MENU
klinika

Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”

Snapchat po rritet më shpejt se Facebook dhe Twitter

27.04.2022 - 11:02

Snap publikoi rezultatet e tij financiare të tremujorit të parë për vitin 2022, duke pohuar se po rritet më shpejt se konkurrentët e tjerë me bazë në SHBA, Facebook (tani Meta) dhe Twitter. Meta raportoi humbjen e saj të parë në përdoruesit aktivë ditorë (DAU) tremujorin e kaluar, ndërsa Twitter u rrit me 2% në SHBA dhe 15% ndërkombëtarisht. Snap, kompania mëmë e Snapchat, rriti DAU-të e saj me 18% nga viti në vit në 332 milionë, por për pesë tremujorët e mëparshëm, rritja e përdoruesve të saj tejkaloi 20%.

Por Snap është më i shqetësuar për të ardhurat e tij, edhe pse u rrit me 38% nga viti në vit në 1.06 miliardë dollarë. Kompania tha se ishte në rrugën e duhur për të arritur një rritje prej 44% që nga tremujori i parë 2021, por vuri në dukje se pasi Rusia pushtoi Ukrainën më 24 shkurt, shumë reklamues ndaluan fushatat e tyre. CFO i Snap, Derek Andersen tha se shumica e reklamuesve rifilluan fushatat e tyre brenda 10 ditëve, por ndërprerja ende pati një ndikim negativ në të ardhurat tremujore të kompanisë. Lexoni: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë.

Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”
“Ne besojmë se ndikimi i luftës në Ukrainë në kostot e inputeve, buxhetet e marketingut dhe kompetencën e përgjithshme ekonomike ka qenë i rëndësishëm dhe se është e vështirë të parashikohet ndikimi i saj në një bazë largpamëse,” tha Andersen në thirrjen e fitimit të Snap. Snap gjithashtu humbi objektivat e tij të të ardhurave në tremujorin e tretë 2021, duke përmendur ndryshimin e madh të privatësisë së iOS të Apple si shkak. Pasi përdoruesve të iOS iu paraqit një zgjedhje për të hequr dorë nga gjurmimi jashtë aplikacionit, shumica e përdoruesve zgjodhën të mos dorëzonin më shumë të dhëna personale tek aplikacionet që përdorin, gjë që ndikoi në biznesin e reklamave të Snapchat dhe Facebook. Kur bëhet fjalë për vetë produktin, Snap po përpiqet shumë për përvojat e realitetit të shtuar (i tillë është edhe Niantic!).

Kompania tha se 250 milionë Snapchatters angazhohen me veçoritë AR çdo ditë, që është një pjesë e konsiderueshme e totalit të 332 milionë DAU-ve të saj. Këtë tremujor, Snap ka prezantuar përmirësimet në blerjet AR, si dhe përvojat AR të krijuara nga komuniteti për monumentet lokale. Javën e ardhshme, Snap do të presë Samitin e saj vjetor të Partnerëve Snap dhe sipas CEO Evan Spiegel, kompania po planifikon të prezantojë disa produkte dhe shërbime të reja në këtë event.