MENU
klinika

Nga BBC: Paralajmërimi nga grupet e biznesit

Brexit do të rrisë kostot e zinxhirit të furnizimit me ushqim

13.01.2021 - 18:24

Burokracia e Brexit ka të ngjarë të rrisë kostot e zinxhirit të furnizimit me ushqim, ka paralajmëruar Federata e Ushqimit dhe Pijeve. Shefi ekzekutiv Ian Wright u tha deputetëve se do të ketë kosto afatshkurtra dhe afatgjata për të “ri-inxhinieruar” zinxhirët e furnizimit.

Konsorciumi Britanik me Pakicë paralajmëroi mungesa të mëtejshme të mundshme të disa produkteve në supermarkete të Irlandës së Veriut. Dhe prodhuesit ishin të shqetësuar se burokracia e Brexit do të rrisë kostot. Do të ketë kosto shtesë të zinxhirit të furnizimit me ushqim për shkak të më shumë dokumenteve, Z. Wright u tha deputetëve në Marrëdhëniet e Ardhshme me Komitetin e Bashkimit Evropian të Mërkurën.

“Në qoftë se marrëveshja nuk ndryshon në ndonjë mënyrë materiale, ne do të shohim ri-inxhinierimin e pothuajse të gjitha zinxhirëve të furnizimit BE-MB dhe GB-NI gjatë gjashtë deri në nëntë muajt e ardhshëm,” tha Z. Wright.

“Në terma afatshkurtër do të ketë shpenzime dhe kohë të humbur që furnizimi të arrijë në rafte dhe në planin afatgjatë do të ketë kosto dhe ndryshime dhe ndryshime mjaft të rëndësishme, në mënyrën në të cilën prodhuesit në MB dhe BE bashkëveprojnë kur ata prodhojnë produkte, “tha ai.

Z. Wright kritikoi burokracinë me të cilën tani përballen anëtarët e tij kur përpiqen të eksportojnë nga Britania e Madhe në BE. Ai përdori shembullin e një kompanie që dikur plotësonte dokumentet e nevojshme brenda 3 orësh, por tani u duheshin 5 ditë. Ai tha se qeveria kishte arritur një marrëveshje me Bashkimin Evropian shumë vonë për kompanitë e ushqimit dhe pijeve që të bëhen gati për rregulloret e reja që hynë në fuqi në fund të vitit 2020.

Problemet e porteve
Portet britanike kanë luftuar me një numër presionesh gjatë muajve të fundit, duke përfshirë sistemet e reja Brexit dhe krizën e koronavirusit. Presioni mbi portet për kompanitë që bëjnë tregti me Bashkimin Evropian do të përkeqësohet para se të bëhet më mirë, shtoi Z. Wright.

Aktualisht ka rreth 2,000 kamionë në ditë që kalojnë mes Dover dhe Calais, kur normalisht janë 10,000. Ai shtoi se trafiku midis Irlandës së Veriut dhe Republikës së Irlandës është gjithashtu shumë i lehtë, kështu që sistemet në vend nuk janë testuar ende plotësisht.

‘Përçarje e supermarketit’
Andrew Opie, drejtor i ushqimit dhe qëndrueshmërisë në Konsorciumin Britanik me Pakicë tha se përçarje e konsiderueshme për supermarketet që lëvizin produktet nga Britania e Madhe në Irlandën e Veriut mund të pritet që nga Prilli e tutje nëse qeveria nuk merret me faktin që periudha e faljes së Certifikatave Shëndetësore të Eksportit do t’i vijë fundi.

Tani ka një periudhë tre mujore nga BE e cila përjashton çertifikimin e plotë për të gjitha produktet me origjinë shtazore.

“Irlanda e Veriut është një problem i veçantë, nuk ka dyshim për këtë dhe një problem i veçantë për supermarketet e MB”, tha Z. Opie. “Nëse nuk gjejmë një zgjidhje të zbatueshme për shitësit me pakicë në dy muajt e ardhshëm, do të përballemi me përçarje të konsiderueshme në Irlandën e Veriut.” Z. Opie shtoi se sistemi për tregtinë midis MB dhe BE nuk është vendosur për zinxhirët e furnizimit të supermarketeve në kohë.

Paralajmërimi i kostove të prodhuesit
Ekzistojnë gjithashtu një numër i madh i bizneseve të vogla prodhuese që merren drejtpërdrejt me BE që përballen me kosto shtesë, sipas Stephen Phipson, shefi ekzekutiv i Make UK.

“Ne kemi … rreth 50,000 prodhues, të cilët bëjnë tregti vetëm me BE,” tha ai. “Bizneset e tyre janë ngritur të jenë pjesë e zinxhirëve të furnizimit në kohën e duhur prapa dhe përpara nëpër Kanal.” Ai tha për ta, tregtia para fundit të periudhës së tranzicionit Brexit ishte e brendshme.

“Nuk kishte kurrë ndonjë dokument, nuk kishte asnjëherë ndonjë kërkesë për të bërë gjëra të tilla si rregullat e llogaritjes së origjinës, kështu që nuk kishte asnjë mbajtje të shënimeve në këtë drejtim.”

Z. Phipson dha shembullin e një biznesi të vogël në Huddersfield duke bërë lente LED për makinat në industrinë italiane të automobilave.

“Për ta bëhet fjalë vetëm për dorëzimin në kohë, kështu që çdo lloj dokumentacioni doganor, rregullat e llogaritjes së origjinës, për ta është shumë e vështirë. Ata po veprojnë me marzhe [fitimi] më të ulëta, kështu që ata veprojnë zakonisht me një diferencë prej 4% , kështu që sa më shpejt që të filloni të shtoni këtë burokraci në të, ajo shtohet “.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC 

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN