Ndërsa futemi më thellë në një periudhë të ngadaltë, të zgjatur për aktivitetin ekonomik dhe vëzhgimin e të dhënave që e ndjekin atë, mbani një vështrim elektronik për shenjat e vrullit themelor të tregtisë.
Viti i Ri Hënor është gjithmonë një kohë e egër për të bërë krahasime nga viti në vit, pasi kalendari zhvendos shkatërrime në vlerësimet tona mujore. Ndjekja e Tregtisë Bloomberg tregon se portet kryesore në Los Anxhelos, Singapor dhe Hong Kong rrëshqitën në Janar nga një vit më parë pasi mbaruan vitin 2020 me një notë të lartë, megjithëse disa nga ato kërkesa mund të jenë tërhequr në Dhjetor. Më së miri të presësh edhe disa javë të tjera për të parë se ku vendosen numrat pas pushimeve në Azi, e cila shërben si një buton rivendosje sezonale për zinxhirët e furnizimit global.
Edhe atëherë, ne jemi në një paqëndrueshmëri shtesë në tremujorin e dytë, sepse muajt në vazhdim duhet të duken të mrekullueshëm artificialisht kundër periudhës katastrofike Prill-Qershor të vitit të kaluar.
Përmes të gjithave, ka ende shenja që cikli elektronik muskulor mund të vazhdojë të nxisë kërkesën për mallra. Eksportet e Tajvanit po mbajnë një varg fituesish që para datojnë paqëndrueshmërinë e festave. Mungesa globale e çipave dhe konsumatorët që qëndrojnë në shtëpi duke klikuar mbi produktet e reja duhet të ndihmojnë sektorin të vazhdojë të “fuçi përpara”, tha bashkëkreu i kërkimit ekonomik të Azisë Frederik Neumann i HSBC.
Një shënim paralajmërues: Porti i Los Anxhelos, qendra më e madhe e SHBA për tregtinë transparente, është bllokuar dhe bllokimi po përkeqësohet në portet e tjera të mëdha. Stuhitë e dimrit që shkatërrojnë Perëndimin e Mesëm të SHBA vetëm do të mbingarkojnë hidraulikën e sistemit global të tregtisë edhe më shumë.
Kryesore për të parë do të jenë blerja e indekseve të menaxherëve gjatë javëve të ardhshme, veçanërisht ato të paraqitura në Tregtarin tonë të Ndjekjes nga SH.B.A., Kina, Gjermania dhe Singapori.
Këto masa ndjenjash do të na japin një lexim më pak të zhurmshëm se si menaxherët po shohin perspektivat e porosive edhe kur luftojnë me një mungesë globale të kontejnerëve, duke rritur çmimet e karburantit dhe çdo levë të paparashikuar të zinxhirit të furnizimit për shkak të ndërprerjeve të lidhura me Covid.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg