Faqja eMarketer, bazuar në ngjarje këtë vit, ka prodhuar një raport mbi tendencat digjitale që duhet të pasojnë në vitin 2020, raporton Business Insider.
Të dhënat u grumbulluan bazuar në sjelljen e përdoruesve të Internetit dhe tregojnë se në të ardhmen strategjitë e marketingut do të dobësohen gradualisht, dhe se ato do të zëvendësohen nga vlera, transparenca dhe përmbajtja e personalizuar që do të jetë e rëndësishme për mbijetesën e kompanive.
Meqenëse kërkesat e përdoruesve ndikojnë në reklamimin digjital, është e rëndësishme që të monitorohen nevojat e tyre.
Sipas parashikimeve të tanishme, këto pesë tendenca do të shënojnë vitin në vijim.
1. Komandat zanore
Teknologjia e komandës zanore do të përparojë dhe shtypë mënyrat aktuale të kërkimit të përmbajtjes në Internet.
2. Konkurrenca e Google po forcohet
Google do të mbetet platforma mbizotëruese e kërkimit në internet, por disa përdorues do të kalojnë në motorët e tjerë të kërkimit, të cilat mund të shkaktojnë probleme për këtë kompani në vitet e ardhshme.
3. Shërbimet në internet shtypin televizionin klasik
Shërbimet tradicionale të TV do të humbasin shikuesit për shkak të shërbimeve në internet si Netflix dhe Hulu, të cilat do t’u kërkojnë reklamuesve të ndryshojnë strategjitë e tyre.
4. Korrigjimi i Politikës së Privatësisë së Përdoruesit
Çështja e privatësisë, e cila diskutohet pothuajse vazhdimisht në lajme dhe rrjetet sociale, do të bëjë që platformat të ndryshojnë praktikat aktuale të mbledhjes së të dhënave të përdoruesve, kështu që artikujt që nuk pranohen nga një audiencë e gjerë duhet të korrigjohen.
5. Numri i përdoruesve të Facebook do të zvogëlohet
Numri i përdoruesve të Facebook do të vazhdojë të bjerë dhe reklamuesit do të duhet t’i ndjekin ata për të mbajtur audiencën e tyre.