MENU
klinika

Nga Bloomberg/ "Transportuesit janë të zemëruar me tregun"

Çfarë zgjidhjesh ka për kostot e larta të transportit?

22.02.2021 - 12:43

Një rritje e vazhdueshme e kostos së transportit të mallrave nëpër botë po i bën prodhuesit dhe klientët e tyre të përpiqen të gjejnë zgjidhje më të lira.

Eksportuesit, importuesit dhe agjentët e tyre po shqyrtojnë blerjen e kontejnerëve të tyre të transportit dhe anijeve me qira për të shmangur kostot e larta dhe vonesat e shërbimeve ekzistuese. Shumica e 25 milion kontejnerëve në përdorim global janë në pronësi ose të dhëna me qira nga rreth një duzinë transportuesish oqeanik përfshirë A.P. Moller-Maersk A / S me bazë në Kopenhagë dhe Cosco Shipping Holdings Co. të Kinës.

Kutitë e çelikut janë ende të pakta në rrugët nga Kina, kombi më i madh tregtar në botë. Eksportuesit në Azi ankohen se normat për të zhvendosur mallra në Evropë ose SHBA u rritën pesëfish gjatë vitit të kaluar. Një prodhues i madh i lodrave të tilla si Sea-Monkeys thotë se blerësit po shtyjnë dërgesat derisa çmimet të qetësohen.

Nëse vazhdon, kriza kërcënon të zbehë shpresat e një rikuperimi të qetë nga rënia pandemike e ekonomisë botërore. Ndërsa një bum i kërkesës për teknologji nga shtëpia dhe pajisje mjekësore nxiti një rimëkëmbje të mprehtë në tregti, presionet në anën e furnizimit po lodhin inventarët dhe peshojnë në bilancet e gjendjes.

“Ne ende kemi një prapambetje që është më e larta që kemi pasur në historinë tonë,” tha Clarence Smith, kryetari i 135-vjeçarit Haverty Furniture Cos. të Atlantës, në një konferencë javën e kaluar. “Ne po paguajmë një premium për të marrë produktin për t’u siguruar që mund t’u shërbejmë klientëve tanë” dhe ne jemi duke rritur çmimet”.

Ndërsa disa ekonomistë presin që zhurmat të lehtësohen pas disa viteve, një periudhë e zgjatur e tarifave të larta të transportit mund të kafshojë keq portofolet e konsumatorëve. Një dokument i vitit 2016 nga Banka e Rezervave Federale të Kansas City tha se “një rritje prej 15% e kostove të transportit çon në një rritje prej 0.10 pikë përqindje të inflacionit bazë pas një viti.”

Efektet ‘Të neglizhuara’
Në SHBA, vëllimi i mallrave të importuar përbën rreth 12% të produktit të brendshëm bruto dhe shumica arrijnë përmes detit. Për shkak se indekset e çmimeve të importit në SHBA nuk përfshijnë informacione në lidhje me tarifat e ngarkesave, “presionet e kostove të transportit veprojnë si një kanal shtesë, por shpesh i neglizhuar, përmes të cilit importet ndikojnë në rritjen e çmimeve totale”, tha gazeta Kansas City Fed.

Duke ilustruar se sa të tmerrshme janë bërë pengesat, një njësi e Schwarz Group të Gjermanisë, një nga operatorët më të mëdhenj të supermarketeve në botë, kohët e fundit konsideroi punësimin e kamionëve për të përzënë aksionet e saj nga Kina në Evropë. Tani, njësia, Schwarz Asia Pacific Sourcing Ltd., ose SAPS Ltd., po shqyrton mënyrat për të marrë me qira një anije të tërë për të transportuar mallra, sipas ekzekutivit me bazë në Hong Kong Bjoern Lindner.

“Ne po shohim çdo formë të transportit që mund të jetë e mundur që ne të sjellim mallra në Evropë”, tha Lindner, drejtori menaxhues i SAPS. “Të gjithë kolegët e mi në industri po përplasen për kapacitete dhe ne duhet të jemi krijues.”

Të tjerët po mendojnë në të njëjtën linjë. Brian Sondey, shefi ekzekutiv i firmës së qiradhënies së kontejnerëve Triton International Ltd. i Hamilton, Bermuda, tha se disa transportues mallrash po kërkojnë të blejnë kutitë e tyre dhe “duke zbuluar se disi është një çmim më i ulët neto”.

Aleanca Global e Transportuesve, një grup i industrisë për prodhuesit, shitësit me pakicë dhe shitësit me shumicë, tha në një lëshim të 17 Shkurtit se transportuesit janë “të zemëruar me tregun kaotik të anijeve dhe mungesën e mekanizmave për ta zgjidhur atë”.

‘Të gjitha ndalesat’
Por transportuesit e kontejnerëve “po tërheqin të gjitha ndalesat” për të përmbushur kërkesën e lartë, tha John Butler, CEO i Këshillit Botëror të Transportit, një grup që përfaqëson industrinë e linjave. “Të gjitha anijet po lundrojnë, të gjitha pajisjet e disponueshme të kontejnerëve po përdoren, transportuesit po vendosin depo të reja në brendësi për të shpejtuar operacionet e kamionëve dhe duke bërë më të mirën për t’i mbajtur klientët të informuar në një situatë jashtëzakonisht të paparashikueshme,” tha ai.

Disa nga presioni i furnizimit mund të lehtësohen në muajt e ardhshëm, duke pasur parasysh që xhiros së kontejnerëve në Portin e Shangait u rrit me më shumë se 20% gjatë festës së Vitit të Ri Hënor krahasuar me një vit më parë, dhe xhiros në Ningbo Zhoushan Port u rrit rreth 29%, raportoi Xinhua, duke cituar të dhëna nga nga Shoqata e Porteve dhe Porteve të Kinës.

Li Muyuan, nënkryetar i Shoqatës së Industrisë së Kontejnerëve të Kinës, e cila përfaqëson prodhuesit e kontejnerëve, shkroi në një artikull këtë muaj se mungesa e kontejnerëve ishte ulur pak nga tremujori i fundit i vitit të kaluar. Prodhuesit kinezë prodhuan 440,000 kontejnerë në Janar, shtoi ai, afërsisht e barabartë me kërkesën e tregut për kontejnerë të rinj.

Akoma, sa më shumë që shpenzimet e transportit të mbesin të larta, aq më shumë mbetet pyetja nëse ato do bashkëngjiten çmimit të mallrave të konsumit.

‘Majmunët e Detit’
Toymaker Dave Cave, i cili drejton Dragon-I Toys me bazë në Hong Kong – një nga prodhuesit më të mëdhenj në botëtë lodrave dhe produktet e të cilëve përfshijnë kafshët shtëpiake ujore të quajtura Sea-Monkeys dhe Chatimal the Talking Hamster, tha se nuk ia vlen të transportosh disa lodra në këto kufijtë e ngushtë në industri.

Ai paralajmëron se nëse kushtet nuk përmirësohen, shitësit me pakicë mund të rrisin çmimet e tyre. “Nëse asgjë nuk ndryshon nga tani dhe në fund të Majit, të gjithë ata që po transportojnë do të zbarkojnë produkte me një çmim shumë më të lartë sesa produktet aktuale tashmë në dyqan,” tha ai në një intervistë.

Disa nga klientët e Cave po shtyjnë dërgesat deri në Prill me shpresën se kushtet përmirësohen. “Kurrë, kurrë, kurrë një çmim kontejner nuk ka qenë kurrë më shumë se 20% ose 30% lart ose poshtë, kurrë. Për të qenë 500% më lart, kjo është diçka e re për të gjithë”.

Në këtë fazë, megjithatë, shumë ekonomistë mbeten të zymtë ndaj kërcënimit të inflacionit dhe nuk presin që kostot e transportit të dëmtojnë materialisht shportat e blerjeve në SHBA dhe Evropë. “Në fund të fundit, nëse kostot e tilla mund t’u kalohen konsumatorëve varet nga forca e kërkesës së konsumatorit, e cila lidhet më shumë me politikën fiskale dhe monetare në SHBA dhe Evropë”, tha Helen Qiao, shefi ekonomist i Kinës së Madhe në Bankën e Amerikës.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Biden duhet t’iu kushtojë rëndësi!

Qytetet po ndryshojnë politikën e jashtme të SHBA-së

Deutsche Welle/ Efektet në ekonomi

Do të perëndojë globalizimi nga një virus?