MENU
klinika

Analiza nga Deutsche Welle

Udhëtime në Evropë gjatë verës? Merrni parasysh këtë gjë!

17.06.2022 - 17:16

Aeroportet evropiane janë ‘përmbytur’ sërish nga udhëtarët. Kjo edhe para se të kenë filluar pushimet verore në shumë vende.

Me heqjen e shumicës së kufizimeve të lidhura me pandeminë, njerëzit po nisen për në destinacionet e tyre të ëndrrave, të etur për të kompensuar mundësitë e humbura të udhëtimit gjatë dy viteve të fundit – një fenomen që përshkruhet si “udhëtim hakmarrjeje”.

Rritja e kërkesës përfaqëson një kthesë masive në pasurinë për industrinë e aviacionit, e cila ishte ndër më të goditurat nga bllokimet e shkaktuara nga koronavirusi, duke humbur më shumë se 230 miliardë dollarë (219 miliardë euro) në 2020 me linjat ajrore që përbëjnë pjesën më të madhe të saj.

Megjithatë, rikthimi i shpejtë ka rezultuar sërish dhimbje koke për industrinë e rrethuar, e cila e befasuar nga rimëkëmbja e shpejtë po përpiqet të mbledhë mjaft staf për t’u marrë me fluksin e udhëtarëve në aeroporte.

Mungesa e stafit dhe pengesat në aeroporte kanë çuar në radhë të gjata dhe kohë pritjeje për pasagjerët në qendrat kryesore evropiane si Frankfurt, Dublin dhe Amsterdam dhe qindra anulime fluturimesh, duke kërcënuar të heqin shkëlqimin e rimëkëmbjes së industrisë.

“Me qeveritë që bënin kthesat dhe ndryshimet e politikave, pati pasiguri deri në minutën e fundit, duke lënë pak kohë për të rifilluar një industri që ishte kryesisht e fjetur për dy vjet,” tha Willie Walsh, kreu i Shoqatës Ndërkombëtare të Transportit Ajror (IATA). nje deklarate.

“Udhëtim hakmarrjeje”
Kërkesa totale për udhëtimin ajror në prill, e matur me të ardhurat e kilometrave të pasagjerëve ose RPK-ve – që numëron numrin e kilometrave të udhëtuara nga pasagjerët me pagesë – u rrit gati 80% në krahasim me prillin 2021, e nxitur nga një rritje në udhëtimet ndërkombëtare, tha IATA. Ai shtoi se kërkesa në disa rrugë, duke përfshirë Evropën / Amerikën Qendrore dhe Lindjen e Mesme / Amerikën e Veriut, ishte mbi nivelet para pandemisë.

“Njerëzit tashmë kanë besim se do të kenë përvojën klasike të qytetit me restorante, argëtim etj., pa pasur nevojë të shqetësohen për kufizimet e Covid-19”, tha për DW Axel Hefer, drejtor menaxhues dhe shef ekzekutiv i platformës së rezervimeve Trivago.

Kërkesa e lartë e shoqëruar me çmimet e ngritura të karburantit të avionëve dhe më pak avionë në qiell pasi shumë prej avionëve të ndalur gjatë pandemisë mbeten të papunë, ka rritur tarifat e avionëve. Por kjo nuk duket se po i pengon njerëzit me epsh endacak dhe kursime të detyruara nga epoka e pandemisë që të bëjnë udhëtime.

“Pas një periudhe të gjatë abstinence, pushimet janë në krye të listës së dëshirave të gjermanëve këtë vit – edhe rritja e kostove të energjisë dhe rritja e inflacionit nuk mund të ndikojnë në këtë dëshirë”, tha Norbert Fiebig, president i Shoqatës Gjermane të Udhëtimit (DRV). DW. Fiebig tha se përkundrazi njerëzit po shpenzonin më shumë për pushime këtë vit “duke rezervuar pushime më të gjata dhe duke zgjedhur cilësi më të lartë”.

Linjat ajrore po përpiqen të përfitojnë nga nxitimi
Rikthimi i zhurmshëm ishte menduar të ishte një lajm i mirë për linjat ajrore, të cilat kanë derdhur miliarda euro në para gjatë dy viteve të fundit dhe e prisnin me padurim këtë moment. Por aeroportet e mbingarkuar kanë ardhur si një pengesë.

Në fillim të këtij muaji, transportuesi gjerman i flamurit Lufthansa anuloi rreth 900 fluturime vendase dhe evropiane me distanca të shkurtra për korrikun në qendrat e saj në Frankfurt dhe Mynih. Njësia e Lufthansa Eurowings po anulon gjithashtu disa qindra fluturime.

“Është e parashikueshme që oraret e fluturimeve nuk do të mund të kryhen siç pritej për shkak të pengesave”, tha një zëdhënës i Lufthansa për DW. “Prandaj, na është dashur të anulojmë paraprakisht fluturimet për të lehtësuar sistemin dhe për të fluturuar mysafirët tanë në destinacionin e tyre në kohë ose për të mundësuar fluturimet lidhëse.”

Linjat e tjera ajrore, duke përfshirë rivalin e Lufthansa, Air France-KLM dhe kompaninë me zbritje Wizz Air, janë goditur gjithashtu nga kriza e personelit në aeroporte, ku kërkesa maksimale po afrohet për vëllimet e përjetuara para COVID-19.

Ku është stafi i aeroportit?
Industria e aviacionit po përpiqet të rekrutojë punëtorë pasi u detyrua të zvogëlojë fuqinë e saj punëtore gjatë pandemisë; gjendja e tyre u përkeqësua nga tendenca post-pandemike e njerëzve që bëhen jashtëzakonisht zgjedhës kur bëhet fjalë për punë, duke iu shmangur roleve me kushte të këqija pune dhe paga të ulëta.

“Tregu gjerman i punës vazhdon të jetë shumë i ngushtë. Punëkërkuesit mund të zgjedhin nga një numër i madh vendesh të lira, ndërkohë që punëdhënësit kanë vështirësi të plotësojnë pozicionet e hapura,” tha për DW një zëdhënës i operatorit të aeroportit të Frankfurtit Fraport. “Për më tepër, procesi i rekrutimit në aeroporte është veçanërisht kompleks dhe kërkon kohë. Kjo për faktin se shumë aktivitete operacionale në aviacion zhvillohen në zona të lidhura me sigurinë dhe të kufizuara.”

Deutsche Flugsicherung (DFS), ofruesi gjerman i shërbimit të navigimit ajror, thotë se ndërsa arriti të mbante stafin e saj gjatë pandemisë falë mbështetjes nga qeveria gjermane, nuk ishte në gjendje të trajnonte numrin e stafit që do të donte për shkak të kufizimeve të pandemisë.

“Organizimi i stafit jo vetëm që po rezulton të jetë shumë sfidues, por po arrin edhe kufijtë e asaj që është e mundur”, tha për DW Fabio Ramos, zëdhënës i DFS.

Situata në Gjermani është ndikuar gjithashtu nga fillimi i një sistemi të ri të kontrollit të trafikut ajror nga ofruesi francez i shërbimit të navigimit ajror, i cili ka rezultuar në zhvendosjen e trafikut shtesë, të paplanifikuar në vend, tha Ramos.

“Mbyllja e hapësirës ajrore në Rusi dhe Ukrainë po e zhvendos gjithashtu trafikun në Gjermani. Përveç kësaj, lufta në Ukrainë po shkakton shumë më shumë trafik ajror ushtarak në Gjermani,” shtoi ai.

Rrezik ringjalljen e udhëtimit
Duke pasur parasysh ndërprerjet në aeroporte, udhëtarëve u rekomandohet të mbërrijnë në aeroport 2-2,5 orë edhe përpara fluturimit të tyre të brendshëm, mundësisht të bëjnë check-in në internet dhe të sigurohen që çantat e kabinës së tyre të jenë të mbushura siç duhet për të ndihmuar në shmangien e vonesave në pikat e kontrollit të sigurisë.

“Kjo e fundit në veçanti ka një efekt të jashtëzakonshëm, pasi ne ende po konstatojmë se kohët e procesit dhe për këtë arsye kohëzgjatja e pritjes në pikën e kontrollit janë dukshëm më të gjata, sepse transportohen sende të shumta të paautorizuara, lëngjet nuk ndahen ose asgjësohen deri në vetë pikën e kontrollit dhe rregullore të tjera. nuk respektohen”, tha për DW grupi suedez i shërbimeve të sigurisë Securitas, i cili ofron shërbime kontrolli në aeroporte.

Pavarësisht pengesave dhe mungesave të stafit, industria pret të fitojë para në valën e “udhëtimit të hakmarrjes”. Por udhëtarët duhet të përgatiten për shqetësime.

“Ka një numër të konsiderueshëm udhëtimesh që janë thjesht të nevojshme sepse përndryshe do të çmendeshit, ose fëmijët tuaj do të çmendeshin, ose të dyja,” tha Hefer i Trivago. “Pritjet e udhëtarëve janë të larta se kjo do të jetë vera më e mirë ndonjëherë, por mungesa e fuqisë punëtore mund të bëjë që ata të mos marrin domosdoshmërisht përvojën që kanë ëndërruar.”

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Deutsche Welle

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Sfidë mbetet borxhi i lartë që pengon investimet

BB nuk ka lajme të mira për ekonominë shqiptare

10 parashikimet e The Economist

Çfarë e pret botën në vitin 2021?


shkak, temperaturat e larta dhe thatësira e prillit!

Prodhimi i grurit rus, në pikëpyetje

Ndikim të drejtpërdrejtë financiar në të gjithë kategoritë

Gati ndryshimi rrënjësor për pensionet! Detajet