MENU
klinika

Shumë efektive për restorantet

Si Covid përshpejtoi revolucionin QR

25.01.2021 - 11:17

Nga David Silverberg

“Klientët tanë e duan atë”, thotë Michael Schatzberg, bashkëthemeluesi i një grupi restorantesh në ShBA. E ka fjalën për përdorimin e kodeve QR (kode të përgjigjes së shpejtë), një teknologji nga vitet 1990, e cila po provon të jetë shumë e dobishme në epokën e Covid.

Shumë restorante i janë drejtuar teknologjisë, e cila u lejon klientëve të shohin një menu, të porosisin dhe të paguajnë vetëm duke drejtuar smartphone-in e tyre në katrorët e zinj, të ngjashëm me barkodin.

“Ata nuk kanë pse të presin. Ata thjesht mund të paguajnë dhe të largohen pa kërkuar faturën”, thotë z. Schatzberg, restorantet e të cilit përfshijnë Duke dhe Big Daddy në Nju Jork.

Kodet QR u shpikën në Japoni në mesin e viteve ‘90 për të gjetur përbërësit në prodhimin e makinave.Ata mund të mbajnë një sasi masive të të dhënave krahasuar me barkodet standarde – deri në 2,500 karaktere numerike krahasuar me 43 të një barkodi.

Kjo do të thotë se informacioni me të vërtetë i dobishëm, përfshirë emrat, vendndodhjet dhe adresat e faqeve të internetit mund të mbahen të gjitha me besueshmëri dhe me çmim të ulët në një kuti të vogël.

Dhe raportet thonë se Apple mund të jetë duke i dhënë formatit një përditësim me pika, rrathë dhe ngjyra, në vend të blloqeve aktuale. Kodet QR po shijojnë momentin e tyre në qendër të vëmendjes falë aftësisë për të lidhur botën dixhitale me atë fizike.

Që nga shpërthimi i pandemisë, shumë bare dhe restorante lëvizën shpejt për të instaluar sisteme të kodit QR.

“Ne pamë se si pesë vitet e një teknologjie të ardhshme po përshpejtoheshin me një ritëm prej pesë muajsh”, thotë Z. Schatzberg. Farmacitë po përdorin edhe kodet QR. Në ShBA, CVS po ofron pagesa pa kontakt, përmes një partneriteti me PayPal dhe Venmo në 8 mijë e 200 dyqane.

Kodi skanohet gjatë blerjes dhe klientët thjesht hapin ose aplikacionin celular PayPal ose Venmo dhe klikojnë në butonin “Skanim”, më pas zgjedhin opsionin “Shfaq për të paguar”. Klientët duhet të jenë përdorues të PayPal ose Venmo, ose ata mund të paguajnë duke përdorur kartat e tyre të debitit dhe të kreditit, ose llogaritë bankare.

Procesi i blerjes së kodit QR tërheq fonde të nevojshme për blerje nga bilanci i llogarisë së klientit PayPal ose Venmo, llogari bankare ose nga një kartë debiti ose krediti, në një mënyrë të ngjashme me një transaksion në internet.

Disa fillestarë po përdorin kodin QR për vitrinat e dyqaneve. Ombori me qendër në Stokholm shpiku teknologjinë e saj Grid, e cila lejon shitësit me pakicë të kenë një ekran dixhital që shfaq kodet QR dhe u ofron kalimtarëve mundësinë për të blerë artikuj menjëherë nga rruga pasi të shohin fotot dhe videot e tyre.

Sistemi përdoret nga firmat në më shumë se 24 vende, duke përfshirë dyqanin e rrobave H&M, zinxhirin danez të mobilieve BoConcept dhe grupin e hoteleve Radisson Blu.

Andreas Hassellhof, themeluesi dhe shefi ekzekutiv i Ombori, argumenton se është një mënyrë e mirë për shitësit me pakicë, për të krijuar marrëdhënie shtesë në internet me klientët.

Agjencitë e shëndetit publik gjithashtu kanë parë vlerë në përfitimin e kodeve QR për të ndihmuar në përpjekjet për gjetjen e kontakteve.

Në Britani, përmes Shërbimit Kombëtar të Shëndetit (NHS), vendet e caktuara në sektorë të caktuar kanë një kërkesë ligjore për të shfaqur postera të kodit QR NHS, në mënyrë që klientët me aplikacionin NHS Covid-19 të “kontrollojnë” duke përdorur këtë opsion, si një alternativë për të siguruar detajet e tyre të kontaktit te vendi i ngjarjes.

Nëse dikush rezulton pozitiv për Covid-19 në atë vend, atëherë vizitorët e tjerë të vendndodhjes alarmohen nga një aplikacion falë të dhënave të grumbulluara nga skanimet e kodit QR.

NHS vëren se aplikacioni do të mbajë informacione se, cilët përdorues e kanë frekuentuar vendndodhjen për 21 ditë. Kodet QR po përdoren gjithashtu për gjurmimin e kontakteve në vende të tilla si Australia, Singapori dhe Koreja e Jugut.

Skanimi i artikujve ushqimorë dhe pagesa për to përmes kodeve QR është gjithashtu trend, për shkak të teknologjive të reja që ndryshojnë mënyrën se si paguajmë për gjërat e domosdoshme të përditshme. Grabango faturon vetë si “teknologji pa arka”, e cila do të jetë e njohur për këdo që përdor Amazon Go.

Ngjashëm me dyqanet me tulla dhe llaç të Amazon, teknologjia e Grabango lejon blerësit e ushqimeve thjesht të tërheqin sendet nga rafti dhe të largohen pa paguar për to në arkë. Në vend të kësaj, blerësit skanojnë kodin e tyre unik QR në një kioskë, kur të kenë mbaruar blerjet.

Deri më tani, Grabango ka siguruar një marrëveshje me supermarketet e Giant Eagle dhe dyqanet ushqimore, në të gjithë ShBA.

“Nuk shoh arsye pse kodet QR nuk do të jenë të përhapura në të gjithë shitjet me pakicë në një moment në të ardhmen”, thotë Andrew Radlow, drejtori kryesor i biznesit në Grabango.

Pastaj ka një karrocë të teknologjisë së lartë që mund të sjellë një epokë të re të blerjeve pa kontakt. Shporta e zgjuar e Veeve bashkon blerësit me një kod QR në telefonin e tyre, i cili lejon që dyqani të identifikojë blerësit individual.

Vendosja e artikujve në Shportën e zgjuar do të shtojë një llogari në faturën e udhëtimit dhe më pas blerësi mund të drejtohet në një korsi të posaçme të arkës, ku ata vetëm duhet të skanojnë kodin e tyre QR për të bërë një pagesë automatike.

Sistemi aktualisht është duke u testuar në dy dyqane ushqimore, një në Seattle dhe një në Kaliforni.

“Check-in është blerja e re”, thotë Shariq Siddiqui, shefi ekzekutiv i Veeve me qendër në Seattle. Ai e vlerëson popullaritetin e kodeve QR për lehtësinë e tyre. “Ata mund t’ju japin konsumatorit shumë kontroll, për sa kohë trajtohen shqetësimet e privatësisë”.

Por privatësia ende shqetëson disa, duke përfshirë Graham William Greenleaf, një profesor i drejtësisë dhe sistemeve të informacionit në Universitetin e Uellsit të Ri Jugor të Sidnejt.

Në vendin e tij të lindjes, shqetësimet e tij sillen rreth teknologjisë “gjurmimi i pjesëmarrjes” e mundësuar përmes kodeve QR në mënyrë që kompanitë australiane të mund të monitorojnë nivelet e kapacitetit në bizneset e tyre. Risi po përdoret gjithashtu për të ndihmuar në gjurmimin e kontakteve.

“Këto sisteme të kodit QR janë krijuar pa ndonjë legjislacion të ri mbrojtës”, thotë ai, “në kontrast me ligjin e rreptë mbrojtës të privatësisë “CovidSafe” i miratuar për të kontrolluar përdorimin e aplikacionit “CovidSafe” për gjurmimin nga afër, të bazuar në Bluetooth. Këto probleme qëndrojnë tek qeveritë që miratojnë legjislacionin mbrojtës, jo tek ofruesit e QR.

“Gjurmimi i pjesëmarrjes, një formë e mbikëqyrjes së vendndodhjes, është një ndërhyrje serioze në privatësinë dhe është e justifikuar vetëm për aq kohë sa është e nevojshme për gjurmimin e kontaktit Covid-19. Duhet të përfundojë pasi të mos jetë më e nevojshme”. (BBC, gazeta Si)

Heq opsionin që shumë përdorues nuk e pëlqenin

WhatsApp vjen me një ndryshim të ri

Mark Zuckerberg tregon me çfarë do zëvendësohet

Telefonit celular do t’i bjerë popullariteti!

Do të kujtojë interesat e përdoruesve

AI Gemini i Google tani ka aftësinë të “mbajë mend”