Këtë javë, qeveria e Mbretërisë së Bashkuar njoftoi se shitjet e makinave të reja me benzinë dhe naftë do të ndalohen nga viti 2030 – vetëm një sinjal mes shumë njerëzve në botë që po zhvillohet një ndryshim i madh në automjetet me karbon të ulët.
Në praktikë, kjo do të thotë që miliona njerëz do të duhet të binden për të zgjedhur një makinë elektrike – dhe në Çadrën Teknike të kësaj jave ne zbulojmë se si përmirësimet në teknologjinë e baterisë mund ta bëjnë atë të ndodhë.
Dekada e fundit ka parë përparime të mëdha në motorizimin me bateri, me Tesla të Elon Musk që kryeson duke treguar që makinat elektrike nuk duhet të jenë të shëmtuara – dhe ata nuk duhet të ndalen çdo 20 milje për t’u rimbushur.
Por shqetësimi mbi gamën e makinave, disponueshmëria e tarifimit dhe kostoja fillestare janë ende çështje për blerësit e mundshëm. Colin Herron, një inxhinier automobilistik i cili ka punuar për Nissan për shumë vite dhe tani është një konsulent në teknologjinë e automjeteve me karbon të ulët, i thotë Tech Tent se ka arsye për të qenë të gëzuar për përparimet e ardhshme në bateritë. Bateritë e jonit litium janë shënjestra e parë.”Ne do të ndërhyjmë me këtë bateri gjatë katër ose pesë viteve të ardhshme, dhe vendosja e më shumë aditivëve do të marrë rreth një rritje tjetër të performancës prej 20%,” shpjegon ai. Por ai thotë se hapi i madh përpara do të vijë me bateri të ngurta, të cilat do të shfaqen së pari në celularët dhe laptopët përpara se të kalojnë në makina. Ata premtojnë të jenë një mundësi më e sigurt dhe më e lehtë dhe studiuesit besojnë se mund të ofrojnë karikim shumë më të shpejtë. “Të gjithë ata synojnë 10 deri në 12 minuta. Kjo është ajo që ata mendojnë se është” koha e ndalimit “, koha e përshtatshme për të kontrolluar emailin tuaj për njerëzit që po lëvizin përpara.”Megjithatë, Herron beson se të gjithë do të duhet të ndryshojmë mënyrën se si mendojmë për automjetet në epokën elektrike: përdorimi i trenave për udhëtime më të gjata dhe mbajtja e makinës për udhëtime më të shkurtra lokale, ku ndalja e ngarkimit nuk do të jetë e nevojshme.
Dhe ai paralajmëron që ne gjithashtu duhet të kuptojmë se përshkrimi i motorit elektrik si “karboni zero” mund të jetë i gjerë: “motshtë motor pa emision, por makina duhet të ndërtohet, bateria duhet të ndërtohet, dhe elektriciteti vjen nga diku “.Në atë temë, ne gjithashtu dëgjojmë se si një vend afrikan po bën përparim drejt një të ardhmeje me karbon zero. Wangari Muchiri, një inxhinier i energjisë së rinovueshme me seli në Kenia, na tregon se rrjeti elektrik i vendit është pothuajse plotësisht i varur nga energjia e rinovueshme.
“Investimi më i madh i sektorit privat në historinë Keniane ka qenë në të vërtetë në energjinë e erës,” thotë ajo. “Dhe ne tani po shohim që, ngadalë, ndërsa njerëzit bëhen më të sigurt, investitorët bëhen më të sigurt me peizazhin Kenian.
”Problemi është se rreth gjysma e popullsisë, veçanërisht në zonat rurale, nuk është e lidhur me rrjetin, dhe më shumë se 80% e Kenianëve varen nga djegia e drurit dhe materialeve të tjerë të biomasës për gatim dhe ngrohje.Muchiri është i përfshirë në një numër projektesh për të ndërtuar një seri mini-rrjetesh, duke përdorur energjinë e erës dhe diellit për të sjellë energji elektrike më pak ndotëse në Kenia rurale.