi e intervistoi në Qershor 2018.Sidoqoftë, Kirsch vuri në dukje se Ferrero “flet në rrjedhën e zhargonit të korporatave” i përfshirë me të dhënat harkore.
Që kur u bë udhëheqësi i vetëm i kompanisë, Ferrero sfidoi disa nga traditat e saj për dekadaQë nga marrja në detyrë si kryetar ekzekutiv, Ferrero bëri blerjet e para në historinë e kompanisë dhe punësoi CEO-in e saj të parë që nuk ishte anëtar i familjes, raporton Forbes.Grupi Ferrero bleu çokollatën britanike Thorntons për 170 milion dollarë në 2015, Butterfinger dhe BabyRuth prodhuesin e ëmbëlsirave Nestlé në SHBA për 2.8 miliardë dollarë në 2018, dhe bizneset e biskotave të Kellogg në 2019, sipas një raporti të Forbes dhe një njoftim për shtyp.
Blerjet janë në kontrast të ashpër me planin e biznesit të babait të Ferrero, i cili u përqendrua në ndërtimin e markave të brendshme. “Tradita është si një hark”, shkroi Ferrero në një email për Manuela Mesco të ‘The Wall Street Journal’ në vitin 2016. “Sa më shumë të zgjasim shigjetat, aq më larg mund të hedhim shigjetat e modernitetit dhe inovacionit”.
Inovacionet e Ferrero duket se po shlyhen. Miliarderi shtoi 9.63 miliardë dollarë në vlerën e tij neto në vitin 2019.Ferrero tani vlen 32 miliardë dollarë, vlerëson Bloomberg, me rritje prej 43.1% nga fillimi i vitit 2019. Kjo e bën atë personin e 27-të më të pasur në Tokë, me vlerë më shumë se Elon Musk dhe Michael Dell, sipas ‘Indeksit të Bloomberg Billionaire’janë pronarët e vetëm të Grupit Ferrero.
Vetëm aksioni i Giovanni Ferrero është me vlerë mbi 23 miliardë dollarë.Ferrero nuk e kalon tërë kohën duke punuar. Ai gjithashtu shkruan romane në kohën e lirë Ferrero ka shkruar tetë romane, disa prej të cilave janë të vendosura me tematikë në Afrikë, sipas Forbes.
Libri i tij më i fundit, një roman me titull “Il cacciatore di luce” që pason një piktor afrikan që është diagnostikuar me leuçemi, u botua në vitin 2016 sipas faqes së tij në Amazon.Edhe Ferrero edhe kompania e tij janë jashtëzakonisht private.Ferrero Group është “një nga firmat më të fshehta në botë”, shkroi John Hooper i Guardian në 2010.
Prodhuesi i çokollatës lejoi gazetarët të vizitojnë fabrikën e saj në Alba, Itali, për herë të parë në historinë 65-vjeçare të kompanisë në 2011 dhe kryetari i saj bëri intervistën e tij të parë me një dalje mediatike amerikane më 2018.Grupi Ferrero më parë ndaloi turne në fabrikat e tij nga frika e “spiunazhit industrial”, pasi planet e pajisjeve të tij dhe receta Nutella janë sekrete të ruajtura nga afër, raporton Sarah Kaplan e Washington Post.
Një ekzekutiv anonim krahasoi masat e sigurisë së kompanisë me ato të NASA-s, sipas The Guardian.Babai i Ferrero sillej në mënyrë të ngjashme, duke fshehur detajet e jetës së tij nga shtypi dhe duke mbajtur syze të errëta sa herë që shfaqej në publik, raportoi Washington Post.