Nga Stuart Burns përmes AG Metal Miner
Drejtuesit e automobilave që kryejnë sipërmarrje të përbashkëta prodhuese në Kinë duhet të pyesin veten në lidhje me situatën aktuale të performancës: a është një rënie në fundin e poshtëm të tregut të automjeteve apo reagim kundër luftës tregtare?
Financial Times raportoi që degët e Fordit në Kinë funksiononin me vetëm 11 përqind të kapacitetit gjatë 4 muajve të parë të këtij viti, pasi shitjet e makinave të firmës ranë në 27 përqind të së njëjtës periudhë të vitit të kaluar.
Ndërkohë, uzina e pronarëve të Peugeot të PSA në Changnjë prodhoi vetëm 102 makina – po, mirë e lexuat, 102 makina – në gjysmën e parë të vitit, që do të thotë shfrytëzimi i kapacitetit të saj ishte nën 1 përqind. Artikulli raportoi se ndërmarrja tjetër e përbashkët e firmës me Dongfeng Auto arriti në vetëm 22 përqind të kapacitetit, pasi shitjet ishin vetëm 62 përqind e të njëjtës periudhë H1 vitin e kaluar.
Rënia e shitjeve vjen veçanërisht e vështirë pasi firmat e huaja po bëjnë kthime të tilla yjore nga tregu i Kinës.
Shitjet kineze të Volkswagen dhe General Motors përbënin 38 përqind dhe 23 përqind të fitimeve përkatëse para-taksave të kompanive vitin e kaluar, kështu që humbjet do të jenë veçanërisht të dhimbshme.
Të dy firmat janë dashur më mirë se Ford dhe OSA, megjithëse. Volkswagen raportoi një rënie të shitjeve vit pas viti në tremujorin e parë të vitit, ndërsa shitjet për GM ranë 10 përqind. Shfrytëzimi i kapaciteteve deri më tani është mbajtur mirë, duke qëndruar mbi 80 përqind kritike (linja e pranuar përgjithësisht e thyer-madje). Financial Times raportoi se ndërmarrja e përbashkët Shanghai GM po shkon me kapacitet 88 përqind, por sipërmarrja e Volkswagen me grupin FAW arriti vetëm 77 përqind në gjysmën e parë të këtij viti.
Lidhja me luftërat tregtare nuk vjen vetëm nga shkaku i mundshëm i prishjes së shitjeve, por nga pabarazia midis prodhuesve.
Për shembull, krijuesit japonezë mbeten të fortë. Honda dhe Toyota janë të dy duke bërë ndërrime shtesë për të ruajtur kapacitetin më të mirë se 100 përqind. Markat Premium Evropiane po shkojnë mirë, me ndërmarrjen e përbashkët të Daimler në Pekin Benz që shkon afër kapacitetit 90 përqind ndërsa BMW Brilliance po shkon me 96 përqind. Nëse do të ishte vetëm shitja e makinave të ulëta që vuanin, do të prisnit që prodhuesit japonezë dhe Volkswagen të shihnin gjithashtu një rënie të mprehtë në mënyrë të ngjashme, por ato nuk janë.
Asnjë nga prodhuesit kryesorë të makinave nuk është i gatshëm të kërkojë kohë në tregun masiv të makinave kineze ende. Me rreth 23 milion makina në vit, ai mbetet tregu më i madh i vetëm, por është një treg gjithnjë e më sfidues për të fituar para.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga oilprice.com