MENU
klinika

Arsyeja pse ka rritur shkëmbimet me SHBA

Kina i kthen kurrizin Arabisë Saudite

30.08.2020 - 10:49

Në muajt e fundit, eksportuesi më i madh i naftës në botë, Arabia Saudite, ka humbur pjesën e tregut në Shtetet e Bashkuara dhe në Kinë pasi importuesi më i lartë në botë i naftës, Kina, ka rritur importet nga Amerika dhe ka zvogëluar blerjet nga Mbretëria. Kina ka importuar vëllime rekord të naftës së papërpunuar gjatë muajve të fundit, duke përfituar nga çmimet më të ulëta të papërpunuar në dy dekada në prill, në rezervat e naftës të lirë.

Në gjuetinë e tyre të pazakontë për naftë me çmime të ulëta, gjigandët e naftës shtetërore kineze dhe rafineri të pavarur, njësoj, kapën ngarkesat e lira të ShBA në prill, të cilat ishin ngarkuar në maj, arritën në Kinë në qershor, dhe thyen rekord në korrik.

Në të njëjtën kohë, importet e naftës kineze nga Arabia Saudite – pasi goditën nivele të larta në maj dhe qershor falë çmimeve të volitshëm që Sauditët ofruan në luftën e shkurtër të çmimeve për pjesën e tregut në Mars dhe Prill – u rrëzuan në Korrik pasi Lindja e Mesme rra dakort me shkurtimet e prodhimit nga OPEC +.

Refinatorët kinezë ishin blerës oportunistë të naftës së papërpunuar në Mars dhe Prill, dhe duke pasur parasysh kohën e shkurtër të udhëtimit me cisternë midis Lindjes së Mesme dhe Kinës, krahasuar me rrugën SHBA-Kinë, importet kineze të naftës së papërpunuar nga Arabia Saudite u zvogëluan që në korrik nga nivele rekord të dy muajve të mëparshëm. Ndërkohë, rruga afro 45-ditore nga ShBA në Kinë do të thotë që nafta e lirë bruto amerikane e ngarkuar në maj filloi të mbërrinte në Kinë masivisht në korrik.

Muajin e kaluar, Arabia Saudite rrëshqiti në vendin e tretë në listën e furnizuesve kryesorë të naftës në Kinë pas Rusisë dhe Irakut – hera e parë në dy vjet që Mbretëria nuk ka qenë furnizuesi numër një ose numër dy i naftës në botë. Shkurtimet e prodhimit OPEC + me siguri kanë luajtur një rol në preferencat e blerësve kinezë.

Eksportet e naftës të Arabisë Saudite në Kinë në korrik ranë me 23.4 përqind në 1.26 milion fuçi në ditë (bpd) – duke e bërë Arabinë Saudite furnizuesin e tretë më të madh të naftës në Kinë – importet kineze të naftës së papërpunuar amerikane u rritën me 139 përqind nga viti në vit, në rreth 864.200 bpd, duke e vendosur Amerikën në vendin e pestë midis furnizuesve kinezë.

Për të krahasuar, në secilin muaj, maj dhe qershor, Kina importoi 2.16 milion bpd të papërpunuar saudite, një rekord i lartë. Arabia Saudite ka humbur pjesën e tregut jo vetëm në SHBA, por edhe në Brazil, vlerëson nga kolonisti i Reuters, Clyde Russell. Arsyeja kryesore për këtë zhvillim ishte e ngjashme me arsyen e importeve të larta nga SHBA, Kina që po shkonte për gjuetinë e pazareve për naftë bruto ultra të lirë kur çmimet prekën dyshemenë.

Të dhënat nga Refinitiv Eikon sugjerojnë se importet e naftës së papërpunuar të Kinës do të vazhdojnë të jenë të forta, ndërsa parashikimi për shtatorin dhe më pas është disi më e ulët, megjithëse një raport i fundit i Bloomberg sugjeroi që Kina kishte çistera që mund të jepnin deri në 37 milion fuçi e naftës së papërpunuar nga Shtetet e Bashkuara në Shtator – një rekord i lartë i mundshëm.

Në gusht, Arabia Saudite nuk rriti eksportet e saj të naftës së papërpunuar, përkundër faktit se grupi OPEC + po lehtëson uljet e prodhimit nga 2 milion bpd që nga 1 gusht. Pas Shtatorit, Sauditët mund të humbasin  pjesën e mbetur të tregut në Sh.B.A (dhe Brazilin) ​​gjatë dy muajve të fundit, argumenton Reuters ‘Russell.

Megjithë blerjet e rritura të naftës amerikane në muajt e fundit, analistët nuk besojnë se motivimi kryesor i Kinës për këtë është përpjekur të përmbushë zotimin e tij në Marrëveshjen tregtare Faza 1 SHBA-Kinë për të blerë shumë më shumë produkte të energjisë amerikane. Importet mujore rekord të naftës nga Amerika ishin në fakt rezultat i gjuetisë së pazareve për naftë të lirë gjatë periudhës mars-prill.

Arabia Saudite ka një shans për të rritur pjesën e saj të tregut në Kinë përsëri në një moment në fund të vitit. Por nuk do të jenë Sauditët që do të diktojnë tregun – do të jenë kërkesa dhe kufijtë e rafinimit në Azi, diferencat e çmimeve nga rajone të ndryshme dhe, natyrisht, politika e Kinës për blerjet e naftës po shkon përpara.

*Nga Tsvetana Paraskova për Oilprice.com

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN



BSH: Të huajt blenë prona, në Tiranë e bregdet

Rriten qiratë, apartamentet shiten më lirë!

Të gjitha valutat e huaja në rënie!

Euro prek vlerën më të ulët për muajin prill!

Kryesindikalisti: Ka burokraci, u dogjën fondet!

Flota e peshkimit në Durrës, në krizë ekonomike!

Deri në mars janë regjistruar 716 mijë autovetura

1 në 4 persona ka një makinë në Shqipëri!