Pas më shumë se dy dekadash në qendër të vëmendjes, Selena Gomez hyri në listën e miliarderëve amerikanë vetëm në moshën 32-vjeçare përmes vendimesh tw zgjuara në biznes dhe punës së palodhur.
Gomez e filloi karrierën e saj si fëmijë në Barney & Friends, përpara se të shfaqej si një idhull adoleshent në Wizards of Waverly Place të Disney Channel.
Pasuria e saj tani vlerësohet në 1.3 miliardë dollarë, duke e vendosur për herë të parë në listën e Bloomberg Billionaires Index.
Edhe pse Gomez njihet më së shumti si këngëtare dhe aktore, pjesa më e madhe e pasurisë së saj vjen nga marka e saj e kozmetikës, Rare Beauty, e cila u lançua në vitin 2020.
Sipas Time, Rare Beauty “është një Sephora më e shitur dhe e disponueshme në 36 vende” duke vazhduar t’i sjellë yllit të ardhura të mëdha.
Disa nga marrëveshjet më fitimprurëse të Selena Gomez përfshijnë gjithashtu fushatat e saj për Puma, me vlerë 30 milionë dollarë dhe Coach, një marrëveshje prej 10 milionë dollarësh.
Daily Mail raporton gjithashtu se me 424 milionë ndjekës në Instagram, 32-vjeçari mund të fitojë rreth 2.6 milionë dollarë për postim.
Përveç kësaj, pasuria e saj përfshin para nga koncertet dhe albumet e suksesshme, ndërsa merr edhe tarifa të mëdha për rolet që merr në film dhe televizion.