Snapchat është duke prezantuar një seksion të ri të aplikacionit të bazuar në argëtim të quajtur Spotlight, ku thotë se do të nxjerrë në pah postimet krijuese nga përdoruesit, në një përpjekje të dukshme për të rivalizuar TikTok-un.
Platforma e mediave sociale tha se Spotlight do të ishte një hapësirë e re për përdoruesit për të ndarë video krijuese me një audiencë më të gjerë brenda Snapchat.
Pasi të keni krijuar një video brenda Snapchat, përdoruesit tani do të shohin një opsion të ri Spotlight kur shfaqet se ku të dërgojnë klipin e tyre, i cili do t’i mundësojë ata të ndajnë me zonën Spotlight të aplikacionit dhe të shihen nga një gamë më e gjerë e përdoruesve.
Karakteristika e re do të fillojë të dalë në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë nga e hëna, konfirmoi aplikacioni.
Konkurrenca midis aplikacioneve të mediave sociale për vëmendjen e përdoruesve të rinj ka qenë e fortë për disa vite, me tipare dhe mjete të njohura që shfaqen në një platformë shpesh të imituar nga të tjerët.
Kjo ka qenë më e dukshme në rastin e storieve të Snapchat që po zhduket, e cila që nga ajo kohë është prezantuar në Facebook, Instagram dhe WhatsApp, si dhe Twitter më herët këtë muaj.