MENU
klinika

Një raport i ri studimor

Dremitja ndihmon parashkollorët në të mësuar!

08.05.2019 - 16:31

Gjumi pasdite mund të rrisë kujtesën dhe të mbështesë mësimin tek parashkollorët, thuhet në një raport të ri studimi.

Përfundimet tregojnë se fjetja pas mësimit mund të jetë e dobishme gjatë fëmijërisë së hershme.

Megjithëse shumë studime kanë treguar se gjumi brenda natës dhe dremitjet e shkurtra mund të nxisin të mësuarit dhe kujtesën tek të rriturit, por efektet gjumit të shpeshtë tek të vegjëlit nuk ishin shqyrtuar nga afër.

Për të mësuar më shumë, shkencëtarët luajtën një lojë me 40 fëmijë parashkollorë.

Në mëngjes, fëmijët mësuan se ku ishin vendosur 9 ose 12 imazhe karikaturë në një rrjet. Pastaj fëmijët ose morën “një sy gjumë” pasdite (rreth 1 orë e 15 minuta) ose u mbajtën butësisht zgjuar.

Pas kohës së fjetjes, fëmijët u testuan për të parë se sa mirë mund t’i mbanin mend vendet e imazheve të kartonave. Shkencëtarët zbuluan se fëmijët mund të kujtojnë 10% më shumë nga vendet e artikujve kur ata flinin pak se sa kur ishin mbajtur zgjuar.

Fëmijët që kishin fjetur kishin sukses të ngjashëm në kujtimin e vendeve të sendeve edhe në mëngjesin e ardhshëm. Hulumtuesit zbuluan gjithashtu se përfitimet e dremitjeve ishin më të mëdha për fëmijët të cilët flinin rregullisht pasdite.

Për të eksploruar nëse kujtimet mund të ruhen në tru, ekipi mati valët e trurit të 14 fëmijëve shtesë gjatë gjumit.

Hulumtuesit vunë re një lidhje midis shpërthimeve të ndryshme të aktivitetit të trurit gjatë gjumit dhe performancën e një fëmijë në testet e kujtesës. Këto shpërthime të aktivitetit mund të përfaqësojnë forcimin e kujtimeve, sugjerojnë shkencëtarët.

“Shpresojmë që këto rezultate do të përdoren nga hartuesit e politikave dhe drejtorët e qendrave dhe të shkollave për të marrë vendime të arsimuara në lidhje me mundësitë e mundësive në shkolla dhe kopshte”, thotë studiuesi kryesor i studimit, Dr Rebecca Spencer në Universitetin e Massachusetts Amherst.