Kostoja e përdorimit të një makine përfshin dhe shpenzime të tjera përveç blerjes dhe mirëmbajtjes së tyre, të cilat shpesh na “rëndojnë” xhepin. Vlera e makinës ndikohet dhe nga faktorë të tjerë, siç është mënyra se si ne ngasim. E vërteta është se shumë shoferë kanë disa zakone “të këqija” që kushtojnë para dhe në fund degradojnë vlerën e përgjithshme të makinës.
Kërkesa të larta nga motori i ftohtë
Është një nga zakonet e këqija të vozitjes. Motori i ftohtë kërkon përdorim “të butë” derisa të arrijë temperaturën e funksionimit, duke shmangur përshpejtimet. Temperatura e saktë e funksionimit të motorit varet nga temperatura e vajit.
Temperatura e përshtatshme e vajit është mbi 90 gradë Celsius dhe vetëm atëherë lubrifikon dhe mbron siç duhet pjesët mekanike. Nëse prisni që motori të fillojë funksionimin në temperaturën e duhur, do të fitoni jetëgjatësi në pjesët mekanike.
Fikni kondicionerin me motorin
Ky veprim është shumë i zakonshëm, sidomos në muajt e verës kur ne e mbajmë të aktivizuar pothuajse përgjithmonë sistemin e kondicionimit. Çështja është fikja e menjëhershme e sistemit të kondicionimit, me gjithçka që sjell dëmtime afatgjatë.
Nëse kjo ndodh një herë në një kohë, nuk ka ndonjë problem të veçantë. Por nëse e bëni çdo herë, do të përballeni me dëmtime. Për këtë, është mirë të fikni sistemin e kondicionimit përpara se të fikni motorin.
Fikja e menjëhershme e motorit të mbingarkuar
Rrotullimi i turbinës rrit ndjeshëm temperaturën, veçanërisht në distanca të gjata me nxitim konstant. Mënyra e duhur për të fikur një motor turbo është ta mbani motorin në punë për rreth një minutë përpara se ta fikni, në mënyrë që të lejohet që turbo të vijë në një gjendje më të butë që do të ulë gjithashtu temperaturën e tij.
Vozitja me presion të ulët të gomave
Fatkeqësisht, ka shumë shoferë që nuk kujdesen ose nuk dinë të rregullojnë presionin e duhur të gomave. Ndryshimet e temperaturës, defektet në rrugë dhe përgjithësisht përdorimi i përditshëm i makinës, janë faktorë që shkaktojnë uljen graduale të presionit të gomave.
Duhet të kontrolloni presionin e gomave çdo dy deri në tre javë. Nëse kjo nuk ndodh, do të vozisni me presion të zvogëluar të gomave, duke rritur konsumin e karburantit, por ekziston mundësia e mbinxehjes dhe shkaktimit të një aksidenti. Përveç kësaj, konsumimi i gomave do të jetë i pabarabartë dhe do t’ju detyrojë t’i ndërroni ato më shpejt.
Vozitja me dritare të hapura
Në makinat e vjetra që nuk kishin kondicioner, shoferi dhe pasagjerët ulnin xhamat për të marrë pak ajër dhe pak freski gjatë muajve të verës. Në makinat moderne është më mirë t’i fikni dhe të ndizni sistemin e kondicionimit, dhe ta lini të ulë pak efikasitetin e motorit, duke rritur konsumin mesatar.
Megjithatë, nëse preferoni të hapni dritaret, duhet të jeni të vetëdijshëm se konsumi i karburantit do të rritet edhe më shumë për shkak të rezistencës aerodinamike. Në zonat urbane nuk ndodh kështu, por ngasja me dritare të hapura në autostradë jo vetëm do të rrisë konsumin e karburantit, por do të lodheni edhe nga zhurma aerodinamike, që nënkupton sigurinë e udhëtimit tuaj.