MENU
klinika

Mësime nga Kina

CNN/ Si biznesi global ka ndryshuar përgjithmonë?

03.05.2020 - 11:41

Për pjesën më të madhe të këtij viti, Kina ‘ka jetuar shtatë javë në të ardhmen’.

Ekonomia e dytë më e madhe në botë ishte e para që u godit nga shpërthimi i koronavirusit, i cili e detyroi atë të ndalonte udhëtimet, dyqanet dhe parqet, maska në publik dhe inkurajonte publikun të përqafojë distancimin shoqëror.

Tani, vendi po hapet gradualisht. Dhe ndërsa pjesa tjetër e botës përgatitet të bëjë të njëjtën gjë, kompanitë që u detyruan që së pari të përgjigjen ndaj shpërthimit në Kinë janë duke përdorur përvojat e tyre të hershme për të formuar një plan për rajone të tjera.

Përgjigjet e korporatave në Kinë janë bërë një pikë qendrore për analistët e Wall Street në muajt e fundit, pasi markat globale si Nike (NKE), Starbucks (SBUX) dhe Disney (DIS) ndajnë përvojat e tyre në vend në thirrjet me investitorët dhe kreditojnë ekipet e tyre atje për t’i udhëhequr ata përmes krizës.

Strategjitë e reja që kompanitë po prezantojnë nuk do ta marrin jetën përsëri në normalitet, sipas drejtuesve të biznesit dhe ekspertëve. Në vend të kësaj, ata thonë se kriza mund të ndryshojë përgjithmonë mënyrën se si ne punojmë, blejmë dhe menaxhojmë bizneset tona.

Ja një vështrim se si ka ndryshuar e ardhmja e biznesit – dhe se si Kina po na jep një pamje paraprake.

Mënyra se si ne punojmë

Në Kinë, firma ka ndihmuar tashmë për të kthyer më shumë se 1 milion punëtorë përsëri në zyra. Sipas mendimit të Katsikakis, kriza ka përcjellë me shpejtësi të ardhmen e punës për sa i përket një dekade.
Firma po shpreson të kapitalizojë atë ndryshim, duke filluar me një udhëzues vizual për klientët e tij të quajtur “Zyra e Gjashtë këmbëve”.

Në këtë normë të re, tavolinat janë të ndara gjashtë metra larg. Zyrtarët shëndetësorë në të gjithë botën me muaj kanë këshilluar njerëzit të ruajnë këtë distancë nga njëra-tjetra për të parandaluar përhapjen e virusit. Punëtorët udhëzohen të ecin “vetëm një rrugë” – në drejtim të akrepave të orës – në të gjithë zyrën, për të shmangur lëvizjen pranë njëra-tjetrës dhe potencialisht përhapjen e më shumë mikrobeve. Katsikakis tha se udhëzimet bazoheshin në konsultime me ekspertë të kujdesit shëndetësor, të cilët treguan se si mjekët po lëviznin në spitale.

Kompanitë gjithashtu pritet të investojnë më shumë në sistemet e filtrimit të ajrit në zyrë për të zvogëluar ndotësit (Volkswagen, për shembull, ka vendosur njësitë e tij të kondicionimit në maksimum në Wolfsburg). Disa madje mund të instalojnë ‘roje teshtimash’ në tavolina, tha Katsikakis. Për të shmangur ndotjen e sipërfaqeve, firma e saj sugjeron vendosjen e një jastëku letre mbi vendin tuaj të punës dhe zëvendësimin e tij çdo ditë.

Megjithëse koncepti kërkon më shumë hapësirë, nuk do të thotë që të kesh një zyrë do të jetë më e kushtueshme. Nëse ka një gjë që ka treguar situata, është se puna në distancë është efektive – dhe kryesisht për tu përqëndruar, tha Katsikakis. Kjo do të thotë që më pak njerëz do të përdorin të njëjtën hapësirë ​​sesa para pandemisë.

Mënyra se si ne komunikojmë në punë ka ndryshuar gjithashtu.

Bumi i kërkesës për softuer, të tilla si Ekipet e Microsoft, ka qenë “i pashembullt”, tha Jared Spataro, nënkryetar i korporatës për Microsoft 365. Ai tha të enjten se programi i mesazheve dhe konferencave video tani ka 75 milion përdorues në ditë – 70% më shumë se muajin e kaluar.

Mënyra e blerjes

Në disa mënyra, tani është koha e përkryer për markat që të marrin klientë të rinj dhe të formojnë lidhje të qëndrueshme, tha Deborah Weinswig, CEO e Coresight Research, një firmë këshilluese dhe kërkimore që përqendrohet në pakicë dhe teknologji.

Ndërsa miliona njerëz po rrinë në shtëpi, ata po detyrohen të krijojnë rutina dhe stile të reja jetese, vuri në dukje ajo.”Ata gjithmonë thonë se duhen 21 ditë për të ndryshuar një zakon”, tha Weinswig. “Ne po ndryshojmë zakonet tona të blerjes, dhe disa prej tyre do të jenë mjaft ngjitëse.”

Ndërsa kompania po promovonte blerjet në internet para shpërthimit, Weinswig tha se biznesi “me të vërtetë u përshpejtua” muajt e fundit. Gjigandi i veshjeve sportive Nike raportoi të ardhura të forta në Mars, pjesërisht sepse ishte e shpejtë për të përshpejtuar biznesin e tij në internet në Kinë. Shitjet digjitale në Kinën e Madhe u rritën më shumë se 30% tremujorin e kaluar, ndërsa përdoruesit aktivë javorë për aplikacionet e aktivitetit të saj u rritën 80%, u tha CEO John Donahoe investitorëve.

Kompania gjithashtu lansoi më shumë produkte në internet, duke përfshirë atlete me edicion të kufizuar si Air Jordanans.
Shpejtësia ishte gjithashtu e rëndësishme. Nike garon në një hapësirë ​​të mbushur me njerëz, por ishte një nga markat e para që u drejtohej klientëve që qëndronin në shtëpi, vuri në dukje Weinswig.

Mënyra se si ne menaxhojmë zinxhirët e furnizimit

Pandemia mund të detyrojë gjithashtu një rindërtim të zinxhirit global të furnizimit. Në përgjithësi, zinxhirët e furnizimit të mallrave të konsumit janë “të dizajnuara për të dhënë përparësi në efikasitetin mbi fleksibilitetin dhe rezistencën”, shkroi John Knapp, partner dhe drejtor menaxhues në Boston Consulting Group, në një postim të fundit në blog.
Por gjatë muajve të fundit, “mungesat e lëndëve të para dhe furnizimet kritike, së bashku me spektrin e mungesës së rritjes së punëtorëve, kanë shtruar rreziqet themelore,” vuri në dukje ai.

Kjo po detyron bizneset të rimendojnë se si dërgojnë ose dërgojnë mallrat e tyre. “Tani për tani, ne mund t’i shohim të gjitha këto ndërprerje përgjatë pothuajse çdo segmenti të transportit të mallrave brenda dhe jashtë Kinës. Ose të futem në Evropë – Unë nuk mund ta marr kamionin të lëvizë përtej kufirit.”Para shpërthimit, bizneset planifikuan për ndërprerje të “ditëve”, shtoi Ma. Tani, ata po shohin në “javë”.

Një firmë që shpreson të shpëtojë ditën është IBM. Gjigandi i teknologjisë, i cili ofron një program të menaxhimit të zinxhirit të furnizimit me bazë AI, thotë se është parë një rritje e konsiderueshme e kërkesës pasi më shumë klientë kërkojnë modelim parashikues kundër krizës tjetër. Kompania nuk pranoi të ndante numra specifikë.

Pandemia ishte “një thirrje zgjimi” për shumë kompani, tha Benichou, shefi ekzekutiv i IBM China. Edhe qeveritë po hyjnë në veprim. Muajin e kaluar, Japonia njoftoi një plan për të ndihmuar kompanitë të zhvendosnin prodhimin e tyre në shtëpi, tha Andrew Staples, drejtori botëror botëror i Rrjetit të Korporatave Ekonomist. Rrjeti është një shërbim këshillues i Njësisë së Inteligjencës së Ekonomistit, duke siguruar burime për drejtuesit e lartë të biznesit.

Përhapja gjithashtu ekspozoi çarje në zinxhirin e furnizimit që shumica e kompanive as nuk e dinin, sipas studiuesve të IBM.
Kompania kohët e fundit zbuloi se 90% e kompanive Fortune 1000 kishin furnizues sekondarë në Wuhan, qyteti qendror kinez ku filloi shpërthimi, por “shumë kishin pak ose aspak ndërveprim me ta”, tha Jonathan Wright, një ekzekutiv i IBM në një kompani në internet muajin e kaluar.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga CNN

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Masat e qeverisë dhe përgjigjia e bizneseve

CNN/ COVID-19 “fut në izolim” ekonominë e 8-të në botë