MENU
klinika

Financial Times/ Me rritjen e çmimeve shpenzimet konsumatore janë në rrezik

Presioni i inflacionit është ‘brutal’ për shkak të shtrëngimit të ofertës

24.10.2021 - 17:14

Mungesat në të gjithë zinxhirët e furnizimit nga të cilët varet korporata Amerika po përkthehen në presion të përhapur inflacionist, një varg kompanish amerikane zbuluan këtë javë, duke prishur operacionet e tyre dhe duke i detyruar ata të rrisin çmimet për klientët e tyre.

Whirlpool të Premten fajësoi “joefikasitetet në të gjithë zinxhirin e furnizimit” për rritjen “mjaft brutale” të çmimeve të çelikut, rrëshirës dhe materialeve të tjera, duke thënë se këto do të shtonin pothuajse 1 miliard dollarë në kostot e prodhuesit të pajisjeve këtë vit.

“Në çdo ditë, diçka nuk është në magazinë në dyqan,” tha Vivek Sankaran, shefi ekzekutiv i Albertsons, duke i krahasuar përpjekjet e zinxhirit ushqimor për t’iu përgjigjur sfidave të njëpasnjëshme me një lojë Whac-A-Mole.

I pyetur këtë javë se cilët përbërës dhe furnizime Chipotle kishte gjetur vështirësi për të siguruar, Jack Hartung, shefi financiar i zinxhirit të restoranteve u përgjigj: “Çdo gjë”.

Presioni mbi çdo hallkë në zinxhirin e furnizimit, nga mbyllja e fabrikave e shkaktuar nga shpërthimet e Covid-19 e deri te vështirësitë në gjetjen e stafit të mjaftueshëm për të shkarkuar kamionët, po vlon në të gjithë sektorët, duke intensifikuar pyetjet në lidhje me kërcënimin që paraqet inflacioni për shpenzimet e fuqishme të konsumatorëve dhe rimarrjen e të ardhurave të korporatave.

Ditët e fundit kompanitë ajrore më të mëdha amerikane janë ankuar për rritjen e kostove të karburantit të avionëve, prodhuesi i lodrave Mattel ka shprehur sfidën e çmimeve më të larta të rrëshirës dhe Danaher është bashkuar me listën e prodhuesve që përpiqen të gjejnë komponentët elektronikë.

Të mërkurën, përmbledhja e Librit Bezh të Rezervës Federale të kushteve ekonomike raportoi se ngushticat e zinxhirit të furnizimit dhe mungesat e fuqisë punëtore kishin ngadalësuar ritmin e rritjes ekonomike në pjesën më të madhe të vendit. “Shumica e rretheve raportuan çmime të larta dukshëm, të nxitura nga rritja e kërkesës për mallra dhe lëndë të parë,” vuri në dukje.

Portet e mbingarkuara, mungesat e kamionëve dhe nivelet rekord të ulëta të vendeve të lira të depove janë përplasur me kërkesën e fortë nga konsumatorët dhe klientët e korporatave për të krijuar “kaos të qetë”, tha Ethan Karp, CEO i Magnet, një konsulencë jofitimprurëse që punon me prodhuesit.

“Ata janë më të zënë se sa kanë qenë ndonjëherë, por nuk mund të gjejnë njerëzit për të dërguar atë që kanë prodhuar tashmë,” tha ai. Kompanitë vuanin vonesa të paparashikueshme dhe paguanin mbi shanset për furnizimet e gjetura në tregun gri, shtoi ai, por “është shumë e turbullt dhe po përkeqësohet sepse. . . portet janë mbështetur dhe urdhrat vazhdojnë të vijnë”.

Shumica e kompanive thanë se po arrinin të kompensonin këto kosto më të larta duke rritur çmimet e tyre ose duke gjetur efikasitet diku tjetër.

Procter & Gamble, prodhuesi i detergjentit Tide dhe letrës higjienike Charmin, tha këtë javë se do të niste një raund tjetër të rritjes së çmimeve pasi paralajmëroi se kostot e zinxhirit të furnizimit do të ishin më të larta se sa ishin parashikuar më parë. Andre Schulten, zyrtari kryesor financiar i P & G, tha se kishte njoftuar rritje të çmimeve për nëntë nga 10 kategoritë e produkteve të tij në SHBA, me rritje mesatare një-shifrore në shumicën e portofolit të saj.

Në fillim të këtij muaji, PepsiCo tha se rritja e çmimeve të saj mund të vazhdojë në tremujorin e parë të vitit të ardhshëm, ndërsa Tesla tha se po rregullonte gjithashtu çmimet për të kompensuar rritjen e kostove të mallrave dhe punës.

Drejtuesit po planifikojnë që presionet e kostos të mbeten të larta deri në vitin 2022, por të kujdesshëm me rritjen e çmimeve shumë nëse inflacioni provohet të jetë jetëshkurtër. “Unë nuk mendoj se inflacioni do të zhduket në një, dy ose tre tremujorët e ardhshëm,” tha Hartung, duke shtuar se inflacioni i pagave nuk ka gjasa të jetë kalimtar edhe nëse çmimet e mallrave bien përsëri.

“Ne e dimë se kemi fuqinë e çmimeve,” tha ai, por ai shtoi: “Për disa oferta atje, do të ketë një kufi për atë që klientët janë të gatshëm të paguajnë,” tha ai.

Matt Puckett, CFO i VF Corp, tha se kompania kishte frenuar në uljen e atleteve të saj Vans dhe xhaketave North Face për të zgjeruar kufijtë pavarësisht mbylljeve të fabrikave në Azi dhe mbingarkesës së porteve në SHBA.

“Me kalimin e kohës, unë mendoj se [inflacioni] do të fillojë të zbutet pak, por ne po planifikojmë sikur do të vazhdojmë të shohim rritje mjaft domethënëse të ngarkesave që ecin përpara,” tha ai.

Shefi komercial i United Airlines Andrew Nocella i bëri jehonë atij mesazhi të Mërkurën, duke thënë se mbingarkesa në portet amerikane do të thoshte se “po transportonte gjëra me aeroplanë sot që ne tradicionalisht nuk i kishim”, një situatë që kompania pret të zgjasë deri në vitin 2022.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN