Dr David Wheeler filloi të shihte pacientët përmes telefonit në praktikën e tij të neurologjisë Wyoming 10 vjet më parë, si një mënyrë për të siguruar vizita rutinore për pacientët që jetojnë në zona të largëta. Ai do të shihte nga tre deri në katër pacientë me video ose biseda telefonike çdo ditë, të cilat përbënin vetëm rreth një të pestën e praktikës së tij të rregullt.
Pastaj koronavirusi i ri filloi të përhapet në të gjithë vendin. Tani, edhe pse Wyoming ka një numër relativisht të ulët të rasteve pozitive COVID-19, tha ai, çdo pacient është duke u planifikuar për një vizitë virtuale. Stafi i tij punon nga shtëpia. “Ne po mundohemi të mos riprodhojmë gabimet e të gjithëve”, duke pritur shumë gjatë për të kufizuar ekspozimet e komunitetit, tha Wheeler. “Ne po bëjmë të gjitha takimet praktikisht tani. Unë pres që ta bëjmë këtë për disa javë ose muaj.” Ky është momenti i telemjekësisë.
Tashmë në rritje para krizës aktuale të shëndetit publik, ajo po bëhet shpejt një mjet kritik për parandalimin e ekspozimeve, si dhe lirimin e punëtorëve të kujdesit shëndetësor dhe furnizimet për të lehtësuar stresin në sistemet shëndetësore në zonat me goditje të forta. Në Qendrën Mjekësore në Boston, dega mësimore për Shkollën e Mjekësisë në Universitetin e Bostonit BMC – dhe qendra më e ngarkuar e traumave dhe shërbimeve të urgjencës në New England – telemjekësia përdorej rrallë para shpërthimit të koronavirusit.
“Ne nuk kishim aftësi klinike për këtë,” tha Dr. Rebecca Grochoë Mishuris, një mjek i brendshëm dhe zyrtar i asociuar kryesor i informacionit mjekësor në BMC. “Ne tani jemi plotësisht të gatshëm me telemjekësinë. Ne e bëmë atë në 48 orë.” Mishuris tha se BMC tani po planifikon vizita telefonike me një normë prej rreth 1.500 në ditë. Ata gjithashtu kanë filluar vizitat e bisedave me video.
“Tani kemi një pritje të arsyeshme se mund të paguhemi”, tha Wheeler. “Kjo po na ndihmon të mbajmë dyert e hapura pasi gjithashtu ne duhet të ndalojmë sigurimin e procedurave zgjedhore dhe kjo po bën që ne të humbasim para”. Njerëzit që kanë simptoma të një sulmi në zemër, goditje në tru ose urgjencë tjetër shëndetësore duhet të telefonojnë urgjencën . Por për ata që pyesin se kur të përdorin vizita telefonike ose video në vend të vizitave brenda personave, ekspertët thonë se njerëzit duhet të telefonojnë mjekët e tyre, të cilët po marrin vendime rastësisht – pas rasti. “Ne nuk mund të bëjmë gjithçka përmes telefonit ose me video, por ne mund të bëjmë shumë,” tha Mishuris. “Një pacient mund t’ju tregojë një skuqje të shpejtë, ju mund të shihni nëse ata marrin frymë shpejt, nëse ka ndonjë rënie të fytyrës. Shumë mjek thjesht dëgjojnë historinë e pacientit dhe kuptojnë se cila është gjendja e tyre aktuale dhe si mendojnë se kanë arritur atje .
“Në situatën aktuale, ne mund të themi se hyjmë brenda tre muajve, por më telefononi nëse ndodh x, y ose z gjendje tjetër,” shtoi ajo. Mjekët që kryejnë vizita audio ose video do t’i udhëzojnë pacientët se si t’i paraqesin simptomat e tyre, tha Mishuris – edhe nëse nuk mund t’i shohin ato. Për shembull, “Ata mund të kërkojnë nga ju që të hapni gojën dhe të nxirrni gjuhën përpara një pasqyre dhe të na tregoni se çfarë shihni. Por nëse dëgjojmë diçka në këtë vizitë që na bën të mendojmë se duhet të ndërhyjmë , ne do të ju themi dhe do t’ju shpjegojmë rreziqet për ju “. Po kështu, Kaiser Permanente, e cila kishte qenë duke rritur në masë të madhe përdorimin e saj të telemjekësisë për disa vjet, është zhvendosur në përdorimin e vizitave të telelmjekësisë si parazgjedhje.
“Dyert tona janë ende të hapura për pacientët që duhet të shihen,” tha Dr. Edëard Lee, udhëheqësi i telemjekësisë për Kaiser Permanente në Kaliforninë veriore dhe për Federatën Permanente. “Por ne po përpiqemi të transferojmë çdo vizitë fillestare në telekomunikim.” Mjekët atje e shohin pacientin së pari me video për të marrë një vlerësim fillestar, tha ai. Pastaj, duke përdorur gjykimin klinik, ata përcaktojnë se çfarë duhet të trajtohen përmes telefonit dhe çfarë kërkon një vizitë në person. “Ju duhet të peshoni rrezikun që pacienti të dalë dhe të ekspozohet ndaj virusit kundër asaj që është duke kërkuar,” tha Lee.
Pacientët të cilët nuk janë teknik të teknologjisë nuk duhet të shqetësohen për provën e telekomunikacionit, tha ai. “Gjëja e bukur është se nuk është teknologji komplekse dhe është pothuajse universale e disponueshme. Gjithçka që ju nevojitet është një smartphone. Shumica e njerëzve e kanë atë.”
Për ata që nuk e bëjnë këtë, ka mënyra të tjera për të komunikuar me mjekët nga distanca, tha Lee. Thirrjet e rregullta telefonike të bëra nga linjat fiks mund të planifikohen. Kaiser Permanente gjithashtu “bëhen miliona komunikime të sigurta me email me pacientë në vit. Ne mund t’u përgjigjemi pyetjeve për shumë shqetësime të zakonshme shëndetësore në këtë mënyrë.”