MENU
klinika

Luks dhe mrekulli…

10 fakte magjepsëse që nuk i dinit për Bugatti

28.01.2022 - 13:00

Të gjithë dimë për prodhuesin e super makinave Bugatti. Ka ndërtuar një nga makinat që ka thyer ndonjëherë pengesën e 482 km/orë së bashku me një nga automjetet e reja më të shtrenjta të të gjitha kohërave, La Voiture Noire. Faktet e mëposhtme e bëjnë markën e super makinave edhe më të mahnitshme.

Bugatti ndërtoi trena gjatë viteve 1930, duke përfshirë një që ishte më i shpejti në botë

Prototipi i parë Autorail i Bugatti-t në 1931

Kompania ka prodhuar trena gjatë viteve 1930 dhe pëlqente t’i quante auto-rails. Këto mjete mund të mos kenë hyrë kurrë në përdorim të gjerë, por ato ishin mbresëlënëse, duke vendosur rekorde të shumta shpejtësie midis 1933 dhe 1936.

Bugatti ka fituar dy herë në 24 Hours of Le Mans

Të gjithë e dimë se Bugatti pëlqen ta tregojë veten në pistën e testimit por dikur bënte të njëjtën gjë në pistën e garës. Një Bugatti fitoi Çmimin e Madh të Monakos në vitin 1929, por triumfet më të mëdha të markës erdhën në 24 Hours of Le Mans, ku makinat e drejtuara nga Jean-Pierre Wimille fituan në vitin 1937 (së bashku me bashkëdrejtuesin Robert Benoise) dhe 1939 (Pierre Veyron).

Prodhimi i Chiron prej 500 njësive u shit në vetëm pesë vjet

Chiron që vendos rekord të Bugattit

Marka ka ndërtuar vetëm dy modele të prodhimit të serisë, Veyron dhe Chiron, që kur u ble nga Volkswagen AG në 1998, të cilat u prodhuan në numër shumë të kufizuar. Vetëm 450 Veyron u ndërtuan gjatë 10 viteve që ishte në prodhim. Çuditërisht, Chiron u shit gjatë gjithë prodhimit të tij, dhe përfshin 50 më shumë se paraardhësi i tij.

Ka 2,150,100 milje fibër karboni brenda një Chiron

Bugatti Chiron Pur Sport.

Bugatti pretendon se nëse të gjithë elementët me fibër karboni të një Chiron të vetëm do të çmontoheshin në fije individuale dhe do të lidheshin nga skaji në skaj, ai do të ishte gjithsej 2,150,100 milje. Për referencë, kjo është rreth nëntë herë distanca nga Toka në Hënë.

Sistemi i ajrit të kondicionuar të teknologjisë së lartë të Chiron mund të freskojë një apartament të tërë

Bugatti janë krijuar për të ecur shpejt. Vetëm shikoni sistemin e ftohjes në Chiron. Ai nuk duhet vetëm të ndalojë mbinxehjen e motorit masiv W16 të automjetit, por gjithashtu duhet të sigurojë që shoferi të jetë i rehatshëm ndërsa ec me shpejtësi drejt 482 km/orë. Sistemi i ajrit të kondicionuar të makinës ka fuqinë të ftohë një hapësirë ​​prej 861 metrash katrorë.

Chiron përdor frena të printuara 3-D

Hipermakina Bugatti La Voiture Noire.

Jo vetëm që janë 40 për qind më të lehta se frenat tradicionale të aluminit, por janë gjithashtu frenat më të mëdha dhe më të fuqishme të vendosura në një makinë prodhimi.

U deshën 6 muaj për të projektuar dhe ndërtuar dritën e pasme të Centodieci

Inxhinierët pohojnë se drita e pasme me detaje të ndërlikuara në Centodieci ishte pjesa e vetme më e gjatë e procesit të projektimit dhe zhvillimit, që kërkonte rreth një vit e gjysmë. Sfida ishte krijimi i një efekti tredimensional që ishte funksional dhe i mrekullueshëm.

Ekspertët e dizajnit e kanë cilësuar Bolide super makinën më të bukur në botë

Një prototip prodhimi i Bugatti Bolide.

Vjeshtën e kaluar, një panel i projektuesve kryesorë të automobilave e quajti Bolide vetëm në pistë super makinën më të bukur në botë në Festivalin e 36-të të Automobile International në Paris.

Bugatti humbi një sasi të konsiderueshme parash duke prodhuar Veyron, raportohet se rreth 6 milionë dollarë për njësi

Kostoja totale për prodhimin e 450 njësive të Veyron arriti në rreth 1.62 miliardë dollarë, pjesa më e madhe e të cilave ishte kërkimi dhe zhvillimi. Edhe shitja e disa versioneve speciale të Veyron për 3 milionë dollarë për makinë nuk mund të ndihmonte në rikuperimin e atyre humbjeve të mëdha.

Veyron kërkon 10 radiatorë për funksionimin e motorit të tij ë-16 me katër turbo

Tre radiatorë trajtojnë motorin, ndërsa një treshe tjetër trajton ndërftohësit ajër-lëng, një njësi e veçantë për kondicionerin, një tjetër modulon në mënyrë specifike vajin e motorit dhe një tjetër ftoh vajin e transmisionit. Një radiator i fundit i kushtohet vajit diferencial. Çdo radiator merr 15 orë për t’u ndërtuar, që do të thotë se i gjithë shebangu merr gati katër javë për të përfunduar 150 orët e nevojshme të punës.