Kostot e dërgesave janë rritur në të gjithë vendet dhe pritet të vazhdojnë ndërsa pandemia zvarritet, duke krijuar një frymë serioze për shitësit me pakicë, sipas një raporti nga Jefferies.
“Rritja e fundit në kostot e transportit është nxitur nga rritja e depërtimit të tregtisë elektronike, e cila ka krijuar një çekuilibër të konsiderueshëm të furnizimit / kërkesës dhe ka lënë të kufizuar kapacitetin e transportuesve,” tha analisti i Jeffries, Janine Stichter në raport.
Konsumatorët presin transport të shpejtë dhe falas, por kjo është një barrë në rritje për shumë shitës me pakicë, veçanërisht ato që u dëmtuan nga mbylljet e zgjatura gjatë pandemisë Covid-19. Shitësit me pakicë në madhësi të mesme janë veçanërisht të rrezikuar, sepse shumë nuk kanë kapacitetin për të zbatuar një strategji të fuqishme dhe efikase të transportit për të vazhduar me kërkesën për dërgesa të shpejta.
Ky presion vjen kryesisht nga kompani si Amazon, e famshme për opsionet e saj të transportit dy-ditor, një ditor dhe dorëzim brenda ditës. Kjo i ka bërë konsumatorët të presin transport të shpejtë dhe falas, edhe pse disa mund të mos e dëshirojnë ose kanë nevojë për të, tha Stichter.
Blerja në internet gjatë sezonit të festave vitin e kaluar nuk arriti kulmin siç pritej. Ai dyshon se transportuesit e anijeve po kërkojnë të kompensojnë humbjet financiare pasi ata investuan në ndërtimin e infrastrukturës në përgatitje të kërkesës në rritje që nuk u materializua kurrë. Nga ana tjetër, shitësit me pakicë mund të përfitojnë nga kostot më të ulëta se sa pritej.
Sidoqoftë, tarifat shtesë për pushime që transportuesit si FedEx dhe UPS të zbatuara për t’u përgatitur për fluksin e porosive nuk do të zhduken. Këto shtesë ka të ngjarë të bëhen normalja e re duke ecur përpara, përveç rritjeve vjetore prej 5% -6% që zakonisht shihen.
FedEx kohët e fundit njoftoi tarifat e reja të pikut për Express dhe dërgesat rezidenciale vendase për ata klientë që kishin një vëllim javor prej më shumë se 30,000 pako. 30 cent për paketë shtesë hynë në fuqi të hënën.
Dean Maciuba, një ish-ekzekutiv i FedEx i tha Jefferies se zgjidhja më e mirë për transportuesit e pakove për të luftuar humbjet nga pandemia dhe pushimet është që të miratojnë metoda alternative të dorëzimit si blerja në internet, marrja në shërbimet e dyqaneve, marrja në kthesë dhe përdorimi i aplikacioneve të dorëzimit të palëve të treta si Doordash ose Shipt.