MENU
klinika

Nga Bloomberg/ Më këtë oreks Kina shumë shpejt do jetë...

Investitorët e naftës të gëzuar nga bllokimet e trafikut kinez

21.04.2021 - 11:55

Trafiku kinez dhe veprimtaria e fabrikës jo vetëm që është kthyer në normalitet, por po tejkalon nivelet e para-virusit, duke mbështetur rimëkëmbjen globale të kërkesës për naftë.

Konsumi i fuqishëm nga Kina, importuesi më i madh në botë i papërpunuar që është gjithashtu në rrugën e duhur për t’u bërë përpunuesi nr 1 këtë vit, ofron mbështetje për investitorët optimistë të naftës. Kjo është veçanërisht e vërtetë sepse India, qendra tjetër kryesore e kërkesës së Azisë, po merret me një valë të re brutale të koronavirusit që po çon në rrugë të shkreta dhe punëtorë shëtitës që ikin nga qytetet e mëdha.

Kërkesa për naftë kineze në maj mund të jetë 20% më e lartë se nga e njëjta periudhë në 2019, tha Sengyick Tee, një analist në PIA me bazë në SIA Energy. Përveç disa muajve të vitit të kaluar, konsumi i energjisë i kombit ka qenë i fortë dhe vazhdon të jetë, tha ai.

Fabrikat në 143 vendndodhje industriale po funksiononin me 83.5% të kapacitetit në fund të Marsit, sipas ofruesit të të dhënave me bazë në Shenzhen Space Vision, i cili përdor imazhe satelitore dhe analiza të treguesve duke përfshirë përdorimin e energjisë gjatë natës. Kjo është nga 70.3% në të njëjtën kohë vitin e kaluar dhe 73.6% në 2019.

Nivelet e mbingarkesës në rrugë gjatë orëve të pikut në mëngjes gjatë javës deri në 12 Prill ishin më të larta se nivelet mesatare në 2019 në qytetet kryesore duke përfshirë Pekinin, Shangai, Tianjin, Changsha dhe Wuhan, tregojnë të dhënat nga kompania e navigimit TomTom International BV.

Kina luajti një rol të madh për të ndihmuar çmimet e naftës të rikuperohen nga rënia e tyre dramatike nën zero pak më shumë se një vit më parë. Si epiqendra origjinale e Covid-19, vendi u godit i pari, por gjithashtu ishte tashmë në modalitetin e kthimit pasi ekonomitë e tjera të mëdha po bllokoheshin. Konsumi nga Kina ka qenë një stabilizues kryesor për naftën ndërsa valët e virusit tërhiqeshin dhe derdheshin në pjesë të tjera të botës.

Vitol Group, tregtari më i madh i pavarur në botë i naftës, sheh se kërkesa globale e papërpunuar po zhurmohet këtë vit. Çmimet ka të ngjarë të arrijnë 70 dollarë për fuçi në tremujorin e tretë, tha Kryeshefi Ekzekutiv Russell Hardy në një intervistë.

Oreksi i fortë i Kinës për naftë është në kundërshtim, megjithatë, përqendrimi në rritje i Pekinit në uljen e emetimeve të karbonit. Banka Popullore e Kinës do të kufizojë investimet e rezervave valutore të vendit në asete me karbon të lartë si pjesë e përpjekjeve për të ecur drejt një ekonomie më të gjelbër, tha Guvernatori Yi Gang të martën në Forumin Boao në Azi në provincën Hainan.

Kapaciteti i rafinimit të vendit do të arrijë 900 milion ton këtë vit dhe do të rritet në 980 milion ton deri në vitin 2025, sipas një raporti nga Instituti i Kërkimit të Ekonomisë dhe Teknologjisë, i cili është i lidhur me China National Petroleum Corp. Kërkesa e brendshme për naftë, benzinë ​​dhe vajguri është gjithashtu ka të ngjarë të arrijë kulmin në mes të kësaj dekade, tha ajo.

Azia është aktualisht në mes të sezonit kulminant të mirëmbajtjes së rafinerisë që zhvillohet gjatë marsit dhe prillit. Blerja kineze ka luajtur një rol edhe më të madh se normalja në mbështetjen e tregut fizik të papërpunuar këtë vit, megjithëse disa nga përpunuesit e vendit kanë marrë më shumë naftë të sanksionuar iraniane sesa naftë nga furnizuesit tradicionalë.

Kinezët gjithashtu duket se tani e kanë vendosur rrezikun e infektimit kryesisht nga mendja e tyre dhe po kthehen, të paktën në vend, në zakonet e tyre normale të udhëtimit. Rreth 102 milion udhëtime lokale u bënë gjatë festës tre-ditore ‘Varrimi-Fshirja’ në fillim të Prillit, 145% më shumë nga e njëjta periudhë e vitit të kaluar kur vendi ishte ende duke u rikuperuar nga Covid-19, sipas Ministrisë së Kulturës dhe Turizmit . Kjo ishte 95% e nivelit të regjistruar në 2019.

Dhe ka edhe një lajm të mirë për karburantin e avionit, produktin e naftës më të goditur. Rreth 4.33 milion fluturime të brendshme u bënë gjatë festës, 256% më e lartë se në të njëjtën periudhë të vitit 2020, sipas të dhënave nga Ministria e Transportit.

“Unë besoj se kërkesa e karburantit të Kinës do të stabilizohet nga këtu dhe do të shoh përmirësim gradual gjatë pjesës tjetër të vitit, mbështetur kryesisht nga udhëtimet e brendshme”, tha Mia Geng, një analiste në konsulentin e industrisë FGE. “Numrat e fluturimit mund të arrijnë një rekord të lartë gjatë Javës së Artë në maj.”

Kërkesa e dukshme e Kinës për naftë, bazuar në vëllimet e përpunimit të naftës dhe importin neto të produkteve të rafinuara të naftës, u rrit me 19% në 13.22 milion fuçi në ditë në janar deri në mars nga një vit më parë, sipas llogaritjeve të Bloomberg bazuar në të dhënat zyrtare. Rafinimi i naftës vetëm në mars kërceu 20% nga viti në vit në një gati rekord prej 14.14 milion fuçi në ditë.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Më shumë falimentime se vrasje...

“Nuk është krizë shëndetësore, por ekonomike”

Situata e tregjeve financiare në SHBA, Europë, Azi

CNBC/ Nafta “kërcënon” bursat globale


Qeveria e pranon: Duhet disiplinim! (DEBATET)

Nëndeklarimi i pagave po rrezikon pensionet!

Projekti më i financuar në vitin 2023

Sa ka kushtuar tuneli i Llogarasë?