MENU
klinika

Ja përse

Nëse po e përdorni AI për marketing, po i bëni dëm biznesit tuaj!

19.06.2023 - 12:54

Përdorimi i mjeteve gjeneruese të inteligjencës artificiale është bërë i përhapur si për kompanitë ashtu edhe për konsumatorët pasi adoptuesit e hershëm përshëndesin aftësitë e tyre për të kursyer kohë dhe për të ndihmuar me detyrat. Por mos ia dorëzoni ende ChatGPT optimizimin e motorit tuaj të kërkimit. Frank Sanchez, partneri menaxhues i agjencisë së marketingut dixhital Elk Marketing, paralajmëron se rregullat e lojës duket se po ndryshojnë dhe se kërcimi në bandwagonin e AI për strategjitë e SEO mund të jetë një gabim për disa kompani. Sanchez vuri në dukje:

Unë mendoj se kjo po ndodh aq shpejt sa edhe Google është në njëfarë mënyre në këmbë për momentin.

Sanchez, i cili bashkëthemeloi Elk në 2016, thotë se kompanitë që tashmë kanë një strategji solide SEO që po funksionon mirë, duhet të ecin me kujdes sepse kanë më shumë për të humbur nëse rregullat e lojës ndryshojnë dhe kompanitë ndëshkohen për përmbajtje të krijuar nga AI. Ai shton:

Me të vërtetë varet se ku jeni në ciklin e biznesit me strategjinë tuaj të SEO-së. Nëse keni një autoritet të shkëlqyeshëm të domenit dhe jeni duke shkruar përmbajtje që është vërtet e lidhur me bazën tuaj të klientëve dhe jeni vërtet të kënaqur me rezultatet dhe po i mbani gjërat të lëvizin në një këndvështrim fitimprurës, atëherë mos u ngatërroni me të.

Nga ana tjetër, thotë ai, start-up-et e dobëta që kërkojnë të bëjnë lëvizje për të konkurruar me djemtë e mëdhenj dhe për të marrë përmbajtjen shpejt, “kanë pak ose aspak rrezik” duke përdorur AI, dhe në fakt, “gjithçka është përmbys” në këtë pikë. . Sanchez thotë se gjatë viteve të fundit ka pasur në thelb një garë armësh me përmbajtje për rezultatet e faqes një në Google. Por me shfaqjen e AI gjeneruese për përdorim publik, kostoja e gjenerimit të përmbajtjes tani është qindarkë në dollar.

Përtej SEO, Sanchez thotë se ka arsye të tjera që kompanitë duhet të bëjnë pauzë përpara se të mbështeten shumë në mjetet e AI, dhe mbështetja në saktësinë e rezultateve të tyre është një gjë e madhe. Për shembull, thotë ai, do të ishte një gabim i madh që çdo markë të mbështetet në një mjet që jep këshilla të këqija shëndetësore që në fakt i shkakton dëm një pacienti të mundshëm ose dikujt që bën kërkime ose kujdes të duhur përpara se të marrë një trajtim mjekësor.

Ai thotë se kompanitë gjithashtu rrezikojnë të zbehin markën e tyre duke përdorur kopje të krijuara nga AI në vend të artikujve të shkruar nga njerëzit, veçanërisht nëse biznesi ka një zë të përcaktuar të markës. Sanchez pranon se mjetet e inteligjencës artificiale mund të luajnë një rol në përmirësimin e efikasitetit në shumë mënyra, por ai paralajmëron që të mos i besoni kurrë dhe të siguroheni që të verifikoni rezultatet.