Udhëheqësi i madh parashikonte një botë ku çdo qytetar ka dinjitet dhe prosperitet.
Me arritjen në Indi në vitin 1959, Martin Luther King Jr. vërejti: “Ndoshta, mbi të gjitha , India është vendi ku janë zhvilluar teknikat e ndryshimit shoqëror jo të dhunshëm që njerëzit e mi kanë përdorur në Montgomery, Alabama, dhe gjetkë në të gjithë Jugun Amerikan. Ne kemi zbuluar se ato janë efektive dhe të qëndrueshme, ato funksionojnë!”
Drita udhëheqëse e frymëzimit që mori Dr. King në Indi ishte Mohandas Karamchand Gandhi, Mahatma, Shpirti i Madh. Të mërkurën, ne festojmë përvjetorin e tij të 150-të të lindjes. Gandhi Ji, ose Bapu, vazhdon t’u japë kurajë miliona njerëzve.
Nelson Mandela e përmendi Gandhin si “Luftëtarin e Shenjtë” dhe shkroi, “Strategjia e Tij e mosperfshirjes, dhe rezistenca e tij jo e dhunshme frymëzoi lëvizjet antikoloniale dhe antiraciste ndërkombëtarisht në shekullin tonë.”
Për Mandelan, Gandhi ishte Indian dhe nga Afrika e Jugut. Gandi do ta kishte aprovuar. Ai kishte aftësinë unike për t’u bërë një urë lidhëse midis disa prej kontradiktorëve më të mëdhenj në shoqërinë njerëzore.
Më 1925, Gandhi shkroi në “India e Re”: “Është e pamundur që dikush të jetë ndërkombëtarist pa qenë nacionalist. Internacionalizmi është i mundur vetëm kur nacionalizmi bëhet fakt”.
Kur konflikti midis punëtorëve të mullirit dhe pronarëve u përshkallëzua në një pikë pa kthim, ishte Gandhi ai që ndërmjetësoi një zgjidhje.
Gandhi formoi Majoor Mahajan Sangh, një shoqatë për të drejtat e punëtorëve. Në pamje të parë, mund të duket thjesht një emër tjetër i një organizate por zbulon sesi hapat e vegjël krijuan një ndikim të madh. Gjatë atyre ditëve, “Mahajan” u përdor si një titull respekti për elitat. Gandhi përmbysi strukturën shoqërore duke i bashkangjitur emrin “Mahajan” te “Majoor”, ose punëtorë. Me atë, Gandhi rriti krenarinë e punëtorëve.
Kush tjetër mund të kishte krijuar një agjitacion masiv përmes kripës! Gjatë sundimit kolonial, Ligjet e Kripës, të cilat vendosnin një taksë të re mbi kripën indiane, ishin bërë një barrë. Përmes Marsit të Dandi në 1930, Gandhi sfidoi Ligjet e Kripës. Marrja e tij nga një brumë i vogël kripe natyrore nga brigjet e Detit Arabik çoi në lëvizjen historike të mosbindjes civile.
Ka pasur shumë lëvizje masive në botë, shumë fillesa të luftës për liri edhe në Indi, por ajo që veçon luftën Gandiane dhe ato të frymëzuara prej tij është pjesëmarrja në shkallë të gjerë e publikut. Ai kurrë nuk u tundua nga pushteti.
Ai parashikoi një botë ku çdo qytetar ka dinjitet dhe prosperitet. Kur bota foli për të drejtat, Gandhi theksoi detyrat.
Gandhi na dha doktrinën e besimit, e cila theksoi mirëqenien socio-ekonomike të të varfërve. Ne, si trashëgimtarë të tokës, jemi përgjegjës për mirëqenien e saj, përfshirë atë të florës dhe faunës me të cilin ndajmë planetin tonë.
Si një nderim për Gandhin, unë propozoj atë që unë e quaj Sfidën e Ajnshtajnit. Ne i dimë fjalët e famshme të Albert Ajnshtajnit për Gandhin: “Gjeneratat që do të vijnë rrallë do të besojnë se një i tillë me mish dhe gjak shëtiste në këtë tokë.”
Si mund të sigurohemi që idealet e Gandit të mbahen mend nga brezat e ardhshëm? I ftoj mendimtarët, sipërmarrësit dhe drejtuesit e teknologjisë që të përhapin idetë e Gandhit përmes inovacionit.
Le të punojmë krah për krah për ta bërë botën tonë të prosperuar dhe të lirë nga urrejtja, dhuna dhe vuajtjet. Kjo do të ndodhë kur ne do të përmbushim ëndrrën e Mahatma Gandhit.
Bota ju përulet juve i dashur Bapu!
Narendra Modi është kryeministri i Indisë.