MENU
klinika

Nga The Economist/ Pasojat e padëshiruara të Brexit

Gjermania ankohet për efektin e largimit të Britanisë nga BE

14.02.2021 - 17:11

“Ndihemi të tradhtuar”, ankohet Petra Braun, një gjermane e cila me partnerin e saj, Peter Wengerodt, drejton Hansel & Pretzel, një furrë buke në Richmond, në periferi të Londrës. Që kur u largua nga Bashkimi Evropian pak më shumë se një muaj më parë, qeveria e ka bërë të komplikuar dhe të kushtueshme importimin e suxhuk, marzipan, djathë quark, salcë molle dhe prodhime të tjera autentike. Këtë vit ajo ende nuk ka marrë ndonjë nga dërgesat javore të mallrave nga vendlindja e saj.

Dhimbjet e kokës për zonjën Braun, biznesi i vogël i së cilës punëson 15 persona, është një migrenë për eksportuesit e mëdhenj gjermanë. Deutschland AG nuk ishte kurrë një tifoz i madh i Brexit. Por marrëveshja tregtare nxitoi përpara se periudha e tranzicionit të mbaronte në mesnatën e 31 Dhjetorit ua lehtësoi mendjen shefave gjermanë. Një muaj në regjimin e ri, “problemet e zinxhirit të furnizimit po godasin shumë kompanitë gjermane”, thotë Joachim Lang i bdi, shoqata kryesore e industrisë gjermane.

Dhe do të përkeqësohet. Tregtia është ngadalësuar për shkak të Covid-19. Sapo të ngrihet përsëri, lidhjet tregtare janë në një test masiv stresi, paralajmëron z. Lang. Në Prill doganat britanike do të prezantojnë rregulla të reja (të tilla si para-njoftimi dhe dokumentet shëndetësore për produktet me origjinë shtazore), të pasuara në Korrik nga kontrollet fizike.

Më 9 Shkurt, Shoqata e Dhomave të Industrisë dhe Tregtisë Gjermane tha se 60% e 1,200 kompanive gjermane që tregtojnë me Britaninë që ajo anketoi e konsiderojnë situatën e tyre aktuale të biznesit në Britani të keq. Pothuajse aq shumë presin përkeqësim të mëtejshëm këtë vit. Një në gjashtë ose i ka zhvendosur tashmë investimet larg Britanisë ose po planifikon ta bëjë këtë. Ata e shohin burokracinë në lidhje me doganat si rrezikun e tyre më të madh të biznesit, pasuar nga logjistika dhe pasiguria ligjore.

Po të mos ishte pandemia këto probleme do të ishin titujt e lajmeve në Gjermani, thotë Ulrich Hoppe, kreu i Dhomës së Industrisë dhe Tregtisë Gjermano-Britanike në Londër. Në Janar db Schenker, një gjigand gjerman i logjistikës, ndaloi dërgimin e dërgesave në Britani për një javë. Rreth 90% e tyre kishin forma doganore jo të plota ose të pasakta, shpjegon Maximilian Floegel nga db Schenker.

Pengesa kryesore ka qenë prova e origjinës nga BE e kërkuar sipas marrëveshjes tregtare midis bllokut dhe Britanisë. Kjo është e lehtë për të marrë, të themi, një këpucë të prodhuar në Itali me një taban të importuar nga Kina. db Schenker ngriti një task-forcë të Brexit për të ndihmuar klientët në burokracinë doganore. Por, thotë Z. Floegel, “problemi mbetet akut”.

Në Dhjetor BMW, i cili lëvizi paraprakisht prodhimin e motorit nga Britania në Gjermani në 2019, paralajmëroi se një Brexit pa marrëveshje do të kushtonte qindra miliona euro, të cilat prodhuesi i makinave do t’u kalonte klientëve në Britani dhe në kontinent. Të paktën BMW kishte burimet për t’u përgatitur për kontrollet doganore të Janarit dhe për të grumbulluar pjesë makinash në Britani.

Merrni Schott, një prodhues 250 vjeçar i muzikës për të cilën Britania është tregu i dytë më i madh. Kompania familjare filloi të shqetësohej në fund të vitit të kaluar për tarifat e vendosura për secilën pjesë klasike. Vonesat në kufi mund të lënë orkestrat britanike që japin me qira muzikën e saj, të paaftë për të marrë rezultatet në kohë për provat, pasi këto të rinisin. Kjo nuk do të jetë e fundit nga pasojat e padëshiruara të Brexit.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Economist

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Nga Financial Times/ Po detyrohen të zhvendosen në BE

Bizneset e MB po luftojnë kostot e Brexit

Për të shmangur falimentimin në Britani

BBC/ “Zhvendosni biznesin në BE”