MENU
klinika

Nga Financial Times

Kërcënimi i trifishimit të kostove të transportit Kinë-Evropë

19.01.2021 - 13:45

Kostoja e transportimit të mallrave nga Kina në Evropë është trefishuar në tetë javët e fundit, duke arritur nivele rekord pasi mungesa e kontejnerëve bosh që rrjedhin nga pandemia prish tregtinë globale.

Kostoja e transportimit të një konteineri prej 40 metrash nga Azia në Evropën Veriore është rritur nga rreth 2,000 dollarë në nëntor në më shumë se 9,000 dollarë, sipas transportuesve dhe importuesve. Lars Jensen në konsulencën Sea Intelligence tha: “Është një problem i ngushticës. . . Këto norma po nxiten nga klientët që luftojnë për një kontejner të burimeve të kufizuara.”

Mijëra kontejnerë të zbrazët mbetën të bllokuar në Evropë dhe SHBA në gjysmën e parë të vitit 2020 kur linjat e transportit anuluan qindra udhëtime pasi bllokimet e koronavirusit shkaktuan një ngadalësim të papritur në tregtinë globale. Kur kërkesa perëndimore për mallra të prodhuara në Azi u tërhoq në gjysmën e dytë të vitit, konkurrenca midis transportuesve për kontejnerët e disponueshëm rriti tarifat e ngarkesave.

John Butler, president i Këshillit Botëror të Transportit, tha: “Ne kemi kaluar nga një rënie e jashtëzakonshme në mashtrimeve në vëllime historikisht të larta të ngarkesave dhe tani ka më shumë sesa terminalet mund të trajtojnë me efikasitet.” Mbingarkesa në porte po kontribuon në çmime më të larta, me linjat e transportit që ngarkojnë tarifa shtesë për të kompensuar kohë më të gjata pritjeje, shtoi ai. Që nga nëntori kostoja e transportit në Evropë është përkeqësuar nga devijimi i kontejnerëve në rrugët trans-Paqësor.

Në të kundërt, kostoja e transportit nga Kina në SHBA është rrafshuar që prej tetorit, kur qeveria kineze u kërkoi kompanive të transportit të linin tarifat e tyre. Philip Edge, shefi ekzekutiv i shkëmbimit të mallrave në Mbretërinë e Bashkuar Edge Worldwide, tha se disa biznese po akuzoheshin ishin gjobitur me $ 12,000 për kontejner, nga rreth $ 2,000 në Tetor.

Shoqata e Prodhuesve të Pajisjeve shtëpiake në Mbretërinë e Bashkuar tha në një deklaratë se anëtarët e saj raportuan rritje në kostot e transportit deri në 300 përqind që nga fillimi i vitit 2020, duke përfshirë rastet “ku rritja në koston e transportit është më e madhe se fitimi i mbajtur nga mallrat. . . kështu që këto kosto duhet të kalojnë tek konsumatorët”.

“Prodhuesit nuk presin që të jenë në gjendje të thithin këto rritje të mëdha në kostot e transportit të mallrave,” tha ai. Pronari i një importuesi të mallrave të kohës së lirë me qendër në Mançester, i cili nuk dëshironte të përmendej me emër, tha se mungesa e kontejnerëve kishte “një ndikim të madh” në biznes , me disa porosi të bëra në nëntor ende në pritje të transportit.

“Pyetja është, a i paguan 12,000 dollarë [kosto] tani dhe ua kalon atyre çmimet klientëve apo pret dhe rrezikon” Përçarja dhe vonesat kanë filluar të ndikojnë në zinxhirët e furnizimit global, sipas ekonomistëve. “Shenjat e tensioneve janë marrë,” tha Neil Shearing, kryekonomist në Capital Economics, i cili paralajmëroi se presioni pritej të “intensifikohej para se të lehtësohej”.

Një sondazh i fundit nga IHS Markit zbuloi se, në dhjetor, kohët e dorëzimit të furnitorëve të prodhimit të zonës euro arritën nivelet më të këqija që nga bllokimet të lidhura me pandeminë prillin e kaluar dhe vonesat në transport dhe mungesat e përgjithshme të mallrave tek furnitorët “u raportuan gjerësisht”. Kompanitë e anketuara thanë se po mbaronin rezervat e tyre të lëndëve të para dhe mallrave gjysëm të prodhuara, duke rezultuar në rënie të inventarëve dhe raportuan një rritje të shpejtë të çmimeve të inputeve.

Bert Colijn, ekonomist i vjetër në ING, tha se “mungesat e furnizimit dhe tarifat më të larta të mallrave mund të zvogëlojnë pak rritjen e tregtisë” dhe të kontribuojnë në “presione të inflacionit përkohësisht më të larta gjatë vitit”.

Linjat e transportit shpresojnë ngadalësimin në prodhimin aziatik që zakonisht shoqëron vitin e ri hënor në shkurt do të lejojë transportuesit të trajtojnë numrin e madh të porosive dhe të çojë në të paktën një ftohje të përkohshme të çmimeve. Por Peter Sand, një ekonomist në shoqatën ndërkombëtare të transportit Bimco, tha se mungesat e kontejnerëve kishte të ngjarë të vazhdonin gjatë deri në vitin 2021, pavarësisht se transportuesit vendosën porosi të reja për kontejnerë, të cilat ai i përshkroi si “shumë pak, shumë vonë”.

Z. Jensen tha se megjithëse çmimet mund të ulen pak, “ka ende një sasi të madhe të ngarkesave që presin të transportohen”. Presioni mbi zinxhirët e furnizimit detar do të lehtësohet “kur njerëzit kanë më shumë mundësi për të shpenzuar në shërbime” sepse kufizimet e lidhura me koronavirusin janë hequr, tha Z. Butler – por “kur kjo të ndodhë na mbetet të hamendësojmë”.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN



Euro bie në nivelin më të ulët të dy viteve kundrejt dollarit

Çfarë po ndodh me monedhën europiane?

“Do ketë barazim të moshës për secilën gjini“

Daljet në pension 67 vjeç, Qeveria: Përpara vitit 2056!

REL: Zilja e alarmit është ndezur!

Ekonomia ruse drejt rënies së pashmangshme!