Rezervat e naftës të Kinës janë rritur në importe neto me vlerë rreth 100 ditë, duke e bërë gjithnjë e më sfiduese gjetjen e depozitave dhe pajisjeve shtesë për të mbajtur furnizime, thanë dy njerëz me njohuri të niveleve të furnizimit.
Ndërtimi pason një shtytje nga Pekini për të blerë naftë bruto për rezervat e tij vitin e kaluar kur çmimet u rrëzuan për shkak të pandemisë së koronavirusit. Shifra përfaqëson inventarët qeveritarë dhe komercialë, thanë njerëzit që kërkuan të mos identifikoheshin sepse informacioni nuk është publik. Rezervat luhaten por vazhdimisht kanë qenë në ose mbi 100 ditë importe dhe u rritën deri në 120 ditë kohët e fundit, tha një nga njerëzit.
Pekini vendosi një qëllim për të rritur rezervat e qeverisë për të mbajtur të paktën 90 ditë të importeve neto, njoftoi Bloomberg në prill të vitit të kaluar. Ky objektiv nuk përfshinte inventarët komercialë. Administrata Kombëtare e Energjisë e Kinës nuk iu përgjigj një komenti që kërkonte një faks.
Si importuesi më i madh në botë i naftës, një nivel i mjaftueshëm i rezervave është kritik për rezistencën ekonomike për të furnizuar goditje të tilla si një luftë në Lindjen e Mesme. Agjencia Ndërkombëtare e Energjisë, e cila nuk është pjesë e Kinës, rekomandon që vendet të kenë bruto të mjaftueshme për të mbuluar të paktën 90 ditë të importeve neto.
“Në kushtet e rezervave të papërpunuara, ne besojmë se qëllimi i Kinës nuk do të ndalet në 100 ose 120 ditë rezerva”, tha Mia Geng, një analiste në konsulencën e industrisë FGE. “Siguria kombëtare është ndër përparësitë për vitet e ardhshme dhe kjo do të mbështesë ndërtimet e vazhdueshme të aksioneve.”
Ndryshe nga SHBA, ku të dhënat në lidhje me rezervat strategjike të naftës së kombit azhurnohen publikisht dhe rregullisht, madhësia e rezervave të papërpunuara të Kinës janë mister. Ekziston gjithashtu një dallim midis rezervave të qeverisë dhe rezervave tregtare, me shumë prej kompanive më të mëdha të energjisë të vendit që janë në pronësi të shtetit.
Kina po ecte përpara me planet për të blerë naftë për rezervat e saj të urgjencës në Prill të vitit të kaluar, njerëz të njohur të planeve thanë në atë kohë. Synimi fillestar ishte mbajtja e rezervave qeveritare ekuivalente me 90 ditë të importeve neto, të cilat përfundimisht mund të zgjerohen deri në 180 ditë kur përfshihen rezervat tregtare, thanë ata.
Përplasja e vitit të kaluar në çmimet e naftës dhe kthimi i shpejtë i Kinës nga vala e parë e pandemisë Covid-19 vendosën bazat për një stuhi të blerjeve të papërpunuara. Sidoqoftë, rezervat janë rrafshuar ndërsa çmimet e naftës tërhiqeshin dhe hapësira e magazinimit mbaron, tha Capital Economics Ltd. në një shënim këtë muaj. Kërkesa për karburant ka rënë gjithashtu këtë vit mes një ringjalljeje të koronavirusit në disa pjesë të Kinës.
Blerjet e papërpunuara të këtij viti do të drejtohen nga operacionet e rafinerisë dhe fillimi i impianteve të reja në vend se të plotësojnë rezervat e vendit që tregu pa në vitin 2020, sipas Michal Meidan, drejtori i Programit të Kërkimit të Energjisë në Kinë në Institutin e Oksfordit për Studime të Energjisë.
Rezervat e emergjencës, përfshirë magazinimin komercial, tejkaluan 100 ditë importe neto në tremujorin e tretë të vitit të kaluar, sipas Yuntao Liu, një analist me qendër në Londër me Energy Aspects Ltd. “Duke shkuar përpara, ndërsa çmimet e papërpunuara rriten dhe impiantet fillojnë mirëmbajtjen sezonale që nga Poiloilrilli, nevoja për ristrukturim nuk është aq urgjente ”.
Importet e papërpunuara të Kinës ishin mesatarisht 10.9 milion fuçi në ditë vitin e kaluar, sipas të dhënave të importit të përpiluara nga Bloomberg, duke sugjeruar nivelet aktuale të rezervave prej rreth 1.09 miliardë fuçi. Kjo përputhet me një vlerësim të firmës së inteligjencës së tregut Kayrros se inventarët e naftës në vend u rritën në 1.01 miliard fuçi në javë deri në 14 shkurt. Rezervat e aksioneve arritën një rekord prej rreth 1.04 miliard fuçi në shtator të vitit të kaluar, sipas Kayrros.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg