Pandemia ka lënë të papunë miliona amerikanë përfshirë shumë në industrinë e mikpritjes, e cila ka parë një rritje në adoptimin e teknologjisë së re
Robotët mund t’ju shërbejnë lëng portokalli në dhomën tuaj të hotelit, t’i përgjigjen pyetjeve tuaja në lidhje me një pako të humbur, të gatuajnë sushi dhe të paketojnë mijëra kuti poste. Dhe, ndoshta më e rëndësishmja, ata janë plotësisht imun ndaj Covid-19.
Pandemia Covid-19 ka lënë miliona amerikanë të papunë, disproporcionalisht ata në industritë e shërbimeve ku gratë dhe njerëzit me ngjyrë përbëjnë pjesën më të madhe të forcës së punës. Në tetor, 11 milion njerëz ishin të papunë në SHBA, krahasuar me rreth 6 milion njerëz që ishin pa punë gjatë së njëjtës kohë të vitit të kaluar.
Dhe ndërsa njerëzit po përjetojnë humbje rekord të vendeve të punës dhe pasiguri ekonomike, robotët janë bërë një ‘domosdoshmëri’. Prodhuesit e teknologjisë së shumëfishtë kanë raportuar rritje të kërkesës për robot e tyre gjatë pandemisë, nga makineritë si droni që mund të enden nëpër korridore për të bërë dërgesa dhe softuer të shërbimit të klientit me fuqi të inteligjencës artificiale deri te rritja e përdorimit të arkave të vetë-shërbimit në supermarkete.
Një raport i fundit nga Forumi Ekonomik Botëror parashikoi që deri në vitin 2025 vala tjetër e automatizimit e turbulluar nga pandemia do të shkurtojë 85 milion vende pune në të gjithë botën. Do të krijohen vende të reja pune por “bizneset, qeveritë dhe punëtorët duhet të planifikojnë të punojnë urgjentisht së bashku për të zbatuar një vizion të ri për fuqinë globale të punës”.
Industria e mikpritjes, e cila ka qenë një nga më të goditurat nga pandemia, ka parë një ndikim të qartë në adoptimin e teknologjisë së re gjatë pandemisë. Hotelet u lejojnë mysafirëve të përdorin aplikacione për të kontrolluar televizorin dhe çelësat e dritës në dhomën e tyre dhe disa përdorin robot për t’i dërguar produktin në dhomën e mysafirëve kur ata duan një pije freskuese.
Ron Swidler, zyrtari kryesor i informacionit i Gettys Group, një kompani konsulente për hartimin dhe zhvillimin e hotelit, tha se më shumë hotele po eksperimentojnë me teknologjinë e re gjatë pandemisë. Grupi doli me pesë “ide të mëdha” se si industria duhet të ndryshojë, dhe teknologjia e re përfshirë robotët janë një pjesë thelbësore e ekuacionit.
“Kostoja e automatizimit po zvogëlohet, teknologjia po bëhet më e mirë dhe ne po shohim inovacione që funksionojnë në mënyrë efektive në pjesë të tjera të botës që ne mund t’i transferojmë këtu,” tha Swidler, duke cituar hotelin FlyZoo të Alibaba që është i pajisur pothuajse tërësisht nga teknologjia , nga check-in në shërbimin në dhomë.
Wshtë e paqartë nëse kërkesa e rritur për teknologji të re ka shkaktuar drejtpërdrejt humbje të vendeve të punës gjatë pandemisë, por një dokument diskutimi i botuar nga Banka e Rezervave Federale të Filadelfias në shtator zbuloi se punë “automatike”, profesione që mund të zëvendësohen nga teknologjia që është në zhvillimi ose është tashmë i disponueshëm ka humbur 4.2 më shumë punë në çdo 100 sesa profesionet që janë më pak të rrezikuara nga automatizimi. Profesionet që konsiderohen të automatizueshme përfshijnë nëpunës të hotelit, shoferë anijesh dhe shitës me pakicë, sipas gazetës.(Scan)