Superpërcjellshmëria në temperaturë të lartë ka bërë të mundur zhvillimin e një prej mënyrave më të shpejta tokësore të transportit.
Kina po përgatitet të bëhet një nga liderët botërorë në transportin hekurudhor. Në Chengdu, tashmë është prezantuar një prototip i një lokomotivë, potencialisht i aftë të arrijë shpejtësinë prej 1000 km / orë.
Universiteti Jugperëndimor Jiaotong ka partneritet me China Railway Group Limited dhe CRRC Corporation Limited dhe shkencëtarë nga Universiteti Jugperëndimor Jiaotong për të zhvilluar një tren duke përdorur superpërcjellës të temperaturës së lartë (HTS). Në teori, kjo do të lejojë që treni të zhvillojë një shpejtësi maksimale deri në 1000 km / orë.
Kostoja e projektit, sipas Xinhua, vlerësohet në 9.3 milion dollarë, por me zhvillimin e prodhimit në masë të përbërësve të nevojshëm dhe zgjerimin e rrjetit hekurudhor me shpejtësi të lartë, trenat dhe shinat duke përdorur teknologjitë HTS nuk do të jenë shumë më shumë të shtrenjta se shinat ekzistuese me shpejtësi të lartë dhe trenat e destinuara për to.
Prototipi i trenit nuk ka arritur ende në provat e testimit në hekurudhë, megjithëse shpejtësia e tij është deklaruar në 620 km / h, por, siç vërejnë zhvilluesit e tij, në të ardhmen shpejtësia e trenave, nëse lejojnë binarët, mund të arrijë 1000 km / h. Një lokomotivë prej 12 tonësh, 21 metra i gjatë dhe një model i ndarjes së pasagjerëve u treguan në prezantim.
Trenat serialë HTS pritet të ofrojnë disa klasa shërbimi. Ai bazë do të jetë një klasë ekonomike me karrige të ulura dhe do të shfaqen edhe mundësi më luksoze, duke përfshirë një lloj hapësire për një divan të përbashkët përgjatë anëve, një tryezë të instaluar në qendër të kabinës dhe një ekran.
Koha e shfaqjes së trenave serialë në superpërçuesit e temperaturave të larta nuk është emëruar. Si kujtesë, linja e parë komerciale e trenave të këtij lloji u hap në Shangai në 2003 dhe lidhi qendrën e qytetit me Aeroportin Pudong. Aktualisht, treni HTS ka vetëm një pistë me përvojë 165 metra.